stimulant pills

56 2 0
                                    

Wen Qing menghembus nafas berat. Badan Wei Wuxian yang menggigil di peluk erat. "Shhh. Kitaorang ada kat sini. Jangan takut. Kau selamat dengan kitaorang. Kitaorang janji akan jaga kau."

Wen Ning juga turut mengigil. Dia juga mangsa buli, tapi tak sangka Wei Wuxian yang periang dan ceria selama ini merahsiakan luka yang dalam. Yang pasti tak akan dilupakan seumur hidup.

"Memang awal-awal tu aku setuju tapi aku tak buat semua  tu. Aku takut duit yang aku akan guna untuk aku rawat mak aku jadi duit yang akan bawa sial." Sambung Wei Wuxian. Matanya memerah. Namun tiada lagi air mata yang keluar.

Flash back

"Haa ni lah pakcik yang akan kau teman hari ni.. dia ni billionaire tau.. pastikan kau layan dia elok-elok. Jangan kecewakan dia pula. Bagi apa dia nak, ingat! Makin kau rela makin banyak duit kau dapat" Kata Meng Yao untuk meyakinkan Wei Wuxian.. dalam hatinya tak sabar nak tengok kemusnahan Wei Wuxian.

Lelaki tua berusia 58tahun. Berkepala botak tengah. Gemuk dah buncit. Pendek dan Busuk itu dipandang Wei Wuxian dengan takut-takut..

"Tapi betul ke apa kau buat ni Ah Yao." Tanya Wei Wuxian ragu-ragu.

"Eh betullah. Kau hensem aku yakin beribu kau boleh kaut dia malam ni. Dah pergi pergi" ujar Meng Yao lalu tubuh Wei Wuxian ditolak masuk ke dalam kereta pelanggannya.

Wei Wuxian di bawa hingga ke hotel paling top di Chongqing. Wei Wuxian terpinga-pinga. "Ehh uncle, uncle kata nak bawa saya teman uncle pergi club je. Kenapa uncle bawa saya ke sini"

Tanya Wei Wuxian setelah ditarik keluar dari perut kereta oleh pakcik tua gay-ut itu.

"First things first handsome. Jangan panggil uncle. Panggil je gege (Gege konon. Ni konpem spesies Encik Razi!) dan saya tak rasa pergi clubbing sesuai di malam minggu. Ramai orang. Saya tak nak awak tak selesa." Ujar orang tua Gay-ut itu sambil meneroka tubuh kecil dan tinggi lampai berpinang kecil. Nice body shape.

 Nice body shape

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Small waist huhu 😍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Small waist huhu 😍

Wei Wuxian menggigit bibirnya. Rasa menyesal mula bersarang. "Nak lari ke tak,lari ke tak. Tapi macam mana? Aku tak pernah sampai ke sini.." omel Wei Wuxian dalam hati.

"Hei handsome. Don't worry. Kita minum minum ja okay. Kalau you tak minum miras, just drink a sky juice." Wei Wuxian mengangguk pura-pura faham.. bahasa orang kaya memang lain macam. Sky Juice? "Mari" Orang Tua Gayut itu meraih pinggang Wei Wuxian dan dibawa masuk ke hotel.


"Nah ni your sky Juice." Hulur Gayut. Wei Wuxian menaikkan keningnya sebelah. Segelas air jernih itu dihidu. Tiada bau. Lalu diteguk perlahan. Dan dia ketawa kecil. "Why you laughing darling?" (Eeee)

"Sky Juice... Air kosong." Ujar Wei Wuxian membuat Gayut juga ketawa. Lalu Gayut meneguk wine merah dari gelasnya. Matanya tak lepas dari wajah Wei Wuxian yang begitu manis saat tersenyum.

 Matanya tak lepas dari wajah Wei Wuxian yang begitu manis saat tersenyum

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Arkhhhh out gege 😍😭 Haokan)

Wei Wuxian mengibas mukanya dengan tangan. Suhu bilik berpenghawa dingin itu tidak cukup menyejukkan tubuhnya. Malah dia berpeluh. Badannya terasa panas. Kepalanya agak pening. Wei Wuxian membuka bajunya. Entah apa yang difikir. Tapi apa yang dia tahu tubuhnya tidak boleh dikawal. Dia pun naik ke katil. Tak selesa ke kiri dia kanan pula.

Orang tua gay-ut itu tersenyum. Telefonnya dicapai dan mengambil beberapa keping gambar Wei Wuxian yang tidak berpakaian itu. Dia turut naik ke katil. Tubuh Wei Wuxian di sentuh. Wei Wuxian tersentak. Dia cuba melawan tapi dia juga tak ingin menolak. Entah apa punca reaksi tubuhnya itu.

Love Hate [COMPLETE]Where stories live. Discover now