Special Episode : My Omega and Lan Sizhui

61 5 0
                                    

Please baca note ni dulu!!

[Untuk special episod ni adalah untuk i promote my new story LUCY'S BROTHER still dibawa oleh Yibo ge, Zhan ge dan Zhou Lusi  (boleh check my profile) .

Bagi i kenapa dia special sebab i akan kasi omega feromon pada si wei Ying

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Bagi i kenapa dia special sebab i akan kasi omega feromon pada si wei Ying. Kalau you all baca manhwa LOVE SHUTTLE omega bisa apa? Omega bisa HAMIL buk!! Asyiapp..

So ya, for my next story.. i pakai istilah pheromones ni ya. So please support me, my dear friend, chinggu, phuen tak na kha!!

And i'm so sorry, kalau i mungkir janji. I kata tak nak BG hardcore sx scene, but how can i.. Line Boyslove i 7G Kut!! I just tak nak kecewakan diri sendiri. So please, i'm sorry i pun harap takkan terlalu rough on them.]

Enjoy!!

2 tahun berlalu. Wei Wuxian berjaya menghabiskan pelajarannya bersama Ah Ning dan Ah Qing dan tak lupa Lan Zhan. Setelah lama menghabiskan masa bersama Wei Wuxian dan Lan Wangji memutuskan untuk tinggal serumah, sekatil, seselimut, sebantal  dan menjalani kehidupan seperti pasangan yang paling diabetesm.

Wei Wuxian sedang bersiap untuk ke tempat kerja. "Babe, you hurt me." Kata Lan Wangji menghempaskan punggungnya ke katil. "Why?" Tanya Wei Wuxian. Tangannya menyemburkan perfume di tubuhnya. "Hari ni hari minggu lah. Takkan kau nak tinggalkan aku. Tak payah pergi lah Ehh." Ujar Lan Wangji yang memeluk Wei Wuxian dari belakang. Leher Wei Wuxian digigit. "Arrr Lan Zhan!!" Wei Wuxian mencubit manja lengannya.

Lan Wangji ketawa.. dia suka saat mendengar Wei Wuxian memanggil namanya. Itu sangat menggemaskan 😚.

Wei Wuxian memusingkan tubuhnya menghadap Lan Wangji. Tangannya melingkar di leher Lan Wangji. Lan Wangji pula memegang erat pinggang kecil Wei Wuxian.. ( damnnnn.. can you imagine dis?) "Tak payah lah pergi. Kalau kau tak pergi.. boleh lah kita buat sesuatu yang berfaedah hari ni" pujuk Lan Wangji lagi. Wei Wuxian tersengih.. "no! last time we do dat seharian, my body condition was very worst. Lagi pun, I need to welcoming our new CEO " ujar Wei Wuxian.

"But you like it, arrhh Lan Zhan, please. Don't. Stop. Arr Lan Zhan it's too hard... Arr Lan Zhan too deep. Ahh Lan Zhan this position very embrassing. Lan zhan i can see u inside me. Stop it but don't stop it. Lan Zhan i Wanna cum. AR Lan Zhan if you keep licking my nipps i will squirt. " Lan Wangji mengajuk semula kejadian itu.

"LAN ZHANNN..YOU !!" Wei Wuxian pun meninggalkan Lan Wangji dan menuju ke dapur. Lan Wangji ketawa mengekek.

"Please babe, Don't leave me. Me without you are nothing" pujuk Lan Wangji. "Just 5 jam sahaja Lan Wangji. perjumpaan sekejap je" balas Wei Wuxian geram. Lan Wangji mengerutkan dahinya. "Did you call me Lan Wangji? I'm not you friend" bentak Lan Wangji. Lalu berpaling membelakangi Wei Wuxian. Mukanya memerah.

Wei Wuxian terdiam. Dia menyumpah seranah dirinya sendiri. Bukan dia tak tahu Lan Wangji tak suka dipanggil begitu olehnya. Panggilan Lan Zhan dan Wei Ying lebih mesra dan akrab paling penting untuk membezakan hubungan kawan dan percintaan.

Love Hate [COMPLETE]Where stories live. Discover now