12 -Ne

3.5K 398 908
                                    

Merhabalar Yúanyaku!

Bundan sonra sınır var! Sınırı ise hemen yazıyorum!

160 oy 470 yorum

İyi okumalar<3
~~~~~~~

Karnıma ve boynuma sürtünen bir şey ile uyandığımda gözlerimi açmıştım. Başımın dibindeki Minho hyung ve karnıma mırıldanarak sürtünen Dori yi gördüğümde gülümsemiştim.

"Bak, yeni üyemizi birisi daha hissetti"

"Evet..."

Dori kaçıp odadan çıktığında Minho hyungun boynumdan öpmesi ile kıkırdamış ve Minho hyunga doğru dönmüştüm.

"Günaydın güzelim"

"Günaydın hyung~"

"Uyanır uyanmaz bu kadar cilve yapmasan mı hm? Çok tatlı duruyorsun yiyesim geliyor"

"Ama~"

"Güzelim yapma ama"

"Yapacağım hyung- yoksa sen beni sevmiyor musun?"

Dudaklarımı büzdüğümde bir anda dudaklarımızı birleştirmişti. Kucağına çıktığımda ise ellerini çıplak kalçama koymuştu. Gece duş aldığımız için çıplak yatmıştık.

Öpüşmeye devam ederken hala ilişkiye girmeyi istiyordum. Lanet olsun ki duygularım aşırı hızlı değişmişti.

Geri çekilip kalçamı hareket ettirdiğimde kalçama sert bir şaplak atmış ve acıyla inlememe sebep olmuştu.

"Daha dün uyardım seni arsız sincap"

"Ama hyung... Sert olmazsın olur biter"

"Bekle, doktora soracağım"

Tabi ki beklemeyip Minho hyung telefonunu açarken ben de penisine sürtünmeye devam ediyordum.

Minho hyung telefonunu kulağına tuttuğunda durmuş ve kaslarını incelemeye başlamıştım. O konuşurken ben elimi kaslarında gezdiriyordum.

Telefonu kenara koyup belimden tuttuğunda merakla gözlerinin içine bakmıştım.

"İzin verdi, fakat çok sert olmayacak şekilde ve 2 haftada en fazla 1 kere olacak şekilde"

"O zaman yapalım"

Arsızca kalçamı hareket ettirmeye başladığımda ikimizde zevk içinde mırıldanmaya başlamıştık.

Minho hyung beni yavaşça yatağa yatırıp üstüme çıkmıştı. Derin bir öpüşme başlattığında ellerimi omzuna koymuştum.

Nefessiz kalana kadar buna devam ettikten sonra Minho hyung geri çekilip kasıklarıma doğru eğilmiş ve bacaklarımı omzuna atmıştı.

"Hyung?"

"Hatırlıyor musun? Sana "inan ki parmaklarım deliğinin içinde daha güzel duracaklar" demiştim. Şimdi bunu görerek yapacağım"

Kıpkırmızı olduğuma emin olurken deliğimi bir kaç saniyeliğine okşamış ve diğer elini ağzıma yaklaştırmıştı.

Ağzımı aralayıp parmaklarını ağzıma aldığımda deliğimi okşamaya devam ediyordu. Minik mırıltılarım deliğimi okşamasını hızlandırıyordu.

Bununla bile boşalacak gibi olduğumda neyse ki parmaklarını ağzımdan ve deliğimden çekmişti.

"O kadar hassassın ki Jisung... Şu deliğinden süzülen sıvılarına bak..."

Islak parmaklarını deliğime yaklaştırıp bir parmağını içime ittiğinde inlemiş ve tek çare olarak saçını çekmiştim.

Parmağını biraz hareket ettirip ikinci parmağını da içime ittiğinde yüksek sesle inlemiştim. Şu an canım çok az yanıyordu.

My Student/Minsung✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin