[HAYKIRAN YÜREK]16.Bölüm
HANIM HANIM
480 vote / 890 yorum
Sınır dolmadan bölüm gelmeyecektir.
Çünkü emek verilerek bölüm yazıyorum buna karşılık yorum ve yıldız rica ediyorum. Lütfen satır arasına yorumlarda buluşalım.Buraya yaşını yazarmısın rica etsem.
Kitlemi merak ediyorum bide bir sahne yazacağım ama yaşınızı bilmek istiyorum ilk..
___"Pışştt" dedi adam yanında oturan karısının kolunu hafifçe dürterken.
"Efendim." Kısık sesiyle kocasına hafif dönerken." Bunlar neden cümbür cemaat geldiler." Dudak büzdü karısına, ne güzel ikisi tek başına evde kafa dinleyeceklerdi." Bilmemkine." Derken etli dudaklarını hafif büzüp masumca kocasına bakmıştı. Belki bilmiyordu ama ne kadar tatlı olup adamın aklını başından aldığının farkında değildi. Gerçekten artık karısını doya doya nefesini içine çeke çeke öpmek istiyordu. Nefsine yenik düşüp dudaklarına yapışıp ters bir tepki almaktan acayip korkuyordu."Ağabey, yengemle fısır fısır ne konuşuyorsunuz aranızda bakalım." Meriçe ters bir bakış atıp." Sanane lan." Dedi Merdan Asaf. Leyla ordan.
"O boş konuşmayı sever takılmayın."" Dilaa.." dedi Meriç sinirlendiğinde Leyla'nın ikinci ismiyle seslenirdi.
"Durun durun Dila kim?" Bircan söze atladı. Yanında oturan nişanlısının koluna sarılırken.
Buse"Leyla Dila Merkeleş kuzenim olur." Dedi Leyla'ya sarılarak. Beritan Leyla Dilanın yanağına kocaman bir öpücük kondurup." Bizim deli, Meriç ağabeyim ona Dila diyordu diye hepimize yasakladı o ismi." Leyla Dila yanağını silip." Buraya beni konuşmaya gelmedik." Diye cırladı konu kapansın diye. Şerzan Beritana kısa bir bakış attıp, aylar önce onu öpüp yediği tokadın utancıyla önüne dönmüştü. Beritan ona bakan gözlerin altında ezildiğini hissetmişti. Bir özür borçlu gibi hissetmişti.
Şerhan" Ahu gülüm buraya gelsene."Asıl bombayı patlatan Şerhanla bütün gözler Şilanı bulurken. Şilan yavaştan kocasının yanından kalkıp hemen karşıda oturan Şerhan'nın yanına oturmuş kolları arasına girmişti. Hivanur içli bir iç çekmişti. Kalbindeki kırıntılar nedir bilmiyordu ama bir şey vardı karşısındaki adamdan..
Meriçin."Yok artık yengem seninde mi bu çürük vişne gibi ikinci ismin va-" yüzünün ortasına yediği kırlentle neye uğradığını şaşırırken." Sensin çürük karpuz kafa, dağ ayısı, beşer suratlı maymun." dedi Leyla sinirle. Meriç kırlenti aynı şekil ona atınca ufak bir hareketle kurtulmuş, kırlent kuzeni Mahirin yüzüne çarpmıştı.
"Ulan Meriç yedim seni." Diyip yerinde doğrulunca Meriç, Merdan Asafın arkasına doğru kaçıp." Ağabey merhamet."dedi gülerek."Al Mahirim eti senin kemiği benim."
"Aşk olsun, kocaman ağasın kardeşini satıyorsun ayıp ayıp." Merdanı kınayan sözlerine karşılık ensesine şaplağı yemişti." Otur yerine lan." Mahir ve Meriç yavaşça yerlerine oturunca diğerlerinin gülmekten karınlarına ağrı girmişti.
Şilanın ikinci isim mevzusuda kaynamıştı arada, ki bu onun hoşuna gitmişti.
Merdan Asaf, Şerhan'ın kolları arasında ki karısını göğsüne çekmek istiyordu. İç dudağını ısırırken karısının böyle kendisine sarıldığını hayal edemeden duramadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐻𝐴𝑌𝐾𝐼𝑅𝐴𝑁 𝑌Ü𝑅𝐸𝐾
Ficção Geral[KÜFÜR VE YETİŞKİN UNSUR İÇERİR!! ] • • • Adamın yüreği alabora olmuşçasına çarparken kadından gelecek en ufak bir hareketi dikkatle bekliyordu. Sabah dudak kıvrımına değen o dudakların sıcaklığını tekrar hissedebilecek olmak dilini damağını kurutu...