Wei Wuxian mengeluh berat. Bekas gigitan Lan Wangji yang memerah dipegang. Matanya berkaca namun cepat-cepat dia bilas wajahnya dengan air. Dia dah berjanji takkan menangis lagi. Mana tidaknya, selepas mengetahui yang dia satu UNI dengan Lan Wangji dan mereka akan bertemu di kelas Sejarah.. Arghhhh ni semua sebab SEJARAH.
Wei Wuxian keluar dari bilik air, bilik tidurnya. Dia Cuba untuk tak memikirkannya.. Rambutnya di lap dengan tuala kecil.
"Wei Ying.."Langkahnya terhenti. Matanya tertancap pada pemilik suara. "Lan Wangji, apa dia buat dekat bilik aku? Atas katil aku?" Wei Wuxian menelan liurnya, terasa kesat pada kerongkongnya.
"A.. apa kau bu... buat dekat sini?" Tanya Wei Wuxian gagap. Kakinya melangkah kebelakang cuba meraih tombol pintunya. Namun, baru sedikit pintu dibuka. Terus ditutup semula oleh Lan Wangji. Pergerakkannya dikunci. Kedua-dua belah tangan Lan Wangji mengepung tubuhnya.
Belakang leher Wei Wuxian dikucup lembut hingga ke bahu Wei Wuxian dan dihadiahkan satu gigitan nakal pada cuping telinga Wei Wuxian membuatkan Wei Wuxian terjerit kecil.
"Dari dulu kau ni Wangi sangat. Kau selalu cabar nafsu aku. Tapi dulu aku kecil lagi apa yang mampu aku buat dekat kau. Sekarang, aku dah lebih dari mampu. Jadi aku bagi amaran pada kau.. JAGA BELAKANG KAU!" Cupp.. satu ciuman lagi diberi pada leher Wei Wuxian.
Wei Wuxian menekup dahinya ke pintu. Tubuhnya terhinjut kecil. Dia kalah. Dia menangis juga setelah hampir 10tahun bertahan.
Lan Wangji tersenyum sinis, puas hati. Dia kembali membaringkan tubuhnya ke katil Wei Wuxian. "Lembut juga katil kau ye, elastik. Sesuai untuk pelacur macam kau. Kesian mak kau dulu. Jadi pembantu family Jiang. Tapi kau melacur." Ujar Lan Wangji sinis.
"Pelacur macam kau ni, jangan jangan abang ipar kau pun , kau goda. Adik angkat kau ke kan? Kau kan sangap dengan jantan. Gay Sundal!! " Makin lebar senyuman sini Lan Wangji apabila mendengar esakan yang lebih kuat dari Wei Wuxian.
Entah kenapa, selama hampir sepuluh tahun.. ini kali pertama dia berasa hidup kembali. Dia puas, dia puas melihat penderitaan Wei Wuxian.. semakin besar nafsunya menginginkan Wei Wuxian. Baginya Wei Wuxian adalah pelacur miliknya. Hanya untuk dia.
YOU ARE READING
Love Hate [COMPLETE]
RomanceMore you hate, more I love. I've got nothing but you. Kau orang yang aku ingin benci dan cinta.. P/s : cerita ini mengandungi Stockholm Sindrome.