Merhabalar Yúanyaku!
Başımın etini yiyorsunuz ama seviyorum lan sizi.
İyi okumalar<3
~~~~~~~+82**********
Merhaba Jisung
Ben beden öğretmenin Minho
İyi misin diye sormak istedim"+82********** 'Bedenci🥺🛐' olarak kaydedildi"
Jisung
İyiyim hocam
Siz olmasaydınız iyi olamazdım herhaldeBedenci🥺🛐
Haydi bunları unut
Çantanı kontrol ettin miJisung
Neden kiBedenci🥺🛐
Kontrol edip gel
(16.29)Jisung
Bir sürü atıştırmalık var
Ve konser bileti?!Bedenci🥺🛐
Onları size almıştık Chan ile
Hyunjin'in olanları Felix'e verdim
Bileti de Chan özel olarak getirdiJisung
HOCAM
SİZİN GÖTÜNÜZÜ YİYEYİM
YOK
SİZ BENİMKİNİ YİYİN
ANAN
|SİL AMK SİLBedenci🥺🛐
İWHDODHDKXBDKDHDJXHSKHAX
SALAK ÇOCUK
(Bu mesajlar iletilemedi.)Rezil Jisung, rezil Jisung, rezil Jisung! KAFAYI YİYECEĞİM YA!
Rezilin de reziliydim... Neyse ki elimdeki çikolata ile ağlıyordum.
Bbama da yanımdaydı. Birden zil çalınca Bbama hareketlenmişti. Tabi Hyunjin'e o kadar alışmıştı ki o her geldiğinde hissediyordu.
Annem kapıyı açtığında Hyunjin koşarak gelmişti.
"BEBEĞİM!"
Hemen sıkıca sarılmış ve yanağımı öpmüştü. Yanıma oturduğunda ise Bbama'yı biraz sıkmıştı.
"İyi misin? Bir şey oldu mu?"
"İyiyim iyi olmasına da... Biletleri gördün demi!"
"Evet! Çok heyecanlı! Daha kimseye duyurulmamış konser için biletimiz var!"
Biz sohbet ederken telefonumdan gelen bildirim ile ellerim çikolata olduğundan Hyunjin bakmıştı.
"Hoca niye sana Instagram'dan "şapşal çocuk, engelimi kaldır yoksa evine gelir saatlerce dans çalıştırırım" yazmış?"
"Ya şimdi hoca bana yazdı nasıl olduğumu sormak için, sonra ben çantama koyduklarını görünce heyecandan hocaya ilk "hocam götünüzü yiyeyim" yazdım. Sonra "siz benimkini yiyin" yazdım. Ve engelledim"
"GERİZEKALI!"
-
"Ya Jisung şort giymese miydin?"
"Bir olay yüzünden kendimden vazgeçemem Hyunjin"
"Akıllı ama şapşal bıdırık"
"Manyak!"
Kurs kapısından içeri girdiğimizde eşyaları yerleştirmiş ve salona girmiştik.
Biraz sohbet ederken hoca gülümseyerek yanıma gelip saçlarımı karıştırmıştı.
"Her tarafım ağrıdığı için bu gün siz kendiniz dans edin ben değerlendireyim. Dün 2 saat boyunca kucağımda koca bir bebek vardı da"
"Gerçekten mi hocam! Bebekleri çok severim ben! Fotoğrafı var mı!?"
Hyunjin sevinçle konuştuğunda utanarak yere bakmıştım. Hoca elini omzuma koyup okşadığında Hyunjin'e bakmıştı.
"Bak burada"
Hyunjin ağzı açık bir şekilde bana bakarken hemen beni götürüp sorguya çekmişti.
"Jisung ben sizi fena shipledim!"
"Abartma Hyunjin. Tamam hoca iyi kalpli, yakışıklı ama öğrencisi olduğum için bana bakmaz"
"Sana bakmayan fizikçinin sikine baksın"
"Iyy! Sus!"
Biz kıkırdarken hoca çağırınca gitmiştik. Bayağı çalıştıktan sonra salak salak hareketler yaparken Hyunjin ayağıma çelme takmış ve önümdeki hocanın üstüne düşmemi sağlamıştı.
Ama hocadaki reflekse hayran kalmıştım, saniyesinde tutmuştu beni.
"Sakin olun, bir yerinize bir sey olabilir"
Oturan hocanın üstünden kalkarken Hyunjin'e öldürücü bir bakış atıp üstüne doğru koşmaya başlamıştım.
Bir kaç dakika patakladıktan sonra beni kovalamaya başlaması ile korkarak kaçmıştım. Hyunjin sinirlenince çok fena ısırıyordu.
Hocanın yanına giderken hoca beni arkasına alıp saklamıştı. İri cüssesi yüzünden belli olmuyordum.
"İkinizde delisiniz..."
Hyunjin yine de beni bulup çekiştirdiğinde hoca beni çekmiş ve derin bir nefes almıştı.
"Haydi gidin yoksa burada bir yerleriniz kırılacak"
"Ama hoca-"
"Aması yok"
Bildiğin hoca tarafından kovulurken Hyunjin ile kahkaha atarak eşyalarımızı alıp çıkmıştık.
-
Beraber kahve içmeye gelmiştik. Instagram'da bir şeyler paylaşıyorduk yine.
"Jis şu nasıl?"
Hyunjin'in gösterdiği peluş ile gözlerim kocaman açılmıştı. Tanrım bu çok güzeldi!
"Aşırı iyi! Kesinlikle al!"
Bir anda çantasından gösterdiği peluşu çıkarttığında gözlerim kocaman olmuştu.
"Senin için tasarlayıp diktirdim, nasıll?!"
"Yerim ki seni!"
Beraber temas dolu dakikalar yaşadıktan sonra Hyunjin kıkırdayıp benim sincaplı peluşun gelincikli halini çıkartmıştı.
"Bu da benim! Jiniret! Sen de Quokka!"
"Çok tatlı!"
Biraz konuştuktan sonra Instagram'a tekrar girmiştim.
Hocanın attığı fotoğrafı görünce bir siktir çekmiştim.
"Kanka karşı masada h-
"Hoca beni siksin lütfen, çiğnesin felan. Her şeye rağzıyım amına koyayım!"
"Jisung... Hoca karşı masada ve bize bakarken gülme krizine girdi..."
"Hyunjin şaka değil mi?!"
"Hayır..."
____________
İAHZSKHZZKXJLSXHSKDB REZİL YAPTIM JİSUNG'U
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Student/Minsung✓
FanfictionHan Jisung ailesinin zoruyla dans kursuna gitmişti. Nereden bilebilirdi ki neredeyse dibinin düştüğü yeni beden öğretmeni Lee Know'un dans kursu hocası olduğunu? !Fazla cinsellik içerir!