5 -Efendim öğrencim?

5K 524 618
                                    

Merhabalar Yúanyaku!

Ben geldim, şimdi ben arkadaşlarla ayın 11inde buluşacağım fakat babam para vermiyor 😱 o yüzden Çizgi Studio da da yazmaya başladım. 1000 okunmadan 10tl geliyor aşkolarım🥺 Yazarınıza biraz yardım! (Nick aynı)

İyi okumalar<3
~~~~~~~

Minho hyungun kıyafetleri arasında kayboluşuma kıkırdıyordum. Sabah ki olayı da çözmüştük.

Duş alıp uyumuştuk. Fakat bu aramızdaki ilişkiyi aşan türde bir hareketti.

O öğretmenimdi, ben ise öğrencisiydim... Yani ilişkimiz bundan fazla olmamalıydı.

Fakat artık utançtan yüzüne bakamıyordum. Kim bakabilirdi ki! Çıplak bir şekilde uyumuştuk!

Sabah ise uykulu olduğumdan gerizekalı gibi tekrar yanına yatmıştım!

"Jisung, iyi misin?"

"İyiyim hyung! Geliyorum!"

Odasından çıktığımda bana bakmış ve kahkaha atmaya başlamıştı.

"Ne var! Ne gülüyorsun!"

"Çok komik duruyorsun!"

Belimden düşen eşofmanı tutarken Minho hyung tişörtümü biraz kaldırıp eşofmanın iplerini açmıştı. Kendisi tekrar belime göre bağladığında üstümü düzeltmişti.

"Hayatında hiç mi bir sey bağlamadın?"

"Eşofman giymiyorum ki bağlayayım!"

Kıkırdayarak elimden tutup beni çekiştirmeye başlamıştı. Mutfağa geldiğimizde gördüğüm yemekler beni heyecanlandırmıştı.

"Yemeğini yedikten sonra seni evine bırakırım, olur mu?"

"Olur"

-
2 hafta sonra~

Hyunjin'in sonunda gelebilmesine karşı şükrederken elindeki alçıyı görmem ile yanına koşmuştum.

"Ne oldu eline?!"

"Şey, küçük kuzenler beni çok sinirlendirdiği için elimi duvara vurdum ve kırıldı"

"Mal! Bu gün beden dersi var birde!"

"Of, Minho hoca umarım izin verir"

"Ben konuşursam izin verir"

"Lan?! Niye "Minho hoca" diyince gözlerin parladı?!"

"Yok öyle bir şey!"

"Var! Ne ayaklar oldu söyle!"

Kenara oturup Hyunjin'e her şeyi anlattığımda Hyunjin'in ağzı açık kalmıştı.

"Jisung... Koçum... Se-"

"Haydi çocuklar!"

"Of!"

Hyunjin oflarken Minho hyungun yanına gitmiştim.

"Hyung-"

"Efendim öğrencim?"

"Ah, hocam Hyunjin'in eli kırık ya bu gün ki esneklik testine girmese olur mu?"

"Olur, şimdi yerine geç"

Koşarak yerime geçtiğimde esneklik testi başlamıştı. Bittiğinde herkes neredeyse ağlayarak yerlerine oturmuştu. Benim de her tarafım ağrıyordu.

Hyunjin'in yanına gidip biraz öpücük yağmuruna tutmuştum.

"Yeter be sülük!"

"Sus piç!"

My Student/Minsung✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin