Mihrimah'ın Anlatımından
Asel'e bizde kalması için ısrar etmeme rağmen eve dönmesi gerektiğini söyledi. Asel evde tek yaşıyordu, o yüzden pencereyi açık unutup unutmadığından emin değildi.
Gece biraz film izleyecektim. Ama filmin yarısında uyuya kalmıştım.
Sabah gözlerimi alarımla açmıştım. Başım çatlıyordu resmen. Duş alsam iyi olacaktı. Hemen duşa girdim. Ve kıyafetlerimi giyinmiştim.
(Mihrimah'ın Kombini)Odanın kapısını açtım ve yine alışılmış bir manzara ile annemi gördüm.
Merve T.: Kızım bari bugün bizimle kahvaltı et bak baban da izinli hadi gel.
Mihrimah: Peki annecim geleyim.
Murat: Ooo Mihrimah Hanım yüzünüzü Gören cennetlik nerelerdesiniz?
Mihrimah: Yapma babaaa.
Barçın'ın Anlatımıdan🌼
Yataktan kalkıp duşa girdim. İçimde bir heyecan vardı. Neden bilmiyorum ama dün çarpıştığım kız gözümün önünden gitmiyordu. Duştan çıkıp üzerimi giyindim ve kahvaltıya indim.
(Barçın'ın Kombini)Barçın: Ooo yine döktürmüşsün Meryem Sultan.
Meryem T.: Oy benim bitanem uyandın mi senn? Gel hadi yemeğini ye.
Barçın: Ah anne ah biraz inansan benim büyüdüğüme artık.
Meryem T.: Sen benim biricik oğlumsun canımın içi.
Biraz bişeyler atıştırıp çıkmaya kalktım.
Meryem T.: Oğlum nereye hiç bişey yemedin bile.
Barçın: Atlas'ı okula bırakacağım annecim ben kaçtım.
Arabaya biner binmez ablamın evine gittim. Ablam ve Atlas dışarda beni bekliyordu. Aşağı inip ablama sarıldım. Atlas'ı kucağıma alıp arabaya bindim. Ve okula gitmek için yola koyuldum.
Mihrimah'ın Anlatımından🌼
Okula gelmiştim. Arabadan indiğimde dünkü adamı görmüştüm. Yanında bir çocukla okula doğru yürüyordu. Çocuğu tam göremedim ama demekki evliydi. Öğretmenler odasına doğru yürüdüm.
Odaya geldiğimde. Asel ayağa kalktı.
Mihrimah: Günaydın herkesee.
Asel: Günaydınnn
Matematik öğretmeni: Günaydın Mihrimah hanım.
Zil çalmak üzereydi ve kahvemi alıp sınıfa doğru yürüdüm.
Tam o esnada zil çaldı ve sınıfa girdim. Ve sınıfa girdiğimde onu gördüm.
Barçın: Pardon zilin çaldığını duymamışım.
Mihrimah: Sorun değil, buyrun.
Barçın: Atlas çıkışta görüşürüz aslanım..
Atlas: Çıkışta da mı sen geleceksin dayıı?
Dayı mıı? Dayısımıymış? Neden bilmiyorum ama içim rahatlamıştı.
Barçın: Bu arada ben Barçın, Barçın Akel.
Mihrimah: Mihrimah, tanıştığıma memnun oldum Barçın bey. Şimdi izin verirseniz derse başlayabilir miyim?
Barçın: Ah tabii ki, pardon. İyi dersler Mihrimah Hanım.
Mihrimah: Önemli değil Barçın Bey.
Dışarı çıktığında heyecanım biraz da olsa geçmişti. Ve derse başlamıştım.
Mihrimah: Eveet çocuklar günaydın herkese.
Sınıf: Günaydın öğretmenimm.
Barçın'ın Anlatımıdan 🌼
Dışarı çıktım. Heyecandan kalbimin nasıl attığı dışardan duyuluyordu. Neler oluyordu bana? Arabaya bindim ve şirkete doğru yola koyuldum.