intro and character cast

300 3 0
                                    

Nama dan watak di inspirasi seperti di 'The Untamed'. Dis story is just for fun and don't worry takkan ada 18sx yang brutal.

Menangis jugak lah nak buat cerita ni, memandangkan hubungan reality both of them tak seberapa baik. But I hope belakang camera diorang baik2 je. I memang raikantopeni fans but taklah sampai harapkan diorang betul2 gay 😭😭😭 tak baik tau.. semua hanya untuk fun2 dan alhamdulillah tak buat saya 100% lalai dalam beribadah.

Saya tak jamin berapa orang watak dalam 'the untamed' akan ada, sebab memang idea spontan tanpa rangka.

LoveHate ni cerita cliche dan sebab tu Saya tak akan sedia kan sinopsis sebab taknak spoil banyak.

This is how exactly Lan Zhan from LoveHate looks

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


This is how exactly Lan Zhan from LoveHate looks. Yes, look pretty but hot & spicy & sexy too. I just get the bad boy vibe from this hair style. Dan recent old Lan Zhan di LoveHate adalah 19y/o ye..

Lan Zhan from LoveHate ni agak pendiam kalau dengan orang lain, dia lebih menjadi pemerhati dan pendengar BUT if dengan Wei Ying, BERDUA pulak tu. Haa dia lah paling shy shy ton.


Inilah yang paling comel aku boleh bagi korang bayangkan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Inilah yang paling comel aku boleh bagi korang bayangkan.. ingat senang nak cari muka Zhan ge yang comel2, gwiyowo, Meimei, naarak2. Ni paling Naarak. Yang lain semua muka hensem, man man.. oh man!! Takkan nak bagi botty lovehate muka man man dari pawangnya? Takkan nak bg korang bayangkan Wei Wuxian dalam untamed.. dengan rambut panjangnye.. cantik2 nye.. so please imaginekan muka Zhan ge yang comel2 botty gitu.

And yes umur Wei Ying from Love Hate ni 24y/o. Lebih tua dari Lan Zhan. Wei Ying ni kalau dengan kawan Dan family dan termasuk orang awam dia sangatkan mesra alam. Tapi kalau dengan geng Lan Zhan Dan terutamanya Lan Zhan.. dia lah selemahnya manusia. Apa Lan Zhan suruh dia buat je, ye APA SAHAJA !

Dan untuk pengetahuan sahaja, umur WENNING WENQING XUEYANG DAN MENGYAO adalah sebaya dengan WEI YING. Hanya LanZhan sahaja yang kecil-kecil cili padi besar besar shy shy ton.

Untuk watak lain korang bebaslah meng imaginasi kan macam mana pun.. dengan baju ancient dorg, dengan rambut panjang ke, dengan jeti teratai nye.. lantaklah.. sbb aku pun macam tu. So enjoy!!

Love Hate [COMPLETE]Where stories live. Discover now