Merhabalar Yúanyaku!
Ben geldimm! Smut isteyenler biraz sakin! Daha zaman var.
İyi okumalar<3
~~~~~~~~~Utançtan kıpkırmızı olurken Hyunjin kahkaha atıyordu.
Tam o sırada ise Hyunjin'in telefonu çalmıştı. Ben yüzümü saklarken Hyunjin konuşmuştu.
"Ya bebişim benim gitmem gerekiyor annem elini kırmış"
"Git!"
Hyunjin kıkırdayarak gittiğinde kendi kendime sövüyordum. Bir anda birisi yanıma oturmuştu.
Yüzümü açıp baktığımda Minho hocayı görmüştüm. Yine yüzümü kapacağım sırada engellemişti.
"Utanma ya bir şey olmaz"
Omzumdan tutup kendine çektiğinde başım omzuna geliyordu. Yanağımı parmakları arasına alıp sıktığında kafamı kaldırıp yüzüne bakmıştım.
O da başını eğerek bana baktığı için yüzümüz yakınlaşmıştı. Bir anda kendimi dudaklarına bakarken bulmuştum.
Ve sanırım o da benim dudaklarıma bakıyordu. Utançla başımı eğdiğimde kıkırdadığını duymuştum.
"Hey artık utanma"
"Ama hocam dediklerim-"
"Bana okul dışında hocam deme, Minho hyung yada direkt hyung de. Ve artık şu konuyu bırak"
"Peki ho- hyung"
"Aferin, gel bir şeyler ısmarlayayım. Gerek yok gibi mazeretleri kabul etmiyorum"
"Şey, alkollü bir şeyler alabilir miyim? Yanımda sadece kart var ve o kart da annemin. Alkol alırsam çok kızar"
"Alabilirsin küçük sincap"
Minho hyung garsonu çağırıp istediklerimizi almıştı. Sanırım ilk defa bir hocayla bu kadar samimi oluyordum.
"Dans kursunu sevdin mi?"
"Evet, sevmesem zaten sadece 1 gün gelirdim"
"Güzel, bu arada istediğin başka bir şey varsa söyle"
"Yok hyung"
"Tamam o zaman"
Beni kendine daha çok çekip derslerle alakalı sorular sormaya başlamıştı. Arada kavga ediyorduk fakat eğleniyordum.
Omzumdaki elinin ne zaman belime indiğini bilmesem de umursamamıştım. Rahatsız olmuyordum.
İçeceklerimiz geldiğinde beni bırakmıştı. Beraber içerken bayağı sohbet etmiştik. Öğretmen-öğrenci gibi değilde arkadaşlar gibiydik.
Benim kafa 1. Bardakta biraz giderken hoca birer tane daha söylemişti. Bu 3 kere tekrarlandığında ise resmen kendi adımı bile hatırlamıyordum.
-
Yazar dan~Minho merak ettiği için Jisung'un bardağını alıp alkolünden bir yudum almıştı. Beğenmişti.
"Biyolojik olarak öpüştük hyung. Ama şimdi ben de senin içkinin tadına bakacağım!"
Jisung da Minho'nun bardağını alıp içtiğinde acı geldiği için bırakmıştı.
"Bunu nasıl içiyorsun ya?!"
"İçiyorum işte, bak böyle"
Minho bardağı kafasına dikip bitirmek üzereyken Jisung durdurmuştu. Kendi bardağını Minho'nun eline tutuşturduğunda Minho'nun içeceğini kafasına dikmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Student/Minsung✓
Fiksi PenggemarHan Jisung ailesinin zoruyla dans kursuna gitmişti. Nereden bilebilirdi ki neredeyse dibinin düştüğü yeni beden öğretmeni Lee Know'un dans kursu hocası olduğunu? !Fazla cinsellik içerir!