13

388 21 3
                                    

Mauro Emanuel Icardi Rivero


Yaptığı hatalardan dolayı dışlanan futbolcu Mauro ben, oysaki tek yaptığım sevmekti. Karşılıklı hatalar yapılsa da sevmek istedim ben beni kandıran o kadinı hâla seviyorum çünkü aşk bu vazgeçemezsin senden kalbinin bir parçasını alsa da vazgeçemezsin ondan.

Eşimin eski kocası bir zamanlar yakın arkadaşım olan Maxi'nin 2 saat önceki tehtidi beni korkutmasa da düşünüyordum. Eylül ayının bir gecesindeydik İstanbul'un serinliği iyi geliyordu, elimdeki viski kadehi beni içine çekiyordu.

Kızım... Bugüne kadar bu kelimeyi iki kişiye diyebilirken sayı üçe çıkmıştı. Hepsi çok özeldi benim için hangisinden vazgeçebilirdim ki ben hangi birini ortaya koyardım. Bana yptiğı kansızın teklifi çok ağırdı. Futbolu bırakmam ve küçük kızımın velayetini istiyordu benden karşılığında ise Adella'nın velayetinde sorun çıkarmadan kabul edeceğini söylüyordu.

İhtiyaçla telefonumu masanın üzerinden alıp en son çekildiği fotoğrafı açtım maçımı izlemeye gelmişti onu orada görünce öyle heyecanlandım ki, daha önce de izlemeye gelmişti çok kez maçimı fakat bu bir farkliydi. Nicolo yu yanında istemiyordum biliyorum o adamın ne işler yaptığını İtalya da yaşadığım süre boyunca onun babası bir kaç defa ziyaret etmişti bizzat benimle de konuşmuşlardı iyi adam değillerdi kısacası.

fotoğrafta forması vardı o adamın elimi yumruk yaptım. Adellam güzel yüreklim, sevmiş miydi onu eğer öyleyse nasıl vazgeçirirdim. Öyle acılar çekti ki o kansız babası sandigı adam öyle üzdü ki meleğimi. Hatırama dolan anı ile gözlerimi yumdum bir damla yuvarlandı gözümden.

Wanda çocuklarını ve İsi'yi alıp gitmişti Arjantine kavga etmiştik. Fran benimle kalmak istemişti kendi rızasıyla fakat Adella annesi almadıği için kalmişti her zaman istediği için değil de annesi istediği için atılan o olurdu. Ben onu sevdiğim için sorun etmezdim bunu Fran'a o kadar güzel ablalık yapardı ki.

İkisini de maça götürmek istemiştim o gün. Fakat Adella ya söylemeyi unutmuştum Fran dadısıyla gelmişti Adella eve saklanıp gelmemişti o gün ve saklandigi yerde uyuyup kalmisti ben ise onun da maça geldiğini sanıp oynamiştım. Maç bittiğinde Fran ve dadısının yanına gittigimde Adella yoktu. Eve geldiğimizde kimse bulamadı onu aklım çıktı sanmiştim ağlamaktan ölecektim. Sabah olduğunda ortaya çıktiğinda öyle büyül sarilmistim ki ona kimse ayıramamıstı.

Ben nasıl bir karar verebilirdim bu konuda bir yandan İsebella nın hayatı vardi o kansız minik kizima hiç iyi davranmazdı sevgi şefkat göstermezdi. İsebella... Daha mincikken katılmıştı aramıza, güzel gülümsemesiyle mest etmişti bizi bir gece kapımıza bırakılmıştı o güzellik Wanda ya günlerce yalvarmıştım evlatlık edinebilmek için sonunda çabama karşı çıkmayıp kabul etti. Ben çocuklari çok seven bir adamım hele kiz kız çocuklarına sevgim sonsuzdur.

Fakat şimdi öz kızıma karşılık diğer kızımı istiyordu. Futbolu birakman karşılığında demişti bir de. Umrumda değildi futbol 32 yaşındaydım ve elbette biraz daha vardi hayallerimde oynamak fakat, şimdi bıraksam da şikayetim pek fazla olmazdı.

İsebella'yı evlat edinmek için tek şart sunmuştu Wanda onu kimse bilmeycekti bizim 2. Kizimiz gibi davranıcaktık medyaya asla gerçek yansımayacktı. Kabul etmiştim bende kimsenin duymasini istemezdim zaten.

Galatasarayı kabul etmiştim çünkü bu kulübü duymuştum çok kez ve biliyordum burada kendime gelip en az 3 sezon daha üst düzey oynamak istiyordum. Umudum bu yöndeydi. Elimdeki telefon titredi Fran ariyordu canım kızım dedim içimden. Açtığimda ekranda isi de vardi ikisi de özlemle bana bakiyorlardi.

"Baba seni çok özledik nasılsn?" ilk konuşan İsi olmuştu. Güldürmüştü beni bu aceleciliği muhtemelen açmadana önce Franla kavga etmişlerdi ve görünüşe göre İsi kazanmişti bu yarışı.

Elisa~Mauro İcardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin