[HAYKIRAN YÜREK]13.Bölüm
KANLI DOĞUM GÜNLERİ
Merdan Asaf Merdazi
31 Mayıs 1995Şilan Ferzani
19 Mayıs 2000Bölümün içerisinde spoiler vardır ben sizin anlayacağınıza eminim.
____Sızlayan vücuduma, yorgun ruhuma inat açmaya çalışıyordum göz kapaklarımı. Kulağımın dibinden gelen makinanın sesi ve bir kadının "Hastamız daha iyi bir kaç saate uyanır." Sesi kulaklıklarımda yer edindi.
"Teşekkür ederiz çıkabilirsiniz Bahar hanım sağolun."diyen tanıdık kalın sesin sahibinide kim olduğunu beynim kavramıştı. Bahar diye hitap ettiği doktorun geçmiş olsun dileyip odadan çıkışını kapının açılıp kapatılma sesinden anlamıştım.
Giden doktordan sonra çekilen bir sandalye ve elimi tutan buz gibi bir el mayıs ayında olmamıza rağmen havanın çok soğuk olmaması ve elimi tutan elin soğukluğu şaşırtmıştı beni.
Elimi elleri arasına alıp avucumun içine dudaklarını bastırmıştı.
Şefkatle öpmüştü insanın içini ısıtan türden. Kasıklarıma giren sızıyla yüzümü buruşturmam bir olmuşken yavaşca gözlerimi açıp karşımda ki adama baktım tekrar giren sancıyla ah diye bir nida döküldü dudaklarım arasından acımı fark eden Merdan Asaf telaşla "Canım iyimisin doktoru çağırayım ben."diyip elimi bırakacaken sıkıca tutum elini ne kadar sıkıydı orası muammaydı.Başımı iki yana salladım konuşmak istemiyordum gözlerimden anlasın lütfen diye umut ediyordum.
Doktorun gelmesini istemiyordum.
Dudaklarını birbirine bastırıp "Tamam doktoru çağırmayacağım ama iyisin dimi ?"dedi elimi hala sıkı sıkı tutuyorken.Evet anlamında başımı salamıştım.
İyi değildim ama iyiyim demiştim her zaman olduğu gibi, elimi çekmek istesem de bırakmayan taraf o olduğu için çekemiyordum. Koltuğa oturup ellerimi kavradığı gibi elleri arasında sıkıştırmıştı. "Şükürler olsun Rabbime binlerce kez şükürler olsun."dedi nedenini az çok bilsemde sorgulamadım yada sorgulamak istemedim bilmiyorum.Gözümü bir iki saniye kapatırken nerede ne konumda olduğumu sorgulamaya başladım. Neden burdayım? Vücudumdaki ağrıların sebebi neydi peki?
Hayatımın acı gerçekleri bir şimşek misali beynime çakı vermişti.
Botan Ferzani beni sevdasına kurban etmişti.
Sidar Ferzani kız erkek ayırımı yaparak erkek torunlarını ve oğlunu koruyup beni ateşe atmıştı.
Yiğit Ferzani sorgusuz sualsiz beni yargısız infaz etmişti.
Oysa tek umudum oydu neden bunu yapmıştı. Kendi gözlerimle görmesem inanmazdım. Beni sevip kollayan, dedeme karşı koruyan adam ölmem için bana kurşun sıkmıştı.
Beynime dolan düşüncelerle boğuşurken gözlerimden akan yaşlara mani olamamıştım. Çaresiz oluşumu beynime vura vura anlamıştım.
Biz kız çocukları bunları hak etmemiştik.
Etmiyoruz.Biz ailelerimize verilen en güzel hediyelerken onlar bizi paçavra gibi savunmayı hak görüyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐻𝐴𝑌𝐾𝐼𝑅𝐴𝑁 𝑌Ü𝑅𝐸𝐾
General Fiction[KÜFÜR VE YETİŞKİN UNSUR İÇERİR!! ] • • • Adamın yüreği alabora olmuşçasına çarparken kadından gelecek en ufak bir hareketi dikkatle bekliyordu. Sabah dudak kıvrımına değen o dudakların sıcaklığını tekrar hissedebilecek olmak dilini damağını kurutu...