Yirmi sekizinci bölüm

158 11 6
                                    

Sordum sana bu düzelmez mi?✨

"Çünkü seni ilk bıraktığımdaki sebebim sana aşık olmam değildi. Evet aşıktım ama sebep o değildi. O zamanlar küçüktüm. 14 yaşlarında falan. Bir kız bana aşık olmuş. Babası büyük bir mafyaydı. Beni bana zarar vermekle tehdit etti. Ben de umursamayıp senle takılmaya devam ettim. Bu sefer beni sana zarar vermekle tehdit etti. Ben de kabul etmek zorunda kaldım. Bana senle hiç konuşmamamı ve tüm bağları koparmamı söylediler. O yüzden hiç konuşmadım senle. Sonra büyüyünce intikam ve seni korumak için Mafya oldum. Ve o kızın abisi Arda."

"N-ne?"

"Evet Tuana. Duydun."

"Bana neden ilk başta anlatmadın gerçekleri?"

"Seni korkutmamak için."

"Anladım. Bana kızgın mısın?"

"N'için?"

"Seni yakalatmaya çalıştığım için."

"Hayır. Sen bana kızgın mısın?"

"Hayır."

"Gidelim."

"Nereye?"

"Evimize Tuana. Evimize..."

Evimiz demişti. Çok mutlu oldum. El ele yürümeye başladık. Ve arabanın önüne geldik. Çağan sırıtmaya başladı.

"ÇAĞAAAAAN! BİLEREK YAPTIN DEĞİL Mİ?!"

"Evet."

"PİSLİK! BEN BU ARABAYA BİNMEM!"

"Ben de zorla bindiririm güzelim."

"ASLA!"

Bana doğru gelmeye başladı. Ben de geri geri gidiyordum. Arabaya binmek istemiyordum çünkü araba o nefret ettiğim türden arabaydı.

"Gelme üstüme ben hayatta binmem. Zorla bindirirsen kapıyı açar atlarım arabadan. Kapı açılmıyorsa camı kırar yine atlarım."

"İşte bende o yüzden Kıpırdayamayacağın bir şekilde seni bindireceğim."

"Ne nasıl?"

"İşte böyle."

Cebinden bir bez çıkardı. Üstüne bir şişeden eter döktü.

"Sakın Çağan! Sakın."

"Çok geç."

Sırıtarak üstüme geldi. Ve beni anında tuttu. Bezi koklattı. Ben de koklamadım çünkü nefesimi tutmuştum. Ama yine de bayılmış gibi yaptım. Beni kollarına aldı ve bana baktığını hissettim. Gözlerim kapalıydı.

"Bu kadar güzel olmak zorunda değilsin."

Off kalbim hızlı hızlı atmaya başladı. Kendimi ele vermemeye çalışıyordum. Beni arabaya oturttu. Yatıracağı sırada gözümü açtım. Ve bacak arasına tekme attım. Hemen araban indim. Canı çok acımıştı. İki büklüm olmuştu.

"Sen bayılmamış mıydın?"

"Beni hafife alıyorsun."

Kendini toparlayıp bir daha üzerime gelmeye başladı. Beni yakalayıp ağzıma bez tuttu. Çırpındım ama bir işe yaramadı. En sonunda nefesim kalmayınca nefes aldım. Ve her yer kararmaya başladı. Tamamen bilincin kapanmadan önce son bir ses duydum.

"Bunun intikamı ağır olacak..."
                                ***
Gözlerimi araladım. Çağan'ın evindeydim. Evimizdeydik. Yavaşça kalktım. Gözlerimi ovalamak istedim. Ama ellerim bağlıydı. Off gerçekten mi?! Ahh salak. halatla bağlamış. Ben bunun eğitimini boşuna almadım olm. Hemen elimi açtım. Kalkıp odadan çıktım. Çağan yoktu. Odama girip elimi yüzümü yıkadım. O sırada kapı sesi geldi. Hemen yatağa yatıp ellerimi halatla sardım. Bağlı değildi ama öyle gözüküyordu. İçeri Çağan girdi.

"Uyuyan güzel uyanmamış. Uyan da ellerini görüp çıldır."

Salak çıldıracağımı düşünüyordu. Hâlbuki elimi açmıştım bile. Yanıma geldi ve yattı. Beni kendine çekip saçlarımı kokladı. Ahh kalbim yine hızlı atmaya başlıyor. Beni kendine döndürdü. Kan kokuyordu. Kan mı?!
Bana sarılınca gözümü açtım. Zaten görmüyordu. Yarasını aradım ama yoktu. Gözümü geri kapattım. Ve uyanıyormuş gibi yaptım.

"Çağan?"

"Efendim güzelim?"

"Napıyorsun?"

"Sana sarılıyorum."

"Hadi canım bilmiyordum. (!) Ellerim niye bağlı?"

Uykuluymuşum gibi yapıyordum.

"Ben bağladım."

"Neden?"

"Bana vurdun diye."

"İntikam mı alacaksın?"

"Evet."

"ÇOK BEKLERSİN!"

Hemen elimi çektim. Bağlı değildi zaten. Ayağa kalktım o da karşıma geçti. Aramızda beş adım vardı.

"Ooo ipi çözmüşsün."

"Beni hafife alıyorsun."

"Hadi kurtuldun. Şimdi ne yapacaksın güzelim?"

"Bunu."

Cebimden bir silah çıkardım ve ona doğrulttum. Gözleri fal taşı gibi açıldı.

"Bunu yapamazsın."

"Beni hafife alıyorsun."

Silahı kaldırdım ve kalbini nişan aldım. Onu vurmak üzereydim.

"Beni kandırdın!"

"Sakın kıpırdama!"

Tetiğe bastım. Evet onu vurmuştum. Tam kalbinden...

Zooorrtt. Arkadaşlar sizce ne oldu? Lütfen lütfen lütfen fikirlerinizi yazın. Yorumlar paralı değil. Diğer bölümü yorum atanlara ithafen yazacağım. Yorumlarınızı bekliyorum...

Yak GelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin