1 -Hoca anamızı sikti sayende

6.5K 663 1.1K
                                    

Merhabalar Yúanyaku!

Bu fic için kafayı yiyorum ulan. Çok iyi olacak.

İyi okumalar<3
~~~~~~~~

"Yanlış görmüyoruz değil mi Sungie?"

"Yo, bizim bedenci bu"

Hoca bize baktığında gülümsemişti. Eliyle gel işareti yaptığında yanına gitmiştik.

"Sizleri görmek güzel, belki boş bıraktığım günlerde sizinle çalışırız. Şimdi eşyalarınızı yerine koyun ve beni salonda bekleyin"

Koşarak gittiğimizde Hyunjin alnımdan öpmüştü.

"Sen sadece iyi olmaya bak, ben yanındayım Sungie!"

Yanaklarımı sıktığında acıdığı için tıslamış ve dans salonuna kaçmıştım. Hyunjin de peşimden geliyordu.

Bir anlık beni yakalayıp yanağımı ısırdığında daha hızlı koşmuştum. Salona girdiğimde ise ısınma hareketleri yapan hocanın arkasına saklanmış ve ellerimi sormadan da olsa omzuna koymuşum.

"Hey, hey, hey! Ne oluyor?"

"Hocam yanaklarımı sıkıyor ve ısırıyor yamyam!"

"Ya ama sincapa benzemeseydin sen de!"

"Sana ne be!"

"5 yaşındaki çocuk gibi davranmayı kesin. Hyunjin sen de biraz uslu dur, canını yakacak bir davranış yapman yanlış"

Hyunjin'e dil çıkarttığımda kollarını birbirine bağlayıp gitmişti. Minho hoca ise bana dönüp Hyunjin'in ısırdığı yere bakmış ve kahkaha atmaya başlamıştı.

Kaşlarımı çatarak bakarken kendini durdurup gülümsemeye devam etmişti.

"Diş izleri kalmış yanağında, ve gerçekten sincapa benziyorsun"

"Diş izi mi?!"

Aynaya baktığımda ise gerçekten gördüğüm diş izleri ile derin bir nefes almıştım. Hyunjin şimdi senin o değerli kıçını tekmeleyecektim!

Tam gideceğim sırada Hyunjin gidip hoca ile konuşmaya başlamıştı. Bir kaç dakika sonra hoca bir şeyleri onaylamıştı.

"Haydi çocuklar! Başlıyoruz!"

"Ama sadece ikimiz varız?"

"Size özel, fakat yarın isteyen arkadaşlarınız da gelebilir"

İkimizde şaşırırken böyle daha rahat olacağım için rahattım.

"Başlıyoruz!"

Yerlerimizi alırken ısınma hareketleri ile başlamıştık. Sonrasında hoca dansı öğretmeye başlamıştı. Dansına hayran kalıyordum.

Bir kaç saatte bayağı hareket öğrendiğimizde hoca şarkılı açacağı için heyecanlıydım.

"Bu şarkıyı bir şarkıcı ile yazdık, ikimizin seslendirdiği bir şarkı"

"Hangi sanatçı hocam?"

"Bang Chan"

"Ne?!"

"Bu şarkıyı da bu kursa gelen sesi güzel kişiler ile tekrar seslendirip bir şeyler yapmak istiyormuş, Kpop idolü olmak isterseniz tabi"

İkimiz de çığlık atarken birbirimize sarılmıştık. Hayalimiz olan şeydi!

"İsteriz tabi!"

Bizim senkronize bir şekilde konuşmamıza karşı hoca gülümsemiş ve şarkıyı açmıştı.

My Student/Minsung✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin