6 -Hyung

4.7K 495 607
                                    

Merhabalar Yúanyaku!

Ben gelmişke. Lalala çok iyiydi bayıldım resmen.

İyi okumalar<3
~~~~~~~~
Yazar dan~

Jisung içki içtiğini çaktırmamaya çalışırken Minho başından beri içiyordu. Yemeklerini yemişlerdi.

"Hyung araba kullanamazsınn! Ben de kullanamamm!"

"Otelde kalırız"

"Ben seninle kalmam!"

"Neden?"

"Benı yıkayıp yatağa attın ya ondan!"

"Sanki bende geleyim demedin"

"Birazcık dedim-"

"Hadi gidiyoruz"

Minho Jisung'u restoranın üstündeki otele götürdüğünde bir oda ayarlatmıştı. Sonrasında düşe kalka odaya gelmişlerdi.

Jisung bir anda arkasından sarılan Minho ile şaşırsa da bir şey dememişti.

"Çok güzelsin..."

Minho Jisung'un yanağından öptükten sonra sarılmayı bırakmıştı.

"Hyung"

Jisung Minho'ya döndüğünde sıkıca sarılmıştı. Minho ellerini Jisung'un beline dolayarak karşılık verirken bir süre öyle durduktan sonra Jisung Minho'nun yüzüne bakmıştı.

"Ne diyecektin minik sincap?"

"Kokun neden bu kadar huzur veriyor? Gerçi kokun değil, yanımda olman bile huzur veriyor"

"Bilmem ki? Sen de benim günümü güzelleştiriyorsun, bu nasıl oluyor?"

"Bilmem?"

Minho sırıtarak Jisung'un dudaklarına bakarken Jisung parmak ucuna yükselince dikkati bozulmuştu. Jisung Minho ile aynı boyda olmak için yapmıştı. Minho buna kıkırdamıştı.

Zamanı gelince o dudakları şişirene kadar öpmek istiyordu.

Minho başını Jisung'un boynuna yasladığında Jisung aşırı hızlı atan kalbini bastıramıyordu.

Minho başı aşırı döndüğü için ayakta zar zor duruyordu. Kendini yatağa bıraktığında Jisung kucağına çıkmış ve sımsıkı sarılmıştı.

Minho da sarılıp gözlerini kapattığında ikisi de uyuya kalmıştı.

_
Jisung dan~

Çok rahat bir şekilde uyanırken belimdeki şey yüzünden hareket edemiyordum. Gözlerimi açtığımda Minho hyung yanımdaydı.

Benim bir ayağım üstünde, kafam göğüsündeydi. Onun ise elleri belime sarılıydı.

Onu uyandırmazken hala uykum olduğu için iyice sıcaklığına yaklaşmış ve gözlerimi kapatmıştım. Üşüyordum.

"Uyandın mı içkici sincap?!"

Bir anda Minho hyungun sesini duyunca hemen kalkıp yüzüne bakmıştım.

"Ne içkisi?! Ben bir şey içmedim!"

"Kokun da öyle söylüyordu"

"Ama!"

"Ama yok!"

"Pf!"

Dudaklarımı büzüp kollarımı önümde birleştirmiştim. Ama yani annem bitmişti Minho hyung başlamıştı.

"Bu gün evine gitmiyorsun"

"Ha!? Neden?!"

"Dans çalışacaksın. Bir de ses"

My Student/Minsung✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin