Merhabalar Yúanyaku!
Biraz geç oldu kusura bakmayın! Yeni minsung fici yayınladım, bakmayı unutmayın olur mu?
162 oy 500 yorum
İyi okumalar<3
~~~~~~~~Dakikalardır Minho hyunga gülüyordum. Bir ara bayılmıştı ve zor uyandırmıştım.
"Jisung bu çok fazla! Kalbim dayanmaz ki tatlılığınıza! Şak diye giderim bak!"
"Hiç bir yere gitmiyorsun hyung! Hem ne varmış bunda!?"
"Çok tatlı olacaklar doğduklarında, her tarafları minicik olacak, sen zaten başından beri çok minik ve tatlısın. Kalbim nasıl dayansın buna?!"
Ciddi bir şeymiş gibi tepki verdiğinde kahkaha atmıştım. Birazdan gülmekten çatlayacaktım.
"Hyung yeter artık ama! Sevinmedin mi yoksa yahu!"
"Sevindim ya!"
-
"Oyyy, damadım ve oğlum gelmiş!"
Anneme sıkıca sarılırken yanağından öpüp daha fazla sıkmadan geri çekilmiştim.
Minho hyung da sarıldığında salona geçmiştik. Minho hyunga iyice yapıştığımda annem kıkırdamıştı.
"Aman yemedik kocanı"
"Anne! Daha evli değiliz!'
"O da olacak ya, olmayacak şeyi mi söylüyoruz"
Utançla kızardığımda Minho hyung beni göğüsüne yaslayıp elini omzuma koymuştu.
"Ee nasılsınız bakayım, benim sıpa senin başının etini yemiyor değil mi oğlum?"
"Yah! Annee!"
"Yok anne, gayette iyi anlaşıyoruz. Fakat bazen kafasına koyduğunu yapıyor"
"Öyledir bu manyak"
Minho hyung ve annem kahkaha atarken Minho hyung elini sweatimin içine sokup karnımı okşamıştı.
Yapmamız gerekeni hatırlattığında annemin vereceği tepkiyi bildiğimden rahattım.
"Anne"
"Efendim oğlum?"
"Baba oluyoruz"
"Ne?"
"Hamileyim, hamile! 2 bebek var karnımda!"
"AYY! OĞULLARIM BENİM! AİLE KURUYOR BENİM KÜÇÜK BEBİŞİM!"
Rahatça anneme sarıldığımda Minho hyung da gülümseyerek bizi izliyordu.
"Biraz erken olmuş ama yine de nasıl mutlu olacaksanız öyle olsun oğlum"
Mutluluktan havaya uçacaktım resmen! Annem zaten her zaman anlayışlıydı.
Hatta her kararımda beni desteklerdi. Feminen giyinirken kuzenimden giyiniyorum diye kızıp bana bir kaç feminen kıyafetler bile almıştı.
"Gel sende Minho!"
Minho hyung da geldiğinde o kadar huzurluydum ki...
-
Minik bir doktor ziyaretine girmiştik. Ve şimdi bebeklerimizin kalp atışlarını dinliyorduk.
"Hyung..."
Ben ağlarken Minho hyungun da sessizce ağladığını fark etmiştim.
"Eveeet, bebekler daha çoook minik. Dediğim gibi her konuda dikkatli olun, cinsellikten tutun beslenmeye kadar. Şimdi bir de şu da var ki ikiniz de dansçısınız, 3. aydan sonra fazla ağır olmayan danslarda dans edebilirsin Jisung"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Student/Minsung✓
FanfictionHan Jisung ailesinin zoruyla dans kursuna gitmişti. Nereden bilebilirdi ki neredeyse dibinin düştüğü yeni beden öğretmeni Lee Know'un dans kursu hocası olduğunu? !Fazla cinsellik içerir!