•6•

8.1K 420 10
                                    

Babam akşam işinden eve erken gelmişti. Merakla yanında bekliyordum. Kesin bir şey olmuştu, yoksa erken gelmezdi babam işten.

"Kızım! İkra gelir misin bir yanıma" diye yanındaki koltuğu işaret etti.
"Efendim baba" dedim.
"Bugün bi adam yanıma geldi"
"Eeee"
"Eesi işte seni istemeye gelen var"
"NE?" diye bağırmıştım.
"Sakin ol, babaya bağırılmaz!"
"Ama baba bu, bu dediğin"
"İyi adama benziyordu, oğlu da iyi biridir. Evlen gitsin işte"
"Evlen gitsin mi? Sen şaka mı yapıyorsun baba! Evlen gitsin de ne demek! Çocuk oyuncağı mı bu Allah aşkına. Tanımadığım bir adamla evlenmemi istiyorsun, olmaz öyle şey!"
"Sakinleş biraz. Yemekten sonra gelecekler. Hem gelince de tanışırsınız işte fena mı?"
"Fena baba! Çok fena! Kabul etmiyorum ben bunu. Asla ama asla o gelecek kişiyle evlenmeyeceğim!"
"Daha gelecek kişiyi tanımıyorsun kızım"
"Tanımak da istemiyorum. Bu konu burda kapanacak" diye sert çıkıştım babama. Koşarak odama gittim ve sertçe kapımı kapatıp kitledim. Arkamdan bağırtı seslerini duyuyordum ama umursayamadım. Bu gelecek kişinin Emin Bey olma ihtimali de vardı. Hemen mesaj attım.

İkra: çok acil bir durum var Emin bey

İkra: hemen bakmak zorundasınız

Telefonu bırakıp odamda dolanmaya başladım. Sinirden deli gibi dolanıp duruyordum. Ne demek evlen gitsin! Evlenmek basit bir şey mi ya?

Düşüncelerimin arasında telefonuma mesaj geldi. Hemen yatağımdan telefonu alıp oturdum.

Emin Bey: buyrun İkra hanım

Emin Bey: bir sıkıntı yoktur inşallah

İkra: büyük bir sıkıntımız var maalesef

Emin Bey: nedir?

İkra: beni istemeye gelen birisi var, o siz misiniz?

Emin Bey: kimmiş o kişi?

İkra: siz değil misiniz?

Emin Bey: değilim tabii ki ikra hanım, size söz verdim. sizin haberiniz olmadan nasıl böyle bir şey yaparım

İkra: peki beni istemeye gelen kişi kim?

Emin Bey: benim için ismini öğrenir misiniz?

İkra: ne yapacaksınız ki ismini

Emin Bey: siz ismini ve soy ismini öğrenip bana bildirirseniz ben halledebilirim

İkra: nasıl olacak o iş?

Emin Bey: bana güvenin yeter

İkra: peki o zaman, hemen öğrenip geliyorum

Emin Bey: beklemedeyim


Görücü mü Geliyor?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin