28 | kumarhane

1.4K 128 34
                                    




28 | kumarhane


Araba yolculuğu sessizdi. Yolculuğun neredeyse yarısı boyunca çalan radyo dışında tek bir kelime bile konuşmamıştık. Manzaralar son sürat geçiyordu, gözlerim bir ağaca, sonra diğerine odaklanıyordu, sonra bulutlarla kaplı gökyüzüne bakıp iç çekiyordum. Taehyung'un bu kadar uzun süre sessiz kalması nadir görülen bir şeydi, ben de bu sessizliği "Orada dikkat etmemiz gereken biri var mı?" diye sorarak bozdum.

Konuşmanın onun elimi bırakmasına neden olacağından, bunun ancak biz bahsetmediğimiz veya hiç konuşmadığımız sürece devam edecek bir eylem olduğundan korktum ama o elimi bırakmadı ve cevap verdi. "Hepsi piç, benden başka kimseye güvenemezsin. Ama eğer istersen hiçbir şey seni boka bulaşmaktan alıkoyamaz." Omuz silkti ve tepkimi ölçmek için bana yan gözle baktı.

Bunu fark edemeyecek kadar eline bakmaya odaklanmıştım, ancak kafamı yukarı kaldırdığımda bakışlarıyla karşılaştım ve yanaklarımın kızardığını hissettim. Utanarak elimi çekmeye çalıştım ama beni durdurdu ve sırıtarak tekrar elimi kucağına getirdi.

"Ne? Seni parmaklayabiliyorum ama elini tutamıyorum?" Her ne kadar kendinden emin görünse ve bunu alay ediyormuş gibi söylese de, gözlerinde oldukça iyi gizlenmiş bir kırgınlık vardı.

"Ben öyle bir şey söylemedim."

"Evet o zaman neden elimi bıraktın bebeğim?" Bunun olduğuna inanamadım, sanki bir çiftmişiz de kavga ediyormuşuz gibi hissettim. Bu hiç mantıklı değildi.

Elimi bırakıp sırtını direksiyona verince öfkeli bir ifadeyle tekrar yola odaklandı. Eline uzandım ve onu ellerimin arasında sıkıca tuttum. "Ne olduğunu bilmiyorum ama böyle davranmayı bırakmana ihtiyacım var. Aslında hayır, biliyor musun? Böyle davranmana izin yok çünkü—" Sözümü kesip arabayı kenara çektiği an kalbim boğazımda atmaya başladı.

Birdenbire bu sözleri bu kadar özgüvenle söylediğime pişman oldum. Araba durdurulduğunda Taehyung tamamen bana döndü ve elini zorla elimden çekti. "Ne gibi davranmama izin yok oyuncak bebek? Hoşuna gitmeyen şey ne? Sikişebileceğimizi ama sana dokunamayacağımı mı söylüyorsun? Daha önce böyle-"

"Söylemediğim şeyleri sanki ben demişim gibi söylemeyi bırak! Ben bunların hiçbirini söylemedim!" dedim sesimi yükselterek.

Kaşları çatık bir şekilde öne doğru eğildi, yüzü benimkine yaklaşırken sağ kolunu koltuğumun arkasına dayadı. Geri dönüp arabayı tekrar çalıştırmadan kısa bir süre önce gözleri dudaklarıma takıldı. Bir şey yapmasına fırsat kalmadan onu çenesinden yakalayıp bana bakması için zorladım.

"Karışık sinyallerden nefret ediyorum! Ve sen bana bundan başka hiçbir şey vermiyorsun, bu yüzden siktiğimin önceliklerini doğru bir şekilde belirle. Seni bilmem ama ben ne istediğimi biliyorum."

"Aşağılanmak istiyorsun? Senden aldığım mesaj bu, oyuncak bebek." Kolaylıkla kendini beğenmişliğinin geri dönmesi beni o kadar sinirlendirdi ki öfkemin arttığını bile fark etmedim. Çenesindeki tutuşum daha da sıkılaştı. "Sen şaka mısın ya? Sen... Buna inanamıyorum."

Onu bırakıp ellerimi saçlarımın arasından geçirdim ve tekrar ona baktım. "Şimdi zamanı değil biliyorum ama neden kör gibi davranıyorsun? Neden?" Derin bir iç çekişle, şaşkın bakışlarının hızla duygudan yoksun bakışlara dönüşmesini izledim. Tabii ki, kafasında neler olup bittiğini bana söylemektense ifadesiz kalmak daha güvenliydi.

"Bir kelime. Hayır, pek çok kelime var: fotoğraf kabini, Cadılar Bayramı, aslında hepsini söylemeyeceğim ama ben sadece..." Hayal kırıklığıyla homurdanarak ellerimi yanaklarına koydum ve gözlerini benimkilerden ayırmaması için onu zorladım.

god of the city; taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin