"A jeges szél hidegen perzselte fel a fagyott földet, és süvített végig a porhavas tájon. Csend honolt mindenhol, akárcsak a viharok előtt szokott. Minden feszülten mozdulatlan volt, szinte már-már megkövült. Hirtelen egy vonyítás törte meg a nagy némaságot, és néhány sötét árny vágtatott végig a hatalmas fenyők között. A madarak egyszerre röppentek fel, ahogy meghallották őket, az állatok pedig elszaladtak előlük, amint megérezték a föld rezgéseit. De a farkasok mindezzel semmit nem törődtek, csak próbálva leküzdeni kimerültségüket menekültek tovább..."
A vérfarkasok valaha szabadon éltek, békében minden más élőlénnyel. Mígnem a zsarnokság náluk is felütötte fejét, és alakot is öltött. Balor kegyetlen pusztítást végzett minden vérfarkas életében. Elrabolta, megkínozta őket, megölte a szeretteiket és lélektelen katonákat faragott belőlük. Fajtájuk ellen fordította őket, újabb dicsőségeket zsebelve be magának minden újabb kiírtott falkáért és befogott vérfarkasért. Nem számított se a célpont kora, neme, rangja. Egy volt a lényeg; így vagy úgy, de veszniük kell. A csupa mosoly, naív béta kölyök is így jutott szolgasorsa. A mi történetünk pedig itt kezdődik...
A könyv két vérfarkas kibontakozó szerelméről szól, akik teljesen más világban élnek. Az egyikőjük egy igazán kimagaslóan jó vadász, - vagy köznyelvben áruló - aki hétköznapjait öléssel és harccal tölti, míg a másikuk alfaként a farkasok mindennapjait próbálja kézben tartani, miközben a lehető legjobban védi családját a rájuk leselkedő veszélyektől, több-kevesebb sikerrel. Hosszú évekig katonás rendben folyik minden, a maga fesztelen állandóságával, mígnem egy baleset következtében összefonódik a két fiú sorsa. És kettőjük találkozásából semmi jó nem sülhet ki, ezt ők ketten is jól tudják. Egy árulónak és egy alfának soha nem lesz egymás mellett a helye. De mi van akkor, ha társra lelnek egymásban?
Ha esetleg bárki észrevesz benne helyesírási hibákat, vagy valami nem pontos a story szempontjából, akkor mindenképp szóljon, és örömmel várom a visszajelzéseket. :D Ötleteket is elfogadok, hogy színesebbé, érdekesebbé tudjam nektek tenni a könyvet, esetleg karakterábrázolásokat írnék (bár én azt annyira nem szeretem), vagy playlistet összeállítanék, bármi hasonló. Emellett tényleg próbálok az igényességre törekedni, azonban attól még azt kérem, nézzétek nekem el, ha valamivel bénázok, de azért elfogadom a kritikát. (Ha esetleg valami esztétikai hibát találtok az írásban, akkor az lehet, hogy a Wattpad hibája, bár azért nem szeretném csak rá kenni :))
Köszönöm szépen és jó olvasást Nektek!❤️
YOU ARE READING
Várni rád /BEFEJEZETT/
Romance"-Gondolkozz már, Aspen! Rád még várhat egy boldog befejezés, egy jó élet, de nekem csak ez van. Én nem tudok neked boldogságot adni!-fakadt ki. -Ez nem igaz-mondtam remegve. -Mindegy, mit gondolsz, mert így van. Engem ölésre terveztek, nem pedig...