23 -Elini koy ve hisset, ben hep burada olacağım -F

2K 199 178
                                    

Merhabalar Yúanyaku!

Şey bool yorum yapsanız??

İyi okumalar<3
~~~~~~~~

Derin bir şekilde öpüşürken Minho hyung üstümdekileri hızla çıkartıp kenara koymuştu.

Boynuma minik öpücükler kondururken elini iç çamaşırımın içine sokup penisimi okşamıştı. Yavaşça deliğime yaklaştırdığında parmağını bastırmasıyla titremiştim.

Boynumdan çekildiğinde tekrar öpüşmeye başlamıştık. Öpüşürken deliğime parmağıyla süreklı baskı yapması başımı döndürüyordu...

Geri çekilip elini ağzıma yaklaştığında ağzımı açıp parmaklarını ıslatmaya başlamıştım.

"Aferin bebeğime"

Parmaklarını ağzımdan çıkarttığında deliğime yaklaştırıp bir parmağını içime itmişti. Alınlarımızı birbirine yasladığında ise parmağını hareket ettirmeye başlamıştı.

İkinci parmağını da içime ittiğinde minik inlemelerimi tutamamıştım. Minho hyung hızlı hızlı parmaklarını hareket ettirirken göğüs ucumu ağzına almıştı.

İnlememek için kendimi sıkarken Minho hyung sanki inlememi istercesine parmaklarını hareket ettiriyordu.

En sonunda ağzımdan çıkan inlemeye karşı gülümsemişti. Bir süre beni genişletirken kendini de soyunup beni kucağına almış ve klozetin kapağını kapatıp oturmuştu.

"Biraz yorulabilirsin ama idare edeceğiz"

Dudaklarımızı tekrar birleştirdiğinde ben kalçamı kaldırmıştım. Minho hyung penisini deliğime konumlandırdığında ise içime almıştım.

İkimizin de inlemesi birbirine karışırken ben Minho hyungun sırtını çizmiştim. Geri çekilip dişlerimi sıkarken Minho hyungun kalçama attığı şaplakla hoplamış ve zevkle inlemiştim.

"Hyung! A-ah!"

"Şhh, sakin ol- ah siktir, böyle olmayacak"

Minho hyung aslında çok iyi biliyordu penisi içimdeyken resmen kendimi tamamen kaybettiğimi.

Beni duvara yaslayıp içimde hareket etmeye başladığında titreyen bacaklarımı beline dolamıştım.

Minho hyung kendini resmen içimden çıkartıp hızla kendini ittiğinde dişlerimi sıkarak inlemiştim.

Omzuna düşen ellerimden birini alıp karnımda çıkıklık oluşturan yere koyduğunda yüzündeki şeytani ifade boşalmam için yeterliydi.

"Elini koy ve hisset, ben hep burada olacağım güzelim"

"Be-bende hep içimi seninle dolduracağım kocacığım~"

Sırıtarak hareket etmeye başladığında dudaklarımızı birleştirmişti.

Sert ama yavaş vuruşları başımı döndürüyordu. Bir süre böyle devam ederken ikimizde çabuk olmaya çalışıyorduk.

Ben kendimi kasarken bir kaç dakika içinde ikimizinde inlemeleri sıklaşmıştı. Ne zamandır buradaydık bilmiyordum ama sanırım 10 dakika olmuştu.

Minho hyung iyice sertleşirken elini penisime atmış ve çekmeye başlamıştı.

"Jisung... Boşalacağım"

Kondom takmayı unuttuğumuz aklıma gelince zor da olsa sırıtıp kafamı sallamıştım. Çocuklar 3 yaşındaydı ve neden yeniden çocuk sahibi olmamızda bir sorun olacaktı ki?

Bir kaç dakika sonra ikimizde boşalmaya başlamıştık. Minho hyung tamamen boşalana kadar içimde hareket ederken içimden çıkmıştı.

İçimden akan meniler Minho hyungun bacağını kirletirken tuvaletin banyo gibi olmasına şükretmiş ve nefes nefese bizi duşakabine sokmuştu.

"Hemen yıkanalım da merak etmesinler"

-

"Elleşmeseniz olmuyor mu çocuklar?"

"Yok"

Chan Felix ve Hyunjin'i azarlarken arada biz de kaynamıştık.

"Bu gidişle siz uzaklaştırma alacak gibisiniz Hyunjin ve Felix, ki aldınız. Bu gidişle daha ağır bir uzaklaştırma gelebilir"

"Ne?! Neden!?"

"Şirket sadece 1 çiftin açıklanmasına onay verdi ve 2. Bir çift istemiyor"

"Çok saçma! 2 çocuğumuz olan ilişkimizi mi gizleyeceğiz?!"

"Evet, Hyunjin bak eğer Jeongin ile aşırı yakın davranmazsan ceza alırsın. Bu şirketin son uyarısıydı. Felix sen de kiminle moment veriyorsan ver. Ama dikkatli olun. Arada sırada elleşin ama çok az"

"Pff! Neden girdim ki bu işe! Sikerim böyle şeyi!"

"Hyung bize güven, benimle fan servis yapacak Hyunjin hyung"

"Peki bebek ekmek"

"Sizde birbirinizi yiyeyecek gibi bakışmayın çocuklar da izliyor kötü örnek oluyorsunuz"

"Biz açıklandık ve herkes K-pop'un çocuklara özel olmadığını biliyor bence?! Sonuçta açıp kamera karşısında sikmiyorum"

"Peki... Zaten şirketin para kaynağı oldunuz iyice, şirket porno çekseniz bile rağzı"

"Doğru karar vermiş"

______________

Diğer bölüm daha iyi olacak emin olun aşkolar

My Student/Minsung✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin