"Jie.." itu sahaja perkataan yang terkeluar untuk menyapa kakaknya. Jiang Yanli yang biasanya tersenyum mesra, menarik senyumannya selepas melihat keadaan Wei Wuxian yang tak pernah dilihat. Besar sangat masalahnya kali ni.
"Err. Ah Xian.. err tu ada... Humm" Jiang Yanli menggeleng kepala.
Wei Wuxian memanjat anak tangga dengan lemah. Otaknya kusut. Tapi sedikit sebanyak dia bersyukur. Wen Ning dan Wen Qing tak jijik berkawan dengan orang jijik sepertinya. Sekurang-kurangnya dia dah lepaskan dan luahkan sebahagian beban di atas bahunya. Dia tersenyum kecil. Aku mesti boleh!!
Wei Wuxian membuka pintu biliknya Dan hidungnya terbau.. asap rokok? Rasanya dia selalu tutup tingkapnya kebelakangan ini. Tapi dari mana bau..
Langkahnya terhenti setibanya di depan ruang tengah biliknya yang agak luas. Dia lihat beberapa punting dan abu rokok bersepah dilantai. Dan tak lupa didepannya ada seorang lelaki yang tidak memakai baju dan hanya melilit tuala putih miliknya dipinggang dan memberikannya senyuman yang paling ditakuti olehnya.
"Wei Ying.." sebut lelaki itu lembut tapi tajam di pendengarannya. "Sini Sayang" katanya lagi.. sambil tangannya memanggil Wei Wuxian untuk datang kepadanya.Tapi Wei Wuxian cuba melawan. Dia tahu lelaki ini tak suka bila dia tak mendengar arahan dan dia akan menjadi lebih ganas. Tapi sampai bila juga dia nak mengikut kehendak si iblis ini.
Wei Wuxian menguatkan dirinya. Dia menggeleng perlahan.. langkahnya mengundur ke belakang.
Senyuman sinis Lan Wangji terus mati. Mukanya bertukar bengis. Pandangannya bertukar tajam seperti pedang Bichen.
"Macam Mana kau boleh Ada dekat sini? Kenapa kau ada dekat sini. Apa kau nak?" Tanya Wei Wuxian terketar ketar.
Mendengar soalan dari Wei Wuxian membuatkan dia tersenyum kembali. Dia tak menyangka Wei Wuxian yang dulu penakut sekarang dah berani melawanya. "Berani kau tanya aku soalan macam tu, Wei Ying?" Soalan dijawab soalan. Tiada noktah. Malah menggoyahkan lagi ketahanan diri Wei Wuxian.
Lalu dengan senyuman yang tajam lagi dia dengan laju mendekati Wei Wuxian.. Wei Wuxian kaku.. tiba-tiba kakinya seperti di gam.Dia menekup kuat mulut Wei Wuxian. Lalu Wei Wuxian ditolak kuat ke dinding, menyebabkan kepala Wei Wuxian turut terhantuk dengan kuat.
"Kenapa kau berani sangat sekarang ni? Kau tau tak kau buat aku makin geram. Makin kau terseksa. Makin aku nakkan kau." Tangannya sebelah lagi dengan cekap membuka butang baju Wei Wuxian. Dia tersenyum nakal setelah melihat bahagian dada Wei Wuxian terdedah.
Lan Wangji mencium rakus tubuh Wei Wuxian. Wangi aroma tubuh Wei Wuxian.. Aroma yang menyiksa ghairahnya selama bertahun. Semakin kasar bibir Lan Wangji meneroka tubuh Wei Wuxian sesekali gigitan lembut diberikan pada dada Wei Wuxian.
Wei Wuxian mendesah perlahan dengan mulut yang masih ditekup. Entah kenapa dia turut hanyut. Dia tak rasa seperti disakiti.. entah kenapa timbul rasa nikmat yang tak pernah dirasakan.. Aarghh perasaan apa ni..
Lan Wangji merenung mata Wei Wuxian yang kuyu. Dia tersenyum nipis, dia tahu Wei Wuxian turut menikmati perasaan yang sama. Dia tahu. Dia tahu segalanya. Dia tahu Wei Wuxian pun sangat menginginkan dirinya. Dia pun sangat menginginkan Wei Wuxian.
Lan Wangji melepaskan tekupan tangannya pada mulut Wei Wuxian. "Lan Zhan.. Lan Zhan. Thank you" ucap Wei Wuxian dengan lembut Dan segarit senyuman.
Lan Wangji tersenyum lebar... I told ya. Dia akan tetap jadi milik aku. Dia cuba untuk lupakan aku? Tapi?? Dia masih ingat apa yang aku suruh dia buat.
Lan Wangji menolak kasar tubuh Wei Wuxian ke katil.
Dia tak mampu bertahan lagi.. dah lama dia sabar. Semuanya harus diselesaikan.Penjelasan
Wei Wuxian, dia bencikan Lan Wangji. Tapi dalam masa yang sama dia sukakan Lan Wangji. Dia dah lama teringin nak dibelai oleh Lan Wangji. Tapi yang dia dapat selalunya penyiksaan.Author
Sorry a bit hot right? LoveHate ni a bit brutal but do not worry kita takkan men detail kan scene 18+ tu haaa.. ni pun dah cukup sesad dek..
YOU ARE READING
Love Hate [COMPLETE]
RomanceMore you hate, more I love. I've got nothing but you. Kau orang yang aku ingin benci dan cinta.. P/s : cerita ini mengandungi Stockholm Sindrome.