Merhabalar Yúanyaku!
wnslili fici instaya paylaşınca video ve pic patladı amk. Neyse bu bölüm biraz bana sövebilirsiniz.
İyi okumalar<3
~~~~~~~~Hyunjin ile kudurmuş ve sonrasında dansa çalışmaya başlamıştık.
"Ya Jisung! Şu kalça kıvırma kısmını yapma hocanın yanında"
"Niye?"
"Ne bileyim bi yakıştınız sanki"
"Saçmalama Hyunjin! Ben 18 yaşındayım adam 27 yaşında!"
"Ne var, gayette ideal"
"Susar mısın?!"
"Hayır!"
"Gıcık!"
Yere oturduğumda Hyunjin üstüme atlayıp beni yere sermişti. Beni sarılarak sıkıştırırken kıkırdayarak ben de sarılmıştım.
"Salak, ilk defa birinin temasından rahatsız olmadığın için söyledim!"
"Olsun yine de"
"Sus. Saçını yapacağım ve kursa gideceğiz"
"HYUNJİN!"
-
Hyunjin'in kuzeni doğduğu için kursa gelememişti. Tam evden çıkarken annesi aradığı için gitmişti.
Ve ben de mini şort giyindiğim için bir sürü kötü laf duymuştum. Şu an kursa çabuk gitmek için dua ediyordum.
"Şşt, nasılsın çıtır?"
Bir anda önüme çıkan adam ile korkuyla durmuştum.
"Siktir git seninle uğraşamam"
"Ooo, atarlısında ha? Ne güzel bir şeysin sen, yatağıma da çok yakışırsın"
"Siktir git dedim!"
Bana yaklaştığında sert bir yumruk atmıştım. Fakat o yanağını tutup gülümsemiş ve bir anda saçlarımdan tutmuştu.
Sesim çıktığı kadar bağırdığımda ağzımı kapatmıştı. Elini ısırdığımda ise acıyla tıslasada ağzımı açmamıştı.
"Kaşınma yoksa seni şurada siker gebertirim!"
Gözlerinin içine bakarak dizimi kasığına geçireceğim sırada beni ters çevirip duvara yaslamıştı. Ağzımdaki eli bağırmama izin vermezken titremeye başlamıştım.
Ağlamaya başlamıştım. Çok güçlüydü, bir şey yapamazdım ona.
Fakat bir anda bırakılınca gözlerimi açıp etrafa bakmıştım. Minho hocayı görünce yere çöküp ağlamaya başlamıştım.
O adamı pataklarken yanında gördüğüm Chan'a bile sevinecek durumda değildim.
Hıçkırarak ağlarken birinin yanıma gelip omzuma dokunması ile irkilmiştim. Minho hoca olduğunu görünce hemen sarılmıştım.
"Şşhht, buradayız. Bir şey olmayacak"
Hıçkırarak ağlarken bana karşılık vermesi daha güvende hissettirmişti.
Bütün vücudum titrerken geri çekilmiş ve üstündeki hırkayı çıkartıp arka kısmımı kapattıktan sonra kucağına almıştı.
"Chan sen şu piçi hallet ben Jisung ile ilgileneceğim!"
"Tamam, git sen"
Arabaya gidip arka tarafa oturduğunda kucağında oturuyordum. Fakat sadece sarılmak istediğim için kucağına iyice yerleşip sarılmıştım.
"Annene mesaj atıyorum, seni de evine bırakacağız"
Saçımı okşarken çantamı çıkartıp kenara koymuş ve içinde bir şeyler araştırmıştı. Başımı kaldırıp ağzıma ilaç yaklaştırdığında ağzımı açmış ve ilacı içirmesine izin vermiştim.
Yarım saat kadar böyle ağlarken ilacın verdiği etki ile uykum gelmeye başlamıştı. Yorgun olduğum için de kendimi tutamıyordum.
-
Minho'dan~Tanrı sağolsun onu kurtarabilmiştim. Küçücük bedeninin kollarım arasında titremesi beni çok korkutmuştu.
Fakat şu an içini çekerek uyuyordu. Çok tatlıydı fakat geç kalsaydım kendimden nefret ederdim.
Neyse ki çocuklara bir şeyler almak için markete gitmiş ve kursa girecekken onları fark etmiştim.
Hayatımda bu kadar sinirlendiğimi hatırlamıyordum. Nefret ediyordum bu sapıklardan.
Chan geldiğinde sürücü koltuğuna geçmişti. Bize baktığında derin bir nefes almıştı.
"Evi nerede?"
"Annesi her hangi bir durum için vermişti, al bak"
Telefonumu aldığında Jisung rahat etsin diye koltuğa yatırmaya çalışırken bana daha sıkı sarılmıştı. Sanırım minik sincap kucağımda uyuyacaktı.
Evine geldiğimizde annesi hemen gelmişti. Kapıyı açıp kucağımdaki minik ile kalkmıştım.
Kucağıma tamamen yerleştiği için iki bacağı kalçamın yanındaydı. Hırkam olduğu için rahatça tutuyordum. Tenine dokunmak istemezdim.
Konu dans olmadıkça dokunmak istemezdim doğrusu.
"Teşekkürler bay Minho, siz olmasanız oğlum orada..."
"Sorun değil bayan Han, siz kapıyı açın ben Jisung'u yatağına yatırayım"
"Olur bay Minho"
Eve girdiğimde Jisung'u yatağına yatırmıştım. Hırkamı aldığımda ise Chan çantayı vermişti.
Beraber arabaya gittiğimizde her tarafım uyuşmuştu. Fakat umursamıyordum.
Böyle bir durumda kim umursardı?
___________
Duru aşkım bebeğim bi tanem benimmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Student/Minsung✓
FanfictionHan Jisung ailesinin zoruyla dans kursuna gitmişti. Nereden bilebilirdi ki neredeyse dibinin düştüğü yeni beden öğretmeni Lee Know'un dans kursu hocası olduğunu? !Fazla cinsellik içerir!