Délután 2 óra volt, mikor egy étteremben ettem nyugodtan az ebédemet. Gondoltam ki megyek mosdóba, majd folytatom az evést. Az addig oké, hogy kijutottam, csakhogy utána lekapcsoltak a lámpák és
elment az áram, rendben, de miután kiléptem a helyiségből, elállt a szavam. Minden embernek nyoma veszett. Egyedül álltam az étterem előtt gondolkodva, hogy mi történt.Megpillantottam 3 embert, akik ugyanolyan tanácstalannak tűntek, mint én. Odamentem hozzájuk.
- Ti se tudjátok, mi történt?- utaltam Tokióra
- Nem. Ennyien maradtunk össz-vissz?- válaszolt, majd feltett egy kérdést a festett szőke hajú pali.
- Nézzétek!- mutatott egy másik egy táblára, ahol egy felirat volt. Játék arra, és egy nyíl.
-Mi van? Játszani fogunk?- forgolodtam értetlenül.
- Szerintem menjünk oda.- javasolta a legutolsó fiú.
Követtük a nyílakat, majd egy épülethez értünk.
Gondoltuk bemegyünk, mi baj lehet, max kiderül, hogy mi a franc történt.Egy asztalhoz értünk, ahová telefonok voltak kitéve, és egy újabb felirat: fejenként egy. Elvettem egy telefont, ami felismerte az arcomat (?).
- A regisztráció 5 percen belül lezárul. Játékosok száma 4.- szólt egy női hang, valahonnan, talán a falból.
Később érkezett még két nő. ( egy fiatalabb, meg egy idősebb) az egyik kioktatott, hogy ha már átléptük azt a lézert, akkor nem mehetünk vissza.
Nem értem, milyen lézer?
De hamarosan világossá vált számomra is, hogy miről szónokolt, mert eldobott egy tollat, amit ketté hasított egy lézer.
Kellemes.
- A regisztráció lezárult, játékosok száma: 6. Játék neve: Életre halálra.
Játék szintje: treff 3.
Szabályok: A két ajtó közül ki kell választani a helyeset, a megadott időn belül. - fejezte be újra, az a monoton női hang.Bementünk egy szürke szobába, ahol kettő ajtó volt. Egy élet és egy halál.
- Időkorlát: 2 perc.- Tehát ez ilyen tippelgetős játék?- néztem a többiekre, hogy ők mit gondolnak.
- Nem hiszem. Biztos van logikája.- szólt a magas, vékonyabb fiú.
- És mi lesz, ha rossz ajtót választunk?- kérdezte az alacsonyabb pali, aki közben videózni kezdett.
- Majd kiderül. - válaszolt a szőke.
Ja egyébként közben kiderült, hogy a szőkét Karube-nek, a magas-vekonyat Arisunak, a videozosat pedig Chota- nak hívják.
- Ne itt ismerkedjetek!- szólt ránk az idősebb nő.
- Ha ennyire okos vagy, válassz ajtót.- vágtam a fejéhez. Hoppá.
- Miért nem választasz te?- nézett rám dühösen.
Időkorlát: 15 mp.
- Én ezt nem bírom!- sikitott a fiatalabb lány, és berohant az élet ajtón.
Ahogy kinyitotta, egy lézer átlőtte a fejét. Uhh... Tehát tényleg életre megy a játék.
- Gyorsan! Menjetek már be a másikon!- kiabáltam, mert kezdett vészesen fogyni az időnk.
Közben pedig elég fura szag kezdett érződni.
Utolsó pillanatban, beestunk az ajtón, és mindenki ledobbenve ült a földön.
ESTÁS LEYENDO
Fehér fény |Chishiya & Reader| (18+)✔️
FanficNem tudok ide mit írni, elkezdtem valamit, amit lehetőleg be is fejezek.✨