İki ay oldu.
Koskoca iki ay.
Soobinle iki aydır çıkıyoruz, her şey çok güzel. Sevgisine inanıyorum, eskisi gibi değil. Neredeyse, onunla yapmak istediğim her şeyi yaptık. Tek bir şey hariç, birlikte eve çıkıp kedi sahiplenmek.
Çok önemli değildi, evet istiyordum ama o zaten yanımdaydı, her gün ya ben ondaydım ya o bendeydi, evlerimiz uzaktı. Ama bu bile sorun değildi. Okuldan çıkınca en yakın onun evi diye ona gidiyorduk, akşam olduğunda beni evime bırakıyordu. Uzak olmasına rağmen. Ne kadar bunu istemesem de, hoşuma gidiyordu. Çok ilgiliydi ve ben bundan çok memnundum. Annem Soobin sayesinde çıkmamıza pek bir şey dememişti, ara sıra beni laf altından iğnelese de Soobini seviyordu. Bunu görebiliyordum.
Taehyunla Beomgyu en son ki festival faciasından sonra ayrılmışlardı, Taehyun bir ay boyunca Beomgyu'nun peşinden koştu. Beomgyu sinir problemlerini bahane ederek onunla sevgili olmak istememesine rağmen, çok dayanamadı. Ne kadar itiraz ederse etsin Taehyun'u seviyordu. Şart koştu, sinirlerine hakim olacaksın gerekirse bir uzmana başvuracağız dedi. Taehyun kabul etti, şimdi ara sıra sinirlensede sakinleşiyor, uzun zamandır bir kavgaya karışmadı. Soobinden pek haz etmesede kabullendi, zorundaydı.
Her şey yolundaydı.
Ekinezya çayımı bardağına koydum, az önce kaynattığım suyu üstüne döktüm. Demlenmesini beklerken telefonumu aldım, sandalyeye oturup gülümseyerek sevgilime yazdım.
Yeonjun
sevgilimmmmmm
soobinimmmm
uyandın mııııııııı
ay
günaydın
demedim
askim
GUNAYDINNNNNNN*iletildi, 09.02*
C
evap vermesini beklerken instagrama girdim, biraz takıldıktan sonra demlenmiş çayımı alıp balkona oturdum. Minderlerin üzerine iyice yerleşirken, annemin holden gelen sesini duydum.
"Yeonjun, teyzene gidiyorum. Haberin olsun."
"Tamam." Sesimi yükselterek annemi cevapladığımdan hemen sonra kapının kapanış sesi kulaklarımı doldurdu.
Soobin'in hala yazmamış olduğunu fark ederek tekrar mesajlarınıza girdim, kaşlarım çatık dudaklarım büzülmüş bir şekilde son görülmesine baktım,
Bir dakika önce aktifti.
Mesajlarıma bakmamıştı.
Yeonjun
Soobin
aktif olduktan sonra
neden mesajlarıma bakmadın
bir sorun mu var"iletildi 09.10*
Sıkıntıyla nefesimi üflediğimde cevap vermesini bekledim. Çayımı yudumlarken içimde oluşan ateş, çok büyüktü. Çoktan içime kurt düşmüştü, bir sorun vardı. Öyle hissediyordum.
Mesajlardan çıkmadan beklerken, aktif oldu. Bekledim, bekledim, bekledim. Yazmasını, bir sorun olmadığını bana söylemesini bekledim.
Yine çevrimdışı oldu
Mesajlarıma bakmadan.
Yarı da kalmış çayımı yanımda ki sehpaya yerleştirdim. Bağdaş kurup oturduğum yerde dikleşerek aramalara girdim, titrek ellerimle numarasını tuşladım, aradım.
Bana sadece her şeyin yolunda olduğunu söylemesine ihtiyacım vardı.
Çaldı, çaldı, çaldı. Bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Girl -/ yeonbin
FanfictionHayallerindeki o kişi olamadığım için üzgünüm sevgilim, ama sen tam olarak hayallerimde ki o kişiydin -yeonbin