Merhabalar Yúanyaku!
Ben gelmişke, zaman atlaması var çünkü gerekliydi.
165 oy 300 yorum
İyi okumalar<3
~~~~~~~~~
2 ay 27 gün sonra~"Jisung bak ne düşündüğünü tahmin edebiliyorum fakat öyle bir şey olmadı!"
"O fotoğraflar neydi?! Bir sürü fotoğraf vardı orada!"
"Bebeğim sakin olur musun?! Senin Hyunjin ile bir yerlere gittiğinde çektiğin fotoğraflar yok mu?"
"Var ama Hyunjin benim eski sevgilim değil!"
Minho hyungun eaki sevgilisi ile olan fotoğraflarını bulmuş ve sinirden deliye dönmüştüm.
Sürekli o kadının fotoğrafını çekmişti!
"Jisung, o bir modeldi ve ünlüydü. Ona yardım için çekiyordum!"
"Umrumda mı!"
Yastığımı ve battaniyemi alıp diğer odaya gitmiş ve kapıyı kilitlemiştim. Sinirle oturup telefonuma bakarken aklıma geldikçe sinirim bozuluyordu.
Neden bu kadar sinirlendiğimi bilmiyordum ama sinirliydim işte! Hem belki bana bağırmasaydı affederdim!
-
Şimşek sesi ile korkuyla kabusumdan uyandığımda ağlıyordum. Rüyamda Minho hyung kilo aldığım için beni terk ediyordu...
Hıçkırarak ağlarken Hyunjin'in yaptırdığı Quokka yastığıma sarılmış ve ayağa kalkmıştım.
Kapının kilidini açtıktan sonra odamıza girmiş ve burnumu çekerek Minho hyungun yanına gitmiştim.
Omzuna bir kaç kere vurduğumda uyanmaya başlamıştı. Korkuyordum...
Uykulu ifadesiyle bana döndüğünde yüzünü hemen bir korku kaplamıştı.
"Jisung? Bir şey mi oldu?"
Endişeyle oturup beni kucağına aldığında yine şimşek çakması ile korkuyla sıksıkı sarılmıştım.
"H-hyung... Korkuyorum..."
"Ağlama bebeğim, bir şey yok. Ben buradayım"
"A-ama rüyamda b-beni terk ediyordun..."
"Adı üstünde rüya güzelim, seni terk ettiğim felan yok"
"Özür dilerim..."
Minho hyung örgülü saçlarımı okşarken diğer eliyle ise bana sarılıyordu. Mayışmaya başlamıştım
"Daha kendin bebek gibisin, nasıl iki bebek çıkacak senden?"
Gözlerim kapandığında Minho hyung şarkı söylemeye başlamıştı. İyice uykum gelirken Minho hyungun huzurlu sesi eşliğinde uyumuştum.
-
Uyandığımda gözlerim acıyordu. Minho hyungun kucağındaydım hala.
Minho hyung boynumu öpüp kafasını boynuma sürterken mızmızlanarak gözümü açmıştım.
"Günaydın güzelim"
"Günaydın da, sen kedi misin hyung?!"
"Evet"
Kahkaha atarak kafamı kaldırıp Minho hyunga bakmıştım. Dudaklarımızı birleştirdiğinde karnımı okşuyordu.
"Karnın çıkmaya başlamış"
"Gerçekten mi?! Aylardır aynaya bakmıyordum!"
Heyecanla kalkıp aynanın önüne geçmiş ve sweatimi yukarı çekmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Student/Minsung✓
ФанфикHan Jisung ailesinin zoruyla dans kursuna gitmişti. Nereden bilebilirdi ki neredeyse dibinin düştüğü yeni beden öğretmeni Lee Know'un dans kursu hocası olduğunu? !Fazla cinsellik içerir!