[ HAYKIRAN YÜREK ]
550VOTE 1 K YORUM
SINIR DOLMADAN BÖLÜM GELMEYECEKTİR!
LÜTFEN BOŞ YORUMLAR OLMASIN.Satır aralarinda buluşalım.
Yıldız Tilbe, Dillere destan
Ozan mensur, bûke
Rojda, le bûke
Lore lore şewko
Azad Berdan, Dilaname10.Bölüm
__________
Üstümde duran beyaz gelinliğe baktıkça kalbim göğüs kafesimi delercesine çarpıp çaresizlik ile harmanlanırken içimdeki kötü his geçmek bilmiyordu. Kendime beyaz bir sayfa açacağım dedim ama benliğimi saran bu sıkıntı iyiye haber değil gibiydi.
Odamda duran boydan aynadan kendimi süzdüm beyaz kabarık gelinliğim beni beyaz bir güvercin kadar zarif kılarken beyaz gelinliğime dökülen kıvırcık saçlarıma daha düzgün bukleler verilip önden arakaya doğru taranmıştı. Gerekli ne varsa bizim eve gönderilmiş saatlerce oturtulup hazırlandırılmıştım.
Kadınlara olan sitemim "Bitmedimi ya valla put gibi durmaktan yoruldum."bıkkınlıkla oflamamda haklıydım bence. Başımda duran kadınlara çatık kaşlarla bakmamda sabahın köründe güzel uykumdan uyandırılmış olmamdı.
Gecelerdir uyuyamıyordum sabaha karşı gözüme giren uykumu bölen eve gelen kadınlardı. Kına için de aynı şekilde hazırlanıp özendirilmiştim. Keşke resmi nikahla bitseydi herşey demeden duramadım. En kolayı oydu beyaz elbiseyi üzerime geçirip saç ve makyaj yaptık oh ne güzel erken bitti demiştim ki düğün için hazırlanmam gerektiğini bilmek kemiklerimi sızlatmıştı.
Kapı iki kere tıklandığında kapıya döndüm içeri adımlayan aile üyelerim ve arkadaşlarımla zoraki bir tebessüm yerleştirdim dudaklarıma.
Gözlerim ağabeylerimi ararken elinde kırmızı bir kuşakla kapıdan girdi Şerhan ağabeyim. Güzel gözleri kızarmıştı. Hemen ardından Şerzan ağabeyim gelmişti. Göğüs kafesimde beni tarumar eden çarpıntım göz pınarlarıma hücum eden yaşlara eş değer hızla gelirken ağlamamak için direnmeye başladım.Şerhan ağabeyim elindeki kuşakla yanıma geldiğinde gözlerimi gözlerinden kaçırdım.
Dayanacak gücüm yoktu sanki, avuç içleri yanaklarımı sararken anlıma bir baba şevkatiyle derin bir öpücük bıraktı. Öptüğü gibi sol gözümden dökülen yaşa engel olamadım.Elindeki kırmızı kuşağı belime dolayıp tek düğüm attıp geri çözmüştü. Titreyen ellerine kaydı gözlerim ikinci kez belime dolayıp açtığında dolan gözleri dolan gözlerimle buluştu son kez kuşağı belime dolayıp düğümlediğinde sanki boğazımdaki yumru düğüm düğüm olup boğazımdan geçmek bilmedi. Göz yaşlarım bir bir yüzümü ıslatırken ağabeyimin elli kuşağımda gözleri yerdeydi.
Ağzımdan çıkan hıçkırıkla bedenime sarılan güçlü kollara sığındım ikimzde ağlıyorduk artık.
Kokumu içine çeke çeke ağlıyordu ağabeyim.
Canından can kopar gibi ağlıyordu. Kolları benden uzaklaştı, bedeni uzaklaştı elleri yüzümü buldu iki yanağımı öptü şevkatle."Allaha emanetsin canımın içi." Dedi.
Dayanamayarak göz pınarlarındaki yaşlarla uzaklaştı benden, Şerhan ağabeyim benden giderken Şerzan ağabeyim bana doğru gelmişti.
Siyah sakallarını sırılsıklam eden yaşlarıyla beraber bana geliyordu. Tam önümde durduğunda amcamın karısı türkü söylemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐻𝐴𝑌𝐾𝐼𝑅𝐴𝑁 𝑌Ü𝑅𝐸𝐾
General Fiction[KÜFÜR VE YETİŞKİN UNSUR İÇERİR!! ] • • • Adamın yüreği alabora olmuşçasına çarparken kadından gelecek en ufak bir hareketi dikkatle bekliyordu. Sabah dudak kıvrımına değen o dudakların sıcaklığını tekrar hissedebilecek olmak dilini damağını kurutu...