UNUTMA!

213 7 0
                                    

Birinin düşünceleriyle örtüşmek en güzeli. Düşündüğünü düşünmek mükemmel değilmi sizce de? Sevdiğini sevmek, gördüğünü görmek, yaptığını yapmak, kokladığını koklamak, size olan sevgisinin en büyük kanıtı. O ne yapsa mükemmel olan biriyse sevgide mükemmeldir. Mükemmel olmak onun eldinde. Seven de sevilen kadar mükemmeldir. Gerçeklerle dünyayı yaşamak istediğimizden severiz aslında mükemmelleri. Çünkü bize göre mükemmel olanlar sevilir ve sahiplenme duygusu yaşarız. Mutluyuzdur mükemmelleri severken. Yarını düşünmeden severiz, çünkü mükemmeller yarını düşündürmeye fırsat vermez bize. Gülüşünü seversin ya.. Mutluysa mutlu olursun, işte yarını düşünmeden severiz biz gülüşleri. Geçmişe dönüp bakmayız hiç. Yaşadığımız onca acı bizi olgunlaştırmaz. Düşünmeyiz hiç. Ya da düşünmeye vaktimiz yoktur belki. Hatırlamak gerek bazen geçmişteki acıları, mükemmel dediğin kimler hala seninle! Yaşama tutunmaya çalışırken kimler hala yanında! Geceleri yatakta yorganı başına kadar çekip ağladığında kimler hala seninle! Ben söyleyeyim. Hiçbiri. Senden başka mükemmel yok hayatta. Seni sen yapan her şeyinle mükemmel olduğunu unutma. Başkalarını umursama herkes, her şey geçicidir ama sen kalıcısın. Zaman senin. Mükemmelliklerinle yaşamaya devam etmelisin. Unutma! mükemmel olduğunu bilmen sadece aklının bir köşesinde yatıyor. Onu uyandırmayı unutma!

Kır PapatyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin