Mihrimahtan🌼
"Evet bugün benim ilk günüm. Çok heyecanlıyım, acaba beni sevlerler mi ki? Bence severler."
Bu düşüncelerle yataktan kalktım. Duşa girmem gerekti. Papatya kokulu duş jelimi aldım ve doğru banyoya koştum.
Duşumu aldıktan sonra sıra ne giyeceğimi seçmekteydi ve bulmuştum.
(Mihrimah'ın Kombini)
Ve artık çıkmaya hazırdım. Bı hışımla odadan çıkmıştım ki tabii ki anneme yakalandım.
Merve T.: Ay kızım nereye böyle daha iki lokma bişey yemeden?Mihrimah: Anne canım istemiyor sabahları biliyorsun hem ben okulda yerim hadi görüşürüz.
Yanağına minik bir öpücük kondurduktan sonra hızla arabama doğru koştum ve tabii ki annem arkamdan yine söyleniyordu.Okula varmak üzereydim ama önce Asel'i aramam lazımdı.
Asel: Aşkım hazır mısın ilk güne?
Mihrimah: Ay hiç sorma kızım ya heyecandan ölcem şimdi, okula yaklaştım. Sen geldin mi?
Asel: Gelmek üzereyim canım bende. Ay benim görev yaptığım okulu kazanman ne güzel oldu yaa artık hep beraberiz.
Mihrimah: Dimi yaa kendimi yabancı da hissetmem hem. Neyse ben geldim bekliyorum seni.
Asel: Tamamdır canım gelmek üzereyim bende. Öptüm görüşürüzz.
Mihrimah: Görüşürüz.
Okula geldiğimde çok kalabalıktı, arabadan inmek istemedim. Kulaklığımı takıp Asel'i bekeleyecektim. Ve en sevdiğim şarkımı açtım.
(Dinlediği şarkı)
Bir anda birisi cama öyle bir vurdu ki aklım çıkacaktı kulaklığı çıkarıp baktığımda Asel olduğunu farkettim.
Asel: Kızım iyi misin sen sabahtan beri cama vuruyorum burda.
Mihrimah: Ayy duymamışım, şarkı dinliyordum yaa.
Asel: İyi hadi in de öğretmenler odasına gidelim.
Mihrimah: Tamam geliyorum.
Çantamı aldım, arabadan indim ve kapıları kilitlediğimden emin olmak için kontrol ettim. Heyecandan için içime sığmıyordu. Asel'i takip ederek bir odaya girdik.
Asel: Eveet arkadaşlar yeni öğretmen arkadaşımız geldii.
Öğretmenler: Hoşgeldiniz
Mihrimah: Hoşbuldum.
Matematik öğretmeni: Ben matematik öğretmeni Mehmet Yılmaz. Memnun oldum.
Mihrimah: Bende Mihrimah, Mihrimah Taşçı. Bende çok memnun oldum.
Asel: Çay içer misin?
Mihrimah: Ben kahve alayım yaa.
Kahvelerimizi içerken zil çaldı ve kalbim bir anda daha hızlı atmaya başladı. Okul müdürü beni çağırdı ve sınıfıma doğru yürümeye başladım. 1. Sınıfltan başlayacaktım.
Okul müdürü: Eveet çocuklar öğretmeninize merhaba deyin bakalım.
Sınıf: Merhabaa öğretmenim.
Okul müdürü: Kolay gelsin Mihrimah hanım iyi dersler.
Mihrimah: Teşekkür ederim.
Müdür kapıyı kapatıp çıktı. Ben önce şöyle bir sınıfı göz ucuyla kontrol ettim ve hepsi bana bakıyordu.
Mihrimah: Merhaba çocuklar, nasılsınız?
Sınıf: İyiyiz öğretmenimmm.
Çok hoşuma gitmişti. Bugün okul yarım günüdü, ilk gün olduğu için. Sınıftaki çocuklarla teker teker tanıştım. Ve çıkış saati gelmişti zil çaldı ve ben sınıftan bahçeye doğru yürümeye başladım. Çıkış saati olduğu için bayaa kalabalıktı. Asel'i aramak için telefonumu çıkarmıştım ki bir anda sarsıldım ve kendimi tanımadığım birisinin kollarında buldum.