Aki nem szeretné ezt a részt elolvasni, az nyugodtan folytathatja a következő fejezettel is. Nincsen ebben a részben semmi olyan, ami lényeges fordulatpont lenne vagy nagy változást idézne elő a történetben, csupán a karakterek és azok érzelmeik, cselekedeteik és gondolataik könnyebb megismerésére szolgál többek között. Akik pedig itt maradtak, azoknak jó olvasást!❤️
"And baby, for you, I would fall from grace
Just to touch your face
If you walk away
I'd beg you on my knees to stay"Bár én eredetileg azt hittem, viszonylag hamar visszaérünk, egy idő után olyan jól belemelegedtünk a beszélgetésekbe, hogy már csak úgy jártuk a kilómétereket, amíg be nem sötétedett.
Lassan elindultunk visszafele, már nagyobb csendben, de mindketten élveztük ezt a kellemes, meleg némaságot.
Hazaérve kinyitottam a házat, majd előreengedtem Hazet, és én is beléptem a meleg lakásba.
-De jó itthon lenni-sóhajtott fel Haze.
-Már semmi másra nem vágyok, csakhogy összebújhassak veled-adtam egy puszit arcára.
-Én is-mosolyodott el csillogó szemekkel.-Készíthetek magamnak forrócsokit?-kérdezte.
-Ezt nem kell megkérdezned-öleltem magamhoz.
-Te is kérsz?-csókolt nyakamra.
-Nem, köszönöm-mordultam fel jólesően.-Addig elmegyek lefürdeni, rendben?
-Oké-suttogta ajkamra, majd még egy gyors csók csókot váltottunk, aztán elváltunk egymástól.
Egy levakarhatatlan vigyorral mentem a fürdőszobába, és kezdtem el levenni a ruháimat. Bár mozdulataim kissé fájtak, de a fájdalomcsillapító és a Haze okozta örömömtől szinte meg sem éreztem.
Lassan eresztettem meg a vizet, én pedig beálltam alá. Miután már kicsit felmelegedtem, megmostam magamat és a hajamat is, és még egy kis ázás után elzártam a zuhanyt. Egy törölközőt magamköré csavarva léptem ki a tus alól, majd léptem a tükörhöz. Hajammal nem foglalkoztam sokat, törülközőszárazra töröltem, és egy kicsit beletúrtam, hogy ne legyen annyira szanaszét. Még megmostam a fogamat, felvettem az eddig ruhámat – merthogy pizsamát nem hoztam magammal, meztelenkedni meg most nem volt kedvem, úgyhogy csak abba tudtam visszaöltözni – aztán mentem is ki a fürdőszobából Hazehez.
Mosolyogva dőltem a szobám ajtajának keretének, ahogy szerelmemet figyeltem. Haze az alkóvon ült, miközben a kinyitott ablakon bámult kifelé. A hideg levegő átjárta a szobát, és még én is libabőrős lettem, ahogy beléptem a hálóba.
A béta kezében egy bögrét tartott, amiből az ital forró gőze szállt ki, és isteni csoki illat áradt belőle. Ajkaihoz emelte a bögrét, majd egy nagyot kortyolt belőle, aztán letette maga mellé a már üres mosatlant. Elmerengve sóhajtott egy nagyot. Meleg lehelete látszódott a hidegben, tekintete pedig úgy csillogott, mint a legfényesebb csillagok. Kicsit összébb húzta magát, ahogy egy hidegebb fuvallat jött be a tárt ablakokon, és leszállva az alkóvról becsukta azokat.
Megigazította a párnákat, aztán mosolyogva nézett végig a kint elfekvő tájon. Elképesztően vonzó volt, ahogy a Hold fénye ezüstös csillogásba vonta selymes tincseit, és különleges színt adott bőrének. Valahányszor ránézek azt hiszem ennél jobban már nem tudom őt szeretni, de mindig tévedek.
Közelebb léptem hozzá, és ő is hátrált egy lépést. Megszeppenve ütközött mellkasomnak, amire én kezeimet derekára fontam. Tettemre összerezzent, de nem mozdult. Édes volt ártatlan viselkedése, és megdobogtatta a szívemet, amikor megéreztem hideg ujjait az enyémekre kulcsolódni. Nyakához hajolva lágy csókokkal kezdtem behinteni a bőrfelületet, miközben kezemmel finoman cirógattam hasát. Éreztem, ahogy végigszalad rajta a feszültség, és megállítja kezeimet. Elhajoltam nyakától, majd nagyot sóhajtva adtam egy puszit tincsei közé. Még mindig ideges volt.
-Haze-suttogtam halkan fülébe, amire elkezdett rám figyelni.-Lazulj el, rendben?-adtam újabb csókot füle tövébe. Kezeimet elvettem derekáról, mire övéi lecsúsztak az enyémekről, és nagy levegőt véve várta mit teszek ezután. Hátát kezdtem el masszírozni gyengéden, mire egy jóleső morgás volt a reakciója, amit el tudtam könyvelni egy sikernek. Finoman haladtam végig lapockáján, gerincén, óvatosan dögönyözve bőrét. Eddig összeszorított kezeit elengedte, és megengedett magának néhány jóleső sóhajt, amikor érzékeny területekre tévedtem.
-Ez jól esik-mondta halkan, én pedig elmosolyodtam.
-Elhiszed, hogy amit az ágyban csinálnék veled, még jobb lenne?-búgtam fülébe, mire egy pillanatra megmerevedett. Lassan felém fordította a fejét, hogy szemeimbe nézhessen, és éreztem, ahogy teste megremeg.
-As... Aspen... én öhm...-hebegett leszegett fejjel, mire egy kicsit én is elbizonytalanodtam.
-Sajnálom. Ha te nem állsz rá készen...-kezdtem, de ő lassan megrázta a fejét, ezzel elhallgattatva engem.
-Ha tudom, hogy te mellettem vagy, akár a világ is összedőlhet, én bármire készen fogok állni-suttogta közelebb hajolva hozzám. Teljesen elvesztem a mély barna szemeiben, és éreztem, hogy testem minden porcikája szinte sóvárog Hazért.
-Ha tényleg elkezdjük, nem fogok tudni leállni-suttogtam rekedtes hangon, elsötétült tekintettel.
-Én sem-válaszolta kicsit remegő hangon. Egyik kezemet arcára vezettem, másikkal pedig vékony derekára fogtam, hogy közelebb húzhassam magamhoz. Egy kicsit lehajoltam hozzá, de még nem csókoltam meg. Ajkai súrolták az enyémeket, és éreztem, ahogy megremeg vagy ahogy mély levegőket vesz. Lehunyta gyönyörű pilláit, és csak várt. Párnácskái elnyíltak egymástól, és hívogatóan várták csókomat. Végigsimítottam arcán, aztán én is becsuktam szemeimet. Talán klisé ezt mondani, de olyan volt, mintha a lelkeink összefonódtak volna, valami egészen földöntúli érzés volt. Hevesen dobogó szívvel hajoltam ajkaira, és egy lágy csókban részesítettem őt. Elsőnek csak óvatos szájra puszikkal ízlelgettük egymást, de egy kis bátorításra engedett tovább lépnünk. Szájában megéreztem a csokoládé édes ízét, ami miatt muszáj volt elmosolyodnom, de még ez sem tudott vetekedni Haze ízével. Csókunk lassú volt, mint a kint szállingózó hópelyhek, de közel olyan, mintha egy tűzijáték lenne bennem. És reméltem Haze is ugyanezt érzi.
Amint éreztem, hogy kezd mindkettőnknek elfogyni a levegője, elhajoltam tőle, és homlokomat az övének támasztottam. Lassan kinyitotta szemeit, és kipirulva pislogott rám. Egy puszit adtam orra hegyére. Tekintete kábult volt, és teljesen áhítatosan nézett rám, ami nagyon szexi volt.
Egyik kezemet lassan pólója alá vezettem, ahol finoman kezdtem cirógatni puha bőrét. Rettentően érzékeny volt minden tettemre, rossz értelemben is, de én reménykedtem benne, hogy nem lesz semmi gond. Nem akartam elveszteni a fejemet az ágyban, de hangja, illata és tekintete ebben eléggé megakadályoz. Minden fókuszom rá összpontosul, és egyetlen dolog tudná kielégíteni piszkos vágyaimat, ha magamévá tehetném. Érzem a világot beszűkülni és tényleg csak egy kicsi választ el attól, hogy elveszítsem önuralmam.
Pólóját egyre feljebb húztam rajta, amit ő csak sűrűn emelkedő mellkassal hagyott. Néha kicsit elkalandoztam selymes bőrén, de végtére is meg tudtam őt szabadítani a zavaró ruhadarabtól. Csípőjén kihívóan lejjebb csúszott a melegítő nadrág, ami nagyon csábító látványt nyújtott, de még várnom kellett ezzel. Végignéztem szálkás testén, és elégedetten nyugtáztam, hogy mindez csak az enyém. Ám ő kevésbé volt ilyen jókedvű. Ahogy végignézte, hogy ruhája a földön landolt, elkezdett arca vörösebb színt felvenni, majd bátortalanul tekintett szemeimbe.
-Gyönyörű vagy-mondtam neki rekedtes hangon, és egy újabb csókért hajoltam hozzá. Haze picit hátrahőkölt, és mellkasomnál fogva eltolt magától, majd minden önbizalmát elvesztve tekintett rám. Finom puszit leheltem homlokára, miközben kézfejét kezdtem cirógatni. Egy kicsit eljátszottam ujjaival, majd összekulcsoltam őket az enyémeimmel. Feje le volt hajtva, de így is láttam, hogy halványan elmosolyodik, ami nekem egyenlő volt azzal, hogy folytathatom.
Állánál fogva kényszerítettem, hogy megint a szemeimbe nézzen, de most nem ellenkezett, engedett nekem. Bátortalanul kezdte mozgatni ajkait, amint az enyéim övéhez értek. Kezeit tincseim közé vezette, néha-néha lágyan megtépve őket. Nyelveink lassú tánccal fedezték fel egymást, de olyan szenvedéllyel, amely mindkettőnket elragadott. Ajkaitól nem elszakadva vezettem őt az ágyhoz, ahol finoman lelöktem őt rá. Elégedetten néztem végig piros arcán, nedves ajkán, és gyorsan emelkedő mellkasán. Ajkamba harapva másztam a pihegő Haze fölé, de ő alkarján támaszkodva kicsit hátrált az ágy végébe, ahogy én is vele együtt. Most ő kezdeményezte a csókot, míg én kézségesen tettem eleget kérésének. Nem akartam követelőző lenni, de akaratlanul is többre vágytam belőle, azonban muszáj volt türtőztetnem magamat.
-Vedd le a ruháimat-duruzsoltam mély hangon Haze fülébe, mikor elhajoltam a párnácskáitól, ezzel egy nyálcsíkot húzva magunk közé. Hazet a hangomra kirázta a hideg, és nagyot nyelt a szemeimbe nézve. Kezét óvatosan vezette a pólóm alá, végigsimítva izmaimon, miközben egyre feljebb húzta a ruhadarabot. Már felmelegedett tenyere törődő mozdulatokkal cirógatta mellkasomat, aztán ajkait rágcsálva rávette magát, hogy teljesen megszabadítson a zavaró anyagtól. Még egy kis ideig elidőzött felsőtestemnél, majd kezei lejjebb vándoroltak. Ujjai remegtek, ahogy övemmel kezdett babrálni, de aztán sikerült megszabadítania tőle, és halk csattanással dobta a földre, majd már egyre szűkösödő nadrágommal folytatta.
Az én segítségemmel attól is megszabadított, aztán itt meg is állt, és nagy szemekkel nézett rám. Kezeit visszahúzta mellkasához, íriszeiben pedig félelem csillant meg. Óvatosan kezdtem simogatni arcát, majd egy már nyugodtabb csókba hívtam őt. Ebbe most nem volt semmi vadság vagy vágyakozás, csak szín tiszta szeretet. Legalábbis én ezt éreztem. Lágy volt, akárcsak a Hold fénye alatt keletkező dagály hullámai, és lassú, mint a vízen ringatózó csónak. Egy kis idő után ő is lecsillapodott, fesztelenné vált, így én kicsit több magabiztossággal nyúltam nadrágjához. Kigomboltam azt, majd lehúztam zipzárját, amit most egészen békésen hagyott. Kicsit felemelte fenekét, hogy segítsen nekem megszabadítani őt a ruhadarabtól, így most már mindketten csak egy alsónadrágban voltunk. Elhajoltam tőle, hogy lássam reakcióját, ami igazán elégedetté tett. Szemei sötéten csillogtak, ami tudtam egy jó jel volt. Ajkai duzzadtak voltak, tekintete ködös, tincsei kuszák. Gyönyörű látvány.
Következőnek nyakát vettem célpontul, és lágy puszikkal kezdtem azt behinteni. Fejét oldalra döntötte, ezzel megadva a lehetőséget arra, hogy kényeztethessem szabad bőrfelületét. Kicsit megszívtam kulcscsontjánál, mire kelletlenül felnyögött, amit nem egészen tudtam hova tenni, de úgy döntöttem egyenlőre finomítok magamon, és addig ő csak szokja a dolgokat.
Nyálas csókokkal haladtam egyre lejjebb mellkasán, aminél már megéreztem hevesen verdeső szívét, és az oxigén utáni kapkodását. Egy kicsit elidőztem ott, felfedezve minden apró kis porcikáját, mert lenti reakciójából ítélve jól esett neki, de hamar haladtam tovább. Végigcsókoltam izmain, és megfigyeltem, hogy feszülnek meg és húzódnak össze, ami testének gyönyörű játéka volt. Aztán eljutottam az alhasáig, ahol viszont már szabályosan görcsössé vált, és illata halványulni érződött, ami nem volt jó dolog. Kezemmel megkerestem az övét, mire ő erősen rászorított az enyémre. Még leheltem néhány puszit medencecsontjára, aztán visszahajoltam hozzá. Szemei meggyötörten csillogtak, de tekintete továbbra is ugyanolyan észveszejtően kéjes maradt. Ajkai meg-megremegtek, és kicsit sem volt elengedett. Be volt feszülve.
-Édesem, ha valami nem esik jól, akkor azonnal szólj, rendben? Nagyon vigyázni fogok rád, megígérem-suttogtam neki lágyan, amire néhány tétova bólintás volt a válasza. Egy kicsit féltem attól, hogy alárendelt szerepbe kerül, amit semmiképpen nem akartam volna. Az egyértelmű volt, hogy én voltam az ágyban a domináns, ő pedig inkább a passzív fél, de azt szerettem volna, ha egyenlő felekként tudunk működni, és hogy ő is ugyanúgy ki tudjon teljesedni majd, és nem negatív élményként fogja ezt megélni. Csakhogy Haze rossz berögzödései ennek szabhattak bizonyos gátakat, úgyhogy csak abban tudtam reménykedni, hogy fel fogja tudni fogni, hogy nem fogom bántani. Nyugtatás képpen halkan kezdtem neki a fülébe duruzsolni kedves dolgokat, miközben kezemmel tincseit piszkáltam. Ez úgy tűnt, hogy bejött, kezdett egész szépen elengedni. Már a kezemet sem szorította olyan erősen. Nagy levegőket véve hallgatott engem, miközben várta mit csinálok következőnek. Tincseit elengedtem, majd ujjaimmal lassan végigsimítottam oldalán, egészen le az alsónadrágja korcáig. Erősen ráncolta homlokát tettemre, de nem mutatott különösebben nemtetszésre utaló jelet, így én folytattam felfedező utamat. Mindeközben visszatértem nyakára, és megint ott kezdtem el őt kényeztetni, az pedig kellemes csalódás volt, hogy jólesően mordult fel. Ezalatt lent, lassan kezdtem el kezemet bevezetni a szűkős anyag alá, ami miatt Hazeből egy halk nyögés bukott ki, és enyhén bőrömbe karmolt. Most illata hirtelen vált erősebbé, amitől én úgy éreztem most rögtön magamévá fogom tenni a bétát, de tudtam, hogy még muszáj várnom, akármilyen nehéznek is bizonyult. Kezemet ráérősen vezettem már éledező tagjára, és hasonlóan őrjítő tempóban kezdtem mozgatni. Erre halkan felnyikkant, és egy pillanatra görcsbe rándult teste, de egy kis csitítás után sikerült átadnia magát az élvezetnek. Ajkait halk sóhajok hagyták el, ahogy kezem alatt vonaglott, és már az sem zavarta, hogy mennyi szívásnyomot hagyok nyakán. Az ebből nyert magabiztosságomnak hála egy kicsit kezdtem a tempón is gyorsítani, amit Haze egy kicsit sem ellenzett. Ám kezét szája elé tette, próbálva elrejteni hangját, ami nem igazán tetszett nekem.
-Szeretnélek hallani-suttogtam neki érdes hangon, és elvettem ajkaitól kezét. Még azért mindig visszafogta ugyan a hangját, de akkor sem tudta elrejteni mennyire jól esnek neki érintéseim.
Nem sokára megéreztem előnedvét, és egy pillanatot sem hagytam arra, hogy ő megilletődjön, folytattam tovább kényeztetését. Eközben párnácskáira hajoltam, ezzel rákényszerítve arra, hogy ne harapjon ajkába, helyette valami mással foglalja le őket, amit ő kézségesen teljesített. Csókja isteni volt, édes és lágy, valami olyan, ami miatt csak még jobban vágytam rá.
Éreztem, hogy nem sokára eljut a csúcsra, és nem is nagyon szerettem volna vele cicózni, szívesen segítettem őt odáig. Egy kis idő múlva egy kéjes sóhaj tört elő ajkaiból, kezemet megszorította, teste pedig szép lassan elernyedt. Illata körbelengte az egész szobát, ami valami isteni volt, gyönyörű hangja pedig ott visszhangzott fülemben. Elhajoltam tőle, és elvettem az asztalomról egy zsebkendőt, addig pedig megadtam Hazenek is a lehetőséget, hogy összeszedje magát. Halkan pihegett, teljesen kábult tekintettel a plafont bámulva, enyhén remegő kezekkel, ami kivételesen a jóérzéstől történt. Tekintetét lassan rám vezette, és időt sem hagyva arra, hogy én is kifújjam magamat, húzott magához egy csókra. Bár meglepődtem rajta, egy cseppet sem bántam, és egy pillanat múlva már én vettem át az irányítást.
Ez idő alatt már bőven nekem is meglett problémám, és így látva Hazet, már semmi máson nem tudtam gondolkodni, csak azon miként fog alattam nyögni. Farkasom már teljesen megőrült és én is annak határán voltam. Egy pillanatra elhajoltam tőle, amikor levettem magamról az alsónadrágom, de ekkor már Haze nem is hagyta, hogy egy újabb csókban összeforrjunk. A pánik kezdett újból elhatalmasodni rajta.
Finom csókot leheltem nyakára, miközben két ujjaimat bevezettem az alsónadrágja alá. Illatomat én is kezdtem felerősíteni, ami reméltem, hogy be fog válni, és hát igazam lett, merthogy tincseimnél fogva lassan lehúzott magához, és orrát bőrömbe fúrva kezdett nagy levegőket venni. Elmosolyodva adtam apró csókokat füle tövébe, miközben óvatosan elkezdtem róla lehúzni az utolsó zavaró anyagot. Nem ment olyan vészesen, viszonylag gördülékenyen megszabadultam az alsójától, és ő sem futamodott még meg. Egyik kezemmel az éjjeli szekrény felé nyúltam, és nehézkesen, de sikerült előkotornom a síkosítót és az óvszert. A halk zajra Haze csak még jobban bőrömbe fúrta arcát, és erősen tincseimbe markolt. Tenyeremmel belsőcombját kezdtem simogatni, fokozatosan haladva feljebbi tájakra, hogy fel tudjon rá készülni. Ezt még meglepően jól bírta, aztán jött a neheze. Egyik ujjamat lassan belécsúsztattam, és elkezdtem benne mozgatni, amire váratlanul a nyakamba harapott, de nem kaptam el tőle fejemet, bírtam vele együtt. Fogai húsomba fúródtak, bár még nem szakították át a bőrt, azért fájt, na.
Mikor úgy véltem kezdte ezt egészen megszokni, jött a második ujjam. Másik kezemmel lágyan cirógattam kézfejét, és fülébe suttogva nyugtatgattam. Végre abbahagyta a harapdálásomat, és sikerült türtőztetnie magát azon túl, hogy folyton belém karmolt, és a kezemet szorította, de ezt elviselni érte, mégcsak áldozatnak sem lehet nevezni. Egész szépen kezdett ellazulni, így úgy véltem jöhetett a harmadik ujjam. Az érzésre fájdalmasan felnyögött, és egyik kezével a lepedőbe markolt.
-Aspen... ne...-zihált el-elcsukló hangon Haze. Éreztem, hogy képes végigcsinálni, épp ezért ahelyett, hogy abbahagytam volna, segítettem neki, hogy kicsit jobb legyen neki.
Elengedtem kezét, így ő azt nyakam köré kulcsolva húzott magához közelebb, míg én ujjaimmal lapockáján simítottam végig, egyenesen fel a nyakához. Éreztem, hogy elkezd rám koncentrálni, és kezdi leadni feszültségét. Érzéki mozdulatokkal emeltem meg kissé hátánál, és gerince mentém kezdtem el őt simogatni. Egy idő után teste különböző pontjain megtaláltam néhány erogén zónát, amik segítségével elengedetté kezdett válni. Mikor érezni is kezdtem, hogy illatával szinte hív magához, és hogy könyörög, hogy tegyem őt magamévá, kihúztam belőle ujjaimat, majd fogammal feltéptem egy óvszert, felgörgettem magamra, aztán férfiasságomat bejáratához helyeztem. Minden lehetőséget meg akartam neki adni, akár ha a helyzet úgy kívánja azt is, hogy tökön rúgva elszaladjon, de tudtam, hogy nem fogja megtenni. Egyrészről azért, mert a társa voltam, és ő is épp úgy sóvárgott utánam, mint én őutána, másrészről pedig félt volna ellenkezni, ebben biztos voltam. Ez a kettőség pedig felemészti őt, tudom jól mit érez. Ha akár egyetlen apró dolgot is elrontok, simán lehet, hogy kínzásként fogja ezt az egészet megélni, amit pedig soha nem bocsátanék meg magamnak. Hirtelenjében én sem voltam olyan magabiztos, de tudtam, hogy Hazenek most pont erre volt szüksége, egy támaszpontra, így próbáltam a legjobb énemnél is jobb lenni számára.
Nyakát helyenként megszívtam, lehetőleg ott, ahol a legérzékenyebb volt neki, és lassan elkezdtem beléhatolni. Torkát egy halk nyüszögés hagyta el, és ahogy elhajoltam tőle, szembetalálhattam magamat egy elesett, rémült szempárral. Ugyanakkor végtelen bizalom áradt belőlünk, úgy tűnt tényleg igazán hisz bennem, és kész rám bízni magát, ami hatalmas szó volt. Egy kicsit megálltam, mielőtt még teljesen beléhatoltam volna, és egy csókra hajoltam le hozzá. Kicsi puha kezével arcomat kezdte simogatni, párnácskái pedig úgy falták az enyémeimet, hogy hirtelenjében azt sem tudtam, hogy fiú vagyok-e vagy lány. Mindent beleadott, éreztem, és biztos voltam benne, hogy rengeteg erőfeszítést igényelt az, hogy összeszedett tudjon maradni.
A levegő hiánya miatt muszáj volt elválnunk, és szépen óvatosan teljesen beléhatoltam, elményülve benne. Halkan felszisszent, de megőrizte nyugodtságát. Nagy elárvult kiskutya szemekkel nézett az enyémekbe, egy percre sem elszakítva a tekintetét az enyémtől. Íriszeiben végtelen szeretet és bizalom volt felfedezhető, ami az én szívemet is megdobogtatta.
-Akarlak-suttogtam neki érdes hangon, belefeledkezve barnáiba, amik most elködösülve vesztek el az én zöldjeimben. Ez volt mindkettőnknek az első alkalma, bár nem a hagyományos értelemben, de akkor is mindketten teljesen újnak éltük meg ezt, valami olyannak, amit azelőtt még nem volt alkalmunk tapasztalni.
-A tied vagyok-rebegte vissza halkan, lágyan cirógatva tincseimet. Lehunytam szemeimet, és homlokomat az övének támasztottam. Szívünk egyszerre dobbant, és úgy éreztem teljesen egyé váltunk. Szinte törvényszerűen szerettünk egymásba, de csak most nyert értelmet minden. Együtt voltunk csak valakik, és akkor is a másikunk. Egymáshoz tartoztunk, ez pedig csodálatos érzés volt.
-Lazítsd el magad-adtam egy puszit homlokára, de szerencsétlen nem tudott túl sok mindent kezdeni kérésemmel, ettől nem vált nyugodtabbá.-Itt vagyok-kerestem meg megint reszkető kezét. Ujjait összekulcsolta az enyémekkel, és szinte éreztem a körülötte levő forrón vibráló levegőt. Hívott magához, még jobban, még közelebb, és én eleget szerettem volna tenni kérésének. Vágyakozva nézett rám, véve egy nagy levegőt, amivel együtt lassan elkezdett ellazulni is, mire finoman mozdultam benne. Az érzésre belérekedt a levegő, és nyögés helyett, csak egy kissé elhaló sóhajra futotta. Remegő ajkain lassan fújta ki a levegőt, és kezemet szorítva próbálta befogadni az érzést. Most már – bár lassú tempót felvéve – de elkezdtem rendesen mozogni benne. Mindkettőnkből heves reakciót váltott ki az, hogy éreztük a másikunkat, és úgy éreztem túlcsordulok. Haze tekintete még mindig rémült és fájdalmas volt, de ez szelídülni látszott. Kéjes sóhajok szakadtak fel belőle, ami iszonyatosan vonzó volt. Hangja gyönyörtől volt átitatott, és tekintete teljesen kábává vált. Én pedig büszke voltam magamra, hogy mindezt én váltom ki belőle.
Ahogy folyamatosan a barna szempárokat fürkésztem, kezdtem én is úgy érezni, hogy a világ teljesen elcsendesül körülöttem. Semmi más nem létezett számomra jelen pillanatban, csak Haze. Lassan mozogtunk, teljesen elveszve egymásban, úgy érezve, minden tökéletes. Semmi nem tett annál boldogabbá, minthogy ezeket a perceket életem szerelmével oszthatom meg. Haze finoman karmolászta a hátamat, olykor-olykor gyengéden közelebb húzva magához. Szemöldöke néha aggodalmasan és gyötrelmesen összefutott, ahogy kicsit fájdalmasabban mozdultam benne, aztán pedig csak a gyönyörtől változott arcának játéka. Elképesztő volt figyelni minden apró mimikáját, amit éppen felvesz, mindig mást-mást, ahogy abban a pillanatban reagál rám. Ajkai elnyíltak egymástól, és minden kéjes sóhajnál megremegtek. Néha szemeit össze kényszerült szorítani, amiből tudtam jó helyen találtam el, és jóleső hangja is erre utalt. Tarkómnál fogva lehúzott magához, és várakozva kért tőlem egy csókot tekintetével, amit én azonnal meg is adtam neki. Ezt sem kapkodtuk el, a mienk volt az egész éjszaka, nem szerettük volna elsietni. Ahogy elhajoltam tőle, ő utánam nyúlt, és vágyakozóan tekintett rám, de én most nyakát vettem célpontba. Orrommal végigsimítottam nyakán, majd lágy puszikkal kezdtem behinteni a felületet. Engedelmesen hajtotta hátra fejét, és hagyta, hogy végezzem a dolgomat. Egy erősebbet haraptam kulcscsontjánál, amire háta ívbe feszült, levegő után kapott és egy füleimnek gyönyörű nyögés hagyta el torkát. Én pedig tudtam, valamit jól csináltam. Haze íriszei sötéten villantak, mire megéreztem az én szemeimet is felizzani. Jelölése bizsergett nyakamon, és a vágy jóleső érzése szinte perzselte minden porcikámat.
-Aspen... nem bírom... tovább-suttogta remegő hangon, és egy erősebb lökésnél összeszorította fenekét, amibe mindketten belenyögtünk.
-Már én sem sokáig, Napsugaram-nyeltem egy nagyot, ahogy végignéztem az alattam halkan nyögdécselőn.
-Szeretlek Aspen-húzta meg finoman tincseimet, és szeretetteljesen nézett rám. Az alhasamban keletkező furcsa érzésre egy pillanatra az én lélegzetem is elakadt, és tudtam, hogy nem sokára tényleg eljutok a csúcsra.
Haze már tényleg fáradt, tekintete tompán csillogott a kéjben úszva, úgy mint a csillagok a homályos feketeségben, ahogy alattam vonaglott. Tincsei kuszán omlottak verejtéktől gyöngyöző homlokába, arca pedig teljesen ki volt pirosodva. Egy hullámos fürtöt fésültem hátra szeméből, lágyan cirógatva őt. Ujjai kezemre kulcsolódtak, és jobban belebújt tenyerembe. Ha most nem járok fél méterrel a föld felett, akkor soha máskor sem fogok. Érezni azt, ahogy a levegő szinte vibrál, és a forró bőre az enyémhez ér, valami mámorító érzés.
Fejemet nyakához hajtottam, és beszívtam édes illatát, amitől kezdtem teljesen kábának érezni magamat. Már rég én is kapkodtam a levegő után, lassan elvesztve minden összeszedettségemet. Még löktem néhányat, majd Haze nyaka megfeszült, ahogy hátravetette fejét, és körmeit is kezembe vájta. Egy kéjes nyögés bukott ki belőle, ugyanakkor a levegő hiányának köszönhetően csak az lett belőle, hogy hangja elcsuklott, és pihegve kapott oxigén után. Ezzel együtt pedig én is elmentem. A gyönyör mindkettőnkön végigsöpört, ami miatt mindketten halkan felnyögtünk.
Miután visszatértem a valóságba, sűrűn emelkedő mellkassal hajoltam le szerelmemhez.
-Szeretlek Haze-suttogtam neki lágyan, miközben finom csókokat leheltem ajkaira. Arcán még pihent egy kis megfáradt, fájdalmas fintor, és tekintete meggyötört volt, de már az ő vonásai is kisimultak, és csak próbálta lenyugtatni magát.
Mikor már sikerült leküzdenünk a légszomjunkat és az igen gyors szívverésünket, kihúzódtam belőle, kidobtam a szemetesbe a használt óvszert, és fáradtan elfeküdtem mellette. Haze nagyokat pislogva bújt hozzám, egy kicsit még mindig egyenletlenül véve a levegőt, enyhén remegve, de már egészen lenyugodva.
Derekánál fogva magamhoz húztam, és magunkra terítettem a takarót. A szobát kettőnk illata töltötte meg, és isteni érzés volt most itt feküdni, miközben szerelmemet a karjaimban tartom.
-Haze...-súgtam fülébe.
-Hm?-nézett szemeimbe nyúzottan, de édesen mosolyogva.
-Igazából... nem tudom mit akartam mondani-halkultam el barna íriszeit nézve, amik már felvették eredeti színüket. Halkan felkuncogott, majd arcát nyakhajlatomba fúrta.
-Köszönöm, Aspen-adott egy apró csókot állkapcsomra.
-Élvezted?-simogattam hátát, miközben arcom lassan vörösebb színt vett fel. Miért kell folyton megszólalnom?
-Olyan volt, mintha... nem is tudom megfogalmazni. De nagyon jó-hunyta be szemeit magába szívva illatomat.
-Soha többé nem akarlak elengedni-nyomtam egy puszit feje búbjára. Birtokolni akartam őt? Sajnos igen, bár tudtam nem szabad. De azt akartam csak az enyém legyen, az én legnagyobb kincsem.
-Szeretlek-mormogta halkan.
-Én is szeretlek-csuktam be szemeimet.
-Aspen-szólított halkan kicsit elhúzódva tőlem.
-Igen, szerelmem?-mosolyodtam el hangjára.
-Kérlek nézz rám-suttogta lágyan, én pedig tettem, amit kért.-Ugye tudod, hogy soha nem lennék képes téged bántani? Már semmi más nem érdekel, csakhogy téged boldoggá tegyelek, mindegy milyen áron-rebegte szelíden.-Megtagadnám a létezésem azzal, ha látnálak téged miattam szenvedni. Olyan lenne, mintha csak az oxigént vonnám meg magamtól, ha megfosztanálak téged a mosolyodtól. Úgyhogy kérlek, jól jegyezd meg, amit most mondok-simított arcomra.-Ha minden vétkemért meg is fogok bűnhődni, én akkor sem fogom megbánni azt az egyet, hogy téged valaha szerettelek, nem számít mennyire fáj-gördült le arcán egy könnycsepp, mire én finoman elmosolyodva letöröltem neki, és apró csókokat adtam tincsei közé.
-Senki az ég világon nem fogja tudni elvenni ezt tőlünk, és ha az életembe kerül is, én akkor is megfogom ezt védeni. A tied vagyok, Haze-néztem mélyen szemeibe.
-Én pedig a tied-hajolt közelebb hozzám, majd én érzékien megcsókoltam őt. Azt hiszem ő testesíti meg a földi mennyországot, és mindegy mi fog történni, én kitartok mellette.
Lassan elhajolt ajkaimtól, és alkarján támaszkodva nézett le rám egy boldog mosollyal, amit én viszonoztam. Arcomból néha rakoncátlan tincset tűrt hátra, majd egy lágy puszit adott orrom hegyére. Mikor már megint készült volna elhajolni, én egy újabb csókra húztam magamhoz, és karjaimba zárva öleltem át őt.
Legközelebb már csak a levegő hiánya miatt váltunk el, mindketten fáradtan lehunyva szemünket. Haze még egy kicsit helyezkedett karjaim között, majd sikerült megtalálni a legkényelmesebb pozíciót.
-Jó éjszakát, Aspen-suttogta halkan elnyomva egy ásítást.
-Jó éjszakát, Napsugaram-fúrtam arcomat nyakhajlatába, ő pedig éreztem, hogy átölel engem, majd lassan mély álomba merült egy mosollyal arcán.
Én még egy kis ideig fent maradtam, Hazeben gyönyörködve és ezerszer hálát mondtam az égieknek, amiért ő van nekem, aztán szép lassan én is elaludtam Hazet ölelve.
VOUS LISEZ
Várni rád /BEFEJEZETT/
Roman d'amour"-Gondolkozz már, Aspen! Rád még várhat egy boldog befejezés, egy jó élet, de nekem csak ez van. Én nem tudok neked boldogságot adni!-fakadt ki. -Ez nem igaz-mondtam remegve. -Mindegy, mit gondolsz, mert így van. Engem ölésre terveztek, nem pedig...