~Özel bölüm~

7.2K 346 119
                                    


Hoş geldin on bir ayın sultanı 🤍

Özel bölümdür diğer bölümlerden BAĞIMSIZDIR !

Ramazana özel yazılmıştır.

Hesabı takip etmeyi unutmayın lütfen Evoleydim

🪻KEYİFLİ OKUMALAR🪻

____________________________________

Genizime dolan toprak kokusu ile burnumu kokunun kaynağı olan damarlı boyuna dahada yanaştırıp derince soldum. Kollarımı kalın gövdesine sararken sıcak bedenimi soğuk vücuduna dahada yaklaştırıp sımsıkı sarıldım. Çok huzurlu uyuyordum ki huzurlu uykumu bölen dışarda çalan davul sesi olmuştu.

Bugün ramazan ayının ilk günüydü sahura kalkmamız gerekiyordu ama canım kocam çok güzel uyuduğu için uyandırmaya kıyamıyordum.

Boynuna yaslı olan kafamı hafif kaldırarak duvarda asılı olan saate baktım saat daha erkendi ve ben bu anın tadını çıkarmak istiyordum.

Sırt üstü yatmış Merdan Asafın kollarından biri sırtımı sarmalarken diğeri belimdeydi. Kısa büstiyerim yüzünden açıkta kalan belime temas eden teni soğukdu, anlamıyordum teni hep soğukdu. Burnum sakalları arasında gezerken ensesine kaydırdım elimi, kısacık saçlarını sevmek hem benim hem onun hoşuna gidiyordu.

On beş dakika kadar varlığını ve kokusunu hissetmekle meşgul kalmışken.
"Güzelim."diyen sesini işittim, söylediği her kelimeye inanasım vardı. Güzelim diyorsa güzelimdir.

"Hım." mırıltılı çıkan sesime nazaren kalın ama güzel bir tonu olan sesiyle kulaklarımda melodi etkisi bırakırken.
"Ezanı kaçıracağız gülüm."demesi ile huysuzluk yaparak üzerine uzandım, başımı göğsüne gömdüm.

"Sahur yapmadan oruç tutsam olmaz mı?"

"Olmaz, benim karım bütün gün aç kalırsa kocası buna dayanamaz."

Saçlarımı okşayarak bana kıyamadığını belli etmesi mıyıştırıyordu beni. Burnumu göğsüne yani tişörtüne sürtüm bir kaç kere.
"Yani şimdi benim burdan kalkmam gerek diyorsun?" Banane ya benim yerim çok güzel demek istedim ama utandım sanırım.

Başımı göğsünden kaldırıp yüzüne baktım çenesine küçük bir öpücük bırakıp parmağımı yanağındaki çukurda dolaştırdım hafifçe kıvrılan kalın etli dudakları iştah açıcıydı.

"Valla bana kalsa göğsümde yaşa, senin yerin hep orası ama ezan-" demesine kalmadan alt dudağını dişlerim arasına alarak ısırdım kendimi geri çekecekken bir anda kendimi sevgili kocamın altında onuda üstümde buldum, ağırlığını üzerime vermeden dudaklarıma tutkulu bir öpücük bırakırken yavaşça çenemden öperek boynuma doğru inerken ıslak öpücükkeri gerdanıma kadar indi ince ettimi dişleri arasında ezerken alt taraflarıma temas eden uzvuyla."Merdan alt taraflarına dikkat et ." Diye çemkirip üzerimden ittim onu, sanırım biraz sert ittiğim için yataktan düştü.
"Ay saat yani ezan, ezana kırk altı dakika kalmış kalk kalk." derken kolunu tutup kaldırmıştım hiç itiraz etmeden kalkıp deli olduğumu iddia etti.

𝐻𝐴𝑌𝐾𝐼𝑅𝐴𝑁  𝑌Ü𝑅𝐸𝐾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin