Ç: Y-yoo
T: 🤨. Çağaaan!
Ç: S-sen nereden biliyorsun?
T: He yani cevabın evet.
Ç: Evet.
T: Niye böyle işlere bulaştın?
Ç: Boş ver. Sadece bunu mu öğrendin ondan?
T: Hayır başka şeyler de biliyorum.
Ç: N-ne öğrendin?
T: Boş ver.
Ç: Söyle!
T: Sen...
Ç: Ee ben?
T: Sen bana...
Ç: Ben sana ne?!
T: Sen bana aşıkmışsın?
Ç:* Off öğrenmemesi lazım.* Nee hahaha çok yalan söylemiş. Ben sana aşık olacak kadar düşmedim. * Hassiktir ne dedim lan ben. Allah belamı versin.*
T: N-neee ?
Ç: Evet 😏. * Ne diyorum ben?*
T: A-anladım ben biraz dinlenmek istiyorum.
Ç: Tuana!
T: Hızlıca odaya çıkıp kapıyı kitledim.
Ç: Tuana Tuana dinle lütfen.
T: Banyoya gidip soğuk suyun altına girdim Ağlamaya başladım. Neden mi? Anlatmanın zamanı geldi. Biz Çağan ile çok iyi bir kuzendik. Beraber yapmadığımız şey yoktu. Ama bir zaman benle konuşmamaya başladı. Nedenin hiç bilmiyorum. Ergenlik dönemi heralde.
Sonra herkesin belası aşk gelip beni sardı. Çağana aşık oldum. Ve aynı lisede aynı sınıfa düştük. Çok seviniyordum. Ama okulun ikinci haftası sarsıldım. Çünkü sevgilisi vardı. Belki ayrılır diye düşünüp kendimi avutuyordum. Bir gün o sevgilisinden ayrıldı. Çok sevindim ama erkenmiş başka sevgilisi oldu. Ben de kendimi geçiştirmek için sürekli Nisa diye bir kızla konuşurdum. Onun önünde sürekli Nisa ile mesajlaşıp gülerdim. Çok komik bir kızdı. Sonra biz Mardin'den İstanbul'a taşındık. Annemler bayramda gitselerde ben hiç oraya dönmedim sonra o kaza oldu. Ve puff.
Kazayı anlatıp devam edeyim benim isteğim üzerine bütün sülale pikniğe gittik. Bir otobüs kiraladık. Otobüs şoförü bir piskopatın adamıymış. Bir anda otobüsten atlayıp arabayı başıboş bıraktı araba uçurumdan aşağı sürüklendi. Herkes öldü. 2 kişi hariç ben ve o. Kendimi toparladıktan sonra üniversite sınavına girdim Ve özel harekat timine katıldım. İşe 2 ay sonra başlayacağım.
Ç: Allah belamı versin. Ne yaptım ben. Sinirle evden çıktım. Sinirimi birinden çıkarmam lazımdı.
Ç📞: Demir hangi depoda?
K📞: 7. Depoda abi.
Ç📞: Geliyorum.
Ç: Yoldaydım gidiyordum. Sanki ona aşık olduğumu sırf aşık oldum diye onunla konuşmadığımı ve onu unutmak için sevgili yaptığımı söylesem ne olurdu. Evet sırf onu üzmemek için onunla konuşmayı bırakmış ve onu unutmak için sevgili yapmıştım. Çünkü o beni sadece kuzeni olarak görüyordu. Ve onun sevgilisi vardı. Çünkü telefonunda mesajlaşırken sürekli gülüyordu. Belliydi yani. İşte depoya girdim.
Ç: Lan Demir!
D: Ne var lan!
Ç: Bittin oğlum sen! * Sandalyeye bağlı iplerini çözüp onu yere attım. Ve tekmeleye başladım. Yakasından tutup kaldırdım. Yüzünü dağıttım. Sonra yere atıp silahımı çıkardım. Şarjörü üstüne boşalttım. Ve eve döndüm. Üstüm kanlar içindeydi.
T: AAA Çağan?!
Ç: *Yere yığıldım.*
T: Çağaaan. * Yanına gidip yarasını aradım.*
Ç: Boşuna arama benim yaram orda değil burada. *Kalbimi gösterdim.* Tuana yalan değildi.
T: Ne yalan değildi?
Ç: Sana aşık olmam. Ben sana aşığım Tuana. Evet sırf seni üzmemek için seninle konuşmayı bırakmış ve seni unutmak için sevgili yapmıştım. Çünkü sen beni sadece kuzenin olarak görüyordun. Ve senin sevgilin vardı. Çünkü telefonunda mesajlaşırken sürekli gülüyordun.
T: Ne b-ben ben be-.
Ç: TUANA! Tuana uyan. Tuana ne olur uyan!________________________________
Yeni bölüüüm🥳🥳🥳 Sırlar bitti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yak Gel
AcciónT: Selam ben tuana 18 yaşındayım. Ailem bir kazada öldü. Ailemden kalma büyük bir mirasım var. Özel Harekat olarak bu sene göreve başlayacağım. Polislik yani. Ç: Selam ben Çağan. 20 yaşındayım. Mafyayım ve bir şirketin sahibiyim. Me: Çağan ve Tuana...