Merhabalar Yúanyaku!
Geç geldiğim için özür dilerim!🥺🥺🥺
180 oy 250 yorum
İyi okumalar<3
~~~~~~~~~"KAÇ KERE DEDİM SANA BANA YAKLAŞMA DİYE?!"
"Jisung yemi-"
"BAŞLARIM SENİN YEMİNİNE! SİKTİR GİT!"
"Beni dinle!"
"DİNLEMİYORUM!"
"BENİ DİNLE DEDİM SANA!"
Minho hyung kolumdan sertçe tutup beni salladığında hıçkırarak ağlıyordum.
"Sinirli olduğumu anlaman çok mu zor Jisung?!"
"EVET ZOR! Senin bana o şeyleri söylemek yerine ağzını kapatman zor muydu peki?!"
"Jisung sinirliydim dedim!"
"Sinirli olman bana "hayatıma bu kadar karışmayı bırak, boğdun beni bıktım senden siktir git" diyebileceğin anlamına gelmiyor!"
"Biliyorum ama sinirliydim diyorum"
"Bırak beni jigolo!"
Tüm gücümle Minho hyunga vururken etkilenmemesi beni daha çok sinir ediyordu!
Bir anda beni omzuna attığında her tarafına vurmaya başlamıştım. Fakat yine etkilenmeden beni yatağa oturtmuştu.
"Güzelim yüzüme bak"
Omuz silktiğimde önümde diz çöküp ellerini uyluğuma koymuştu. Yine ona bakmazken elimi okşamıştı.
"Peki, ikimizde düşünelim bu konuyu. Karar veririz sonra, eve geçe gelirim ben"
Minho hyung sinirle gittiğinde dediklerini yanlış anlamayı umuyordum.
Evliliğimizi mi düşünelim demişti? Ben mi yanlış anlamıştım?
-
"Güzelim niye telefonunu açmıyorsun? Merak ettirdin beni- Jisung?"
Hıçkırıklarımı tutmaya çalışırken yanıma gelip beni düzgünce yatağa oturtmuştu.
"Niye bu kadar ağladın?"
"Evliliğimizi d-düşünelim dedi- hık"
"Of, of! Güzelim mal mısın?! Ben böyle devam edersek mantıklı olmayacağı için düşünelim demiştim!"
"G-gerçekten mi?"
"Hmhm, özür dilerim bebeğim, kaç gündür ikimize gelen Jyp teklifini düşünüyorum. İkimize idol olmayı teklif etti"
"Ne?!"
"Evet, teklif etti. Ama korkuyorum sana bir şey olur diye. Bebeklerimize annemler bakar orada sorun yok, ancak linçler yüzünden çok endişeliyim... Sürekli tehtid altında yaşamayı ister misin, sürekli çalışmayı, şarkı söylemeyi... Bunları ister misin bilmiyorum Jisung"
"Ya sence ben senin gibi bir kocam varken niye istemeyim?!"
"Gerçekten mi?"
"Hayır taşşak geçiyorum, 2 çocukla ne yapayım ben"
"Hala bir ergensin"
"Sus be! Ergensem niye siktin!"
"Jisung sakin ol! Sadece şaka?"
"Bana ne git odadan"
"Peki..."
Minho hyung gittiğinde ağlamaktan midem bulanmıştı. Koşup kusunca rahatlamıştım biraz da olsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Student/Minsung✓
Fiksi PenggemarHan Jisung ailesinin zoruyla dans kursuna gitmişti. Nereden bilebilirdi ki neredeyse dibinin düştüğü yeni beden öğretmeni Lee Know'un dans kursu hocası olduğunu? !Fazla cinsellik içerir!