Ben0Can'a ithafen...
✨ Ölü bulursan eğer beni düşünde öperek uyandır dirilt beni seninle...✨
Evet Yağız'ı ve diğer erkekleri çağırmıştım. Ve Çağan beni öldürecek gibi bakıyor. Tam o sırada kapı çaldı. Çağan'a döndüm.
"Ben bakarım Çağan. He zaten bakamazdın değil mi?"
"Bittin sen Tuana!"
"Tabi tabi."
Kapı bir kere daha çalınca hemen koşup açtım.
"Hoşgeldiniz."
"Hoşbulduk Tuana."
"Bunlar kim? Tanıştırsana bizi."
"Bak bu Deniz, bu Berat bu da Esat."
Ve hepsi aynı anda konuştu.
"Merhaba yenge."
"Tuana diyebilirsiniz."
"Abim nerede? Ve bizi neden çağırdın?"
Dedi Yağız. Ben de Yağız'a biraz daha yaklaştım ve kimsenin duyamayacağı
bir şekilde sordum."Çağan'ın mafya olduğunu ve senin ona yardım ettiğini hepsi biliyor mu?"
"Evet hatta onlarda yardım ediyor."
"Aa süper."
Tekrar diğerlerine döndüm.
"Arkadaşlar şimdi size bir şey soracağım. Öncelikle Çağan'ın mafya olduğunu biliyorum. Abiniz hiç birine yenildi mi?"
"Hayır."
Dedi Yağız hariç hepsi. Yağız konuşmaya başladı.
"Neden soruyorsun?"
"Biraz sonra göreceğiniz manzaraya ne kadar şaşıracağınızı ve güleceğinizi bilmek için."
"Oo merak ettim ben."
Dedi deniz.
"O zaman merakını giderelim civciv."
"Biz de ona aramız da civciv deriz."
Dedi Berat.
"Nasıl bildim ama. Neyse hadi size göstereceğim şeyi görmeye gidelim."
"Peki."
Üst kata çıkıp Çağan'ın odasına geldik. İçeri girdiğimiz an hepsi şok oldu. Ve Çağan'ın bakışlarına bakılırsa ben öldüm. Ama kendisi kaşındı banane.
"B-bu şaka mı?"
İlk konuşan Yağız olmuştu.
"Ben bence bir kabustayım."
Dedi civciv.
"Hepimiz mi aynı kabustayız lan?!"
Dedi Berat.
"Galiba evet."
Dedi Esat. Bunlar salak galiba. Yağız şoku atlatıp konuşmaya başladı.
"Lan şu ana kadar hiç kimseye yenilmemiş olan abim, bir kadına mı yenildi?"
Yağız gülünce hepsi güldü. Önce kıkırdadılar. Sonraysa hepsi kahkahaya boğuldu. Ve eğer bakış ile ölseydik ben şu an ölüydüm. Çağan çok pis bakıyor bana. Galiba korkuyorum. Korktuğumu anlamış olacak ki Yağız'a dönüp konuşmaya başladı.
"Yağız beni çöz!"
Dişlerinin arasından tıslarca konuşmuştu. Yağız bile korkup yutkundu. Galiba benim bilmediğim bir şeyler var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yak Gel
ActionT: Selam ben tuana 18 yaşındayım. Ailem bir kazada öldü. Ailemden kalma büyük bir mirasım var. Özel Harekat olarak bu sene göreve başlayacağım. Polislik yani. Ç: Selam ben Çağan. 20 yaşındayım. Mafyayım ve bir şirketin sahibiyim. Me: Çağan ve Tuana...