I'm all yours

78 3 0
                                    

Air matanya mengalir di pipi. Malah tidak berhenti jatuh. Lan Wangji tersenyum lebar. Dia suka. Dia suka apabila Wei Wuxian menangis. Dia tahu Wei Wuxian terkenangkan kisah lama.

Lan Wangji menilik badan Wei Wuxian yang terdedah. Dia tersenyum senget lagi. Dia gembira dapat bertemu lagi dengan luka luka lama Wei Wuxian yang dah menjadi parut. Terlalu banyak karya karya yang dicipta ditubuhkan kesayangannya. Dia terasa bangga. Selagi dia rasa tak puas hati dia akan tambah lagi luka yang ada.

Dia menyentuh kesan parut yang timbul itu. Dadanya berdebar kencang. Entah kenapa tubuh putih mulus yang bercorak milik Wei Wuxian begitu membuatkan dia bernafsu. Dia Gila? Ya! Dia Gila. Dia terlalu gilakan Wei Wuxian.

"Sayang, did you think we need to make it again?" Ujar Lan Wangji dengan nafas tersekat sekat. Tanpa menunggu jawapan dari Wei Wuxian dia merapatkan tubuhnya dengan tubuh Wei Wuxian. Leher jinjang Wei Wuxian dicium.. halkum Wei Wuxian digigit lembut. Wei Wuxian mendesah kecil. Tangannya menolak Lan Wangji dengan tahap paling lemah.

"WEI WUXIANNNN!!!" DUNG DUNG DUNG DUNG DUNG!!! terdengar panggilan dari Jiang Cheng kuat dari luar biliknya. Tangannya mengetuk kuat pintu bilik Wei Wuxian.

Wei Wuxian sedikit gelabah. Dia tak boleh membiarkan Jiang Cheng melihat keadaan mereka.. Lan Wangji menepuk dinding tanda tak puas hati..

Wei Wuxian keluar dari bilik air lalu membuka kecil pintu biliknya . Dia tak mahu Jiang Cheng melihat keadaan biliknya yang bersepah akibat hubungan dia dan Wangji semalam.

Namun Jiang Cheng yang tak puas hati terus menolak kasar pintu bilik abangnya. Lalu dia masuk tanpa berkata apa apa.. hidungnya ditutup. "Apa busuk sangat bilik kau!!" Jiang Cheng membuka tingkap bilik abangnya. "Korang berdua buat apa semalam bersepah sepah . Korang bergaduh ke?" Tangannya mengutip selimut dan bantal yang bersepah di lantai. Lalu tidak sengaja hatinya tercalit cecair yang melekit di lantai.

"Eee apa ni.. berlendir lendir.." marah Jiang Cheng.. kakinya hendak melangkah ke bilik air tapi dihalang Wei Wuxian.

"Ehh ehh Wangji tengah mandi." Tegah Wei Wuxian dengan senyuman kecil. "Ouhhh aku ingat yang berlendir tu.. aku tak sihat selsema semalam.. itu yang hingus sampai ke lantai ." Jawabnya selamba.

Terus membuntang matanya.. " WEI WUXIAN!! KAU NI PENGOTORRR" Jiang Cheng pun mencapai tuala kecil Wei Wuxian lalu dilibas pada Wei Wuxian.

 " WEI WUXIAN!! KAU NI PENGOTORRR" Jiang Cheng pun mencapai tuala kecil Wei Wuxian lalu dilibas pada Wei Wuxian

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Wei Wuxian tergelak kecil.. begitulah hubungan dia dan Jiang Cheng bagai anjing dan kucing.. tapi Jiang Cheng lah yang Anjir. Jiang Cheng pun berjalan keluar dengan marah, kakinya dihentak semasa berjalan. Dia mencapai tisu di kepala katilnya. Lalu dilapkan pada cecair yang sticky itu.. dia tergelak kecil mengingat wajah marah Jiang Cheng yang terpegang cecair milik Lan Wangji.

Lan Wangji duduk dikatil selepas menutup pintu bilik. Mukanya agak bengis kerana keinginannya terhenti dan ....

"Kau panggil aku apa tadi?" Tanya Lan Wangji garang.

"Haa?" Dahi Wei Wuxian berkerut. Apa kena dengan mamat ni aku salah apa lagi.

"Sini kau" panggil Lan Wangji. Wei Wuxian yang memahami arahan itu. Terus duduk melutut di hadapan Lan Wangji. Lan Wangji tersenyum. Wei Wuxian masih patuh arahannya. Tangannya mencengkam dagu runcing Wei Wuxian. "Aku tanya kau panggil aku apa tadi" Tanya Lan Wangji lagi.

"Aku tak ada panggil kau pun" jawab Wei Wuxian. Lan Wangji menghembus kasar nafasnya . Dia pun mengangkat tubuh Wei Wuxian dan ditolak ke katil.. dia pun menindih tubuh kesayangannya itu. "Cuba ingat balik?"

Berkerut muka Wei Wuxian cuba mengingati bila dia memanggil Lan Wangji.. Lan Wangji tak buang masa. Keinginannya sebentar tadi perlu diteruskan. Bibirnya mencium leher Wei Wuxian yang terdedah. Makin berkerut wajah Wei Wuxian.

"Wangji?" Ouhhh ya dia ingat. "Ehh ehh Wangji tengah mandi" kejadian semasa Jiang Cheng ingin masuk ke bilik airnya.

Lan Wangji tersenyum senget.. "kau tau kan. Aku tak suka kau sebut nama aku macam tu . Kau aku punya. Aku kau punya. Aku nak kau manjakan aku.. macam mana kau manjakan jantan jantan yang kau layan tu dulu !!!" Tiba-tiba intonasi suara Wangji berubah dari perlahan ke kasar. Begitulah Lan Wangji sekecil-kecil masalah kalau berkaitan dengan Wei Wuxian dia akan mudah naik hantu.

Wei Wuxian mula menggigil. Lan Wangji betul betul mengamuk dia depannya, di atasnya.. Dan lehernya dicekik dengan sebelah tangan Lan Wangji, nafasnya mula tersekat sekat.. dia cuba menolak tangan Lan Wangji. Tapi apakan daya . Dia tak mampu melawan.

Lan Wangji tersenyum.. dia melepaskan cengkamannya pada leher Wei Wuxian.. Wei Wuxian tercungap cungap mencarik nafas.. namun dicekik lagi untuk kali kedua. Sebelah tangannya lagi mencapai rokok.. api dicucuh pada rokok.. Dan dicucuh pula api rokok ke dada Wei Wuxian.. tangannya menukar dari mencekik leher ke menekup mulut Wei Wuxian.

Api rokok itu dicucuh beberapa kali di tubuh Wei Wuxian, ditempat yang sama.. hingga terbau seperti daging masak. Wei Wuxian hanya hanya mampu mengalirkan air mata.

Padahal dia berada ditempat yang paling selamat, iaitu dirumah abang ipar dan kakaknya. Ada juga adik lelakinya. Tapi di sini pun dia dah tak selamat.

Dia tak mampu meminta tolong.. but you know the fun fact? Wei Wuxian pun tak ingin meminta tolong. Dia akui, walaupun dia benci akan perbuatan kejam Lan Wangji keatas dirinya. Tapi dia masih sayangkan Lan Wangji sepenuh hatinya. Dia percaya Lan Wangji akan berubah bila tiba masanya.

Dia hanya perlu serahkan tubuhnya untuk memuaskan hati Lan Wangji.. biarlah corak ditubuhnya bertambah. Biarlah dia yang sakit. Dia tahu Lan Wangji akan berubah.

Matanya semakin kabur.. semakin gelap. Matahari jam 12 yang sudah berada di tengah pun tak mampu menyilaukan mata. Dan dia tidak sedarkan diri .

Penjelasan.
Sy tau agak pening nak faham. Benci tapi sayang.

"Kalau kau yakin dia boleh berubah kenapa lari dari dia dulu?"  Soalan yang mungkin korang akan keluarkan.

Nah.. adalah kisah disebaliknya.

Love Hate [COMPLETE]Where stories live. Discover now