İTALYA/ MİLANO - 09.02.2014
Bugün bu evdeki ilk doğum günüydü kızın belki de son doğum günü aynı zamanda babasız geçireceği 3. Doğum günüydü. Bu şeyler büyükler için önemsiz olsa da 7 yaşına basmış küçük bir kız için önemliydi.
Milano'yu sevmişti alışmıştı da buraya fakat babası olmadığı için üzülüyordu Mauro iyi adamdı anlamıştı bunu bir kere olsun ona kötü davranmamıştı adam. Kardeşleri çok küçüktü onları çok seviyordu Valentino babasında kalıyordu. Babasına çok düşkündü.
Babasında kalmak istiyordu, babasını her aradığında farklı bir bahaneyle beni reddediyordu. Canı acıyordu bu duruma. Diğer kardeşlerini hep kabul ediyordu fakat küçük bir kıza yeri yoktu işte. Esila bilmese de annesinin baskıları Maxi yi geri çekiyordu. Maxi biliyordu henüz çok olmamıştı öğreneli. Maxi, Wanda'ya karşı öfkeliydi fakat eski karısına bir şey yapamıcağı için öfkesini Mauro'nun öz kızından çıkartıyordu.
Öğrendiği günden sonra bir kere kendi kızıymış gibi davranmamıştı Maxi babasından ne hayır geldi ki evladını seviyim ben dedi ve kızdan uzaklaştı. Ama Mauro ondan karısını çalmıştı buna karşılık o da kızını çalmakta hiç sakınca duymadı bir kaç defa Mauro nun kızını severken imrendiğini görmüştü Maxi ve bunu kullanmakta hiç utanmıyordu.
Esila nın doğum günü akşam kutlanacaktı. Saat öğlen 10 a gelmek üzereydi, dün Wanda ile konuştukları üzerine Mauro Esila yı uyandırıp bugün sadece ikisi akşama kadar vakit geçireceklerdi. Wanda ise partiyi hazırlayacaktı.
Yatağında mışıl mışıl uyuyan kıza baktı Mauro kız çocuklarını o kadar çok seviyordu ki, tanrıya dua ederdi 3 kızım olsun diye her zaman. İçi cız etti Mauro'nun eğildi yatağın kenarına sarı saçlarını sevdi usul usul adeta güneş gibiydi. Gülünce ortaya çıkan o gamzelerin olduğu yere bir öpücük bıraktı. Gamzelerinin yerini biliyordu çünkü onun da aynı yerdeydi gamzeleri.
"keşke keşke benim olsaydın miniğim, seni öyle bir severdim ki... Alçak babanın yaptığını sana yapmazdım."
Gözleri doldu adamın şuan ki takımında gol rekorları kırıyordu kimse karşı koyamıyordu ona. Ama küçücük kız karşısında her zaman sesi titrer gözleri dolardı. "sana 7 yaşının sözünü veriyim ama sen bunu hiç bir zaman öğrenemiyceksin olsun."Bana ne yaparsan yap, nereye gidersen git beni yanında isteme, beni sevme hiç bir zaman sayma istersen babam benim o sen benim babam değilsin de kabulüm sana yemin ederim ki asla senin arkanda tıpkı bir 'baba' gibi durmaktan vazgeçmiycem minik kızım, Adella'm"
Esila uyanmış çoktan arabaya binip gezmeye çıktılar "Mauro, ilk ömce sinemaya gidip sonrasında pizza yiyelim mii lütfeen?" ikna edebilmek için gözlerini kırpıştirıyordu. Yüzünde şefkat dolu gülümsemeyle "tabi ki sen doğum günü prensesisin sen ne isterse o olucak bugün"
Bacaklarını heyecanla sallamaya başladı küçük kız. Bir AVM nin önünde durdu araba aşağiya indiklerinde onlar için gün başlamıştı gün boyunca bir çok yere gittiler yemek yediler, kah güldüler kah ciddi olup ters ters bakıştılar. Fakat ikisinin de bildiği tek şey vardı ki ikisi birlikteyken gerçek gibiydiler. Gerçek olduklarını bilmeden ...
Günümüz
Altın çocuk adam gittikten sonra Boey adında bir futbolcu geldi onunla da röportaj röportaj yaptık ona da ısınmıştım beni zorlamadı fransızcam diğer dillerime nazaran çeviri de daha iyiydi bu da Paris te çalışmamın etkisiydi elbette.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elisa~Mauro İcardi
Genel KurguGalatasaray'ın yıldız oyuncusu Mauro İcardi ve beklenmedik bir şekilde ortaya çıkan kızı sonucunda değişen hayatları