29

29 4 1
                                    

In de ogen van Tijn:

Ik steek mijn huissleutel in het slot van de voordeur. Een sleutel die niet meer in het bezit van Cas is... Waarom mis ik hem toch zo? Ik weet het niet. Misschien omdat hij mijn tweelingbroer is?

'Heey jongen!' begroet mijn moeder mij.

'Hoi mam,'zeg ik sloom,'Wat eten we?'

'Jij mag eerst vertellen waar je was.' zegt mijn moeder terwijl ze haar handen aan een theedoek afveegt.

'Niet boos worden, ik was bij het ziekenhuis.' ik hang mijn jas op aan de kapstok. 'En daar was Cas. We hebben een ijsje gegeten. We hebben amper gepraat en...'

'Wat heb je?' mijn vader is blijkbaar de kamer in gelopen en staat achter mijn met gefronste wenkbrauwen.

'Pap, ik wil dat Cas weer terug in huis komt.'

'Hij heeft zijn lul overal ingestoken en nou komt hij er niet meer in! Hij is nota benen vijftien!'

Ik zucht. Die zin heb ik nu al zo vaak gehoord dat ik er gek van word. 'Pap, ik heb al wat vaker met Cas contact gehad, aangezien we op dezelfde school zitten. Hij heeft het een keer gedaan met Vio. Voor de rest hebben ze het nog nooit met elkaar gedaan en hij heeft ook geen seks gehad met andere meisjes.'

Er komt een grommende zucht uit de mond van mijn vader. Ik grinnik in mezelf. Niet dat het grappig is maar toch... Ik heb nog nooit zo open over seks gepraat.

Ik kijk uit het raam. Mijn kamer ruikt muf. Cas en ik deelde geen kamer samen ook al sliepen we vaak wel op 1 kamer. Hier op dit bed. Hier op dit bed heb ik niet alleen geslapen. Nee, Cas heeft ook wel eens in dit bed geslapen maar er is nog iemand die in dit bed heeft geslapen. Niet alleen Cas en ik, twee broers die een leuke avond hadden. Nee, ik heb een keer iemand mee genomen naar huis en toen ging het vanzelf. Dat was nog voor dat Vio en Cas het samen deden. Het was wel een meisje die hier toen was. Pappa en mamma waren toen twintig jaar getrouwd en om dat te vieren gingen ze een weekendje naar een hotel. Cas en ik waren naar een feestje gegaan waar we hadden afgesproken met de tweeling Venter. Een vriend van ons had een fles Wodka mee genomen. We hadden de alcohol in de cola's geschonken. Niet te veel want dat zou te opvallend zijn. Cell stond midden in de menigte te dansen samen met haar vriendinnen. Ze lachte. De lach waar ik op gevallen was. We hadden net drie maanden. Na een tijdje liep ze langs om wat te gaan drinken. Ik trok aan haar arm en meteen begon ze me uitvoerig te zoen. Onze tongen gingen om elkaar heen. Mijn handen rustte op haar heupen. Haar glitterende roze jurkje straalde en de glimmertjes kriebelde aan mijn handpalmen.

Ik heb die avond echt in mijn geheugen gekrast. Elk detail weet ik nog. Zelfs de vieze. Zelfs hoe ze daar lag. Zelfs hoe ze ademde. Zelfs hoe ze keek.

Ik wou haar bekijken, ik wist niet wat me overviel... Ik heb haar naar huis meegenomen. Cas was toch nog op dat feest met Vio. Tegen hem had ik gezegd dat ik even een luchtje ging scheppen. Hij vond het geen probleem en Vio ook niet. Ik had de rechterhand van Cell vast. Ik nam haar op mijn bagagedrager en we, nou ja "ik fietste", fietste naar mijn huis. Ze wilde meteen naar boven. knoopte haar bovenste knoopjes van haar jurkje los toen we in de hal stonden. Ze begon me te zoenen. Mijn tong vroeg toegang en ze opende haar mond een beetje. Daarna tilde ik haar op naar boven en ik liet haar boven op mijn bed ploffen.

Ik laat mijn handen over de dekens glijden. Nu is hier niemand. Helemaal niemand. Geen Cas om mee te gamen of een horrorfilm te kijken. Geen Cell om mee te zoenen.

Er wordt op de deur geklopt. 'Ja?'

Mijn vader staat in de deuropening. 'Kan ik even met je praten?' vraagt hij met zijn zware mannenstem. Ik knik. Mijn vader gaat naast me op mijn bed zitten.

Ik ben hier!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu