🌼 Bölüm 1🌼

21 5 1
                                    

Bölüm Şarkısı Feride Hilal Akın&Hakan Tunçbilek- Gizli Aşk

Kafamı kaldırdığımda nutkum tutulmuştu. O kadar tatlı bir yüzü vardı ki. Kendimi toparlayıp geri çekildim simsiyah giyinmiş bir adamdı.

Mihrimah: Çok özür dilerim lütfen kusura bakmayın. Kalabalık olduğundan dolayı göremedim.

X: Önemli değil, asıl siz kusura bakmayın iyi misiniz bir şey olmadı değil mi?

Mihrimah: Çok teşekkür ederim iyiyim. Tekrar kusur bakmayın gitmem gerek.

Hızlı adımlarla uzaklaştım oradan. Ama bir taraftan da o tatlı yüzü gözümün önünden gitmiyordu. Kimdi acaba o?

Ben bir yandan düşünüp, bir yandan yürürken bir ses düşüncelerimi susturmuştu.

Asel: Mihrimah nerdesin kızım yaa ağaç oldum burada.

Mihrimah: Anlatırım gel hadi.

Asel bugün metro ile geldiği için benim arabamla dönecekti. Arabayı kullanırken aklım hala ondaydı. Kimdi acaba?

Asel: Anlat bakalım senin bu düşünceli hallerin pek hayra alamet değil.

Mihrimah: Ya ders bitiminde bahçeye doğru yürürken seni aramak için telefonumu çıkarmıştım. Tam o esnada birisiyle çarpıştım. Bu başka bir şey yok.

Asel: Hmm belli belli bir şey yok. Nasıl biriydi bari?

Mihrimah: Aselll!

Asel: İyi aman be sustum. Cazgır şey.

Eve gelmek üzereydik Asel'e bize yemeğe gelmesini teklif etmiştim. Annem Asel'i görünce beni unutmuştu tabii.

Barçın'ın Anlatımı🌼

Kafamda hala o kız vardı kimdi acaba. Sanırım çocuğu o okulda. Ama yine de bayaa genç duruyor.

Atlas: Dayıı oyun oynayalım mııı?

Barçın: Oynayalım aslan parçası ne oynamak istersin?

Atlas: Hmmm araba yarışı yapalım dayıcım.

Barçın: Yapalım bakalım aslanım.

O sırada ablam yanımıza gelmişti.

Betül: Oğlum tanıştınız mı öğretmeninizle?

Atlas: Evet annee adı Mihrimahmış.

Betül: Peki nasıl birisi.

Atlas: Çok tatlı ve güzel. Böyle kıpkırmızı saçları var biliyo musunn?

Barçın: Nasıl kırmızı saçları var?

Atlas: Böyle beline kadar upuzundu saçları dayıı.

Demek oydu Atlas'ın öğretmeni.

Barçın: Abla yarın Atlas'ı ben bırakayım okula olur mu?

Betül: Zahmet olmasın ablam?

Barçın: Yok yok bırakırım ben.

Betül: Peki sen bilirsin ablacım.

Papatya Kokusu🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin