to: Gal
from: TinaGalaxyFlower • 6:45
OMG, OLYAN JÓ ÖTLET JUTOTT ESZEMBE EGY TÖRTÉNETHEZVillant fel a Discord üzenet Hyunjin telefonjának képernyőjén a reggeli órákban. A fiú csak nem rég ébredt, de tudta, hogy a lány már a buszon ült, hogy beérjen a középiskolába. Igazából, szinte az egyetlen dolog, amit tudott róla, az az, hogy középiskolába járt.
Gal csak annyit vett észre, hogy Hyunjin állapota az üzenet elküldése után szinte azonnal zöldre változik, amin egy kicsit meg is lepődött.
hwanghyunjin • 6:46
már most alig várom, hogy elolvassam! <3hwanghyunjin • 6:46
majd, ha egyszer kiadsz egy könyvet, rajzolok hozzá könyvborító illusztrációt!A lány egy ideig mosolyogva nézte a két üzenetet, majd tett egy szív reakciót az utóbbira.
A két fiatal egy művészeknek szóló Discord közösség által kezdett el beszélgetni egymással. Szerencsére a szerver mindkettejük művészi indíttatását támogatta: Hyunjin azért csatlakozott, hogy megoszthassa másokkal a rajzait és festményeit, míg Gal a történetírásért lépett be, de néhanapján beküldte egy-egy amatőr firkálmányát is – amiket Hyunjin mindig kedvesen megmosolyog.
Imádnivalónak tartotta a lányt, minden tökéletes tökéletlenségével, segítőkészségével, fiatal naivitásával együtt – csak kár, hogy ezen hobbijain, meg az írási stílusából leszűrhető személyiségén kívül jóformán semmit nem tudott róla.
Sem a korát (csak annyit, hogy középiskolába jár), sem a nevét (felhasználónevének rövidítéséből adódóan Galnak hívatta magát), azt meg pláne, hogy néz ki. (Éppen valami Littlest Pet Shop figurát használt profilkép gyanánt, szóval még egy emberi alak sincs, akit a fejében Gal helyére képzelhetne.)
Azonban, ez kicsit sem zavarta abban, hogy érzései alakuljanak ki iránta. Képes volt bármeddig várni a lányra: a vele való kapcsolattartásban kicsit motiválta is a tény, hogy előbb-utóbb úgyis felfedi magát neki, és ő szemtanúja akart lenni ennek a pillanatnak.
Tudta, hogy szerelem lesz első látásra, bárhogy is nézzen ki.
GalaxyFlower • 7:04
Na de, legyen jó napod! Ne felejts el mosolyogni c:Köszönt el reggelre a tipikus szava járásával, mielőtt még bement volna iskolába. Hyunjin beszívezte az üzenetet, majd elkezdett készülődni ő is.
♡
– Ti megnéztétek már a kémia előadásokat?
– Még meg se nyitottam a kurzust.
– Pedig jövő héten lesz az első zh...
– Micsoda?! Honnan tudod?
– Ti nem néztek tantárgy tematikát?
Hyunjin pár szaktársával az egyetem aulájában ülve várta az óráját, s csak hallgatta a beszélgetésüket. Hamarosan egy újabb ismerős csatlakozott hozzájuk, Changbin, aki Hyunjin egyik legjobb barátjává vált az évfolyamon. Kézfogással üdvözölték egymást, majd az új érkező köszönt a társaság többi tagjának is.
– Na, kit fogok viszont látni a jövő heti gólyabálon? – tette fel a kérdést Changbin.
– Ha végzek a tanulással, akkor lehet, hogy elmegyek – válaszolt Sihyeon, aki az előbb a közelgő kémia zh-ra hívta fel a hallgatótársai figyelmét.
– Csak egy online teszt az egész, ne vedd már ennyire komolyan! – szólalt fel Jisung, aki az előbbi állítása szerint még bele se nézett a kurzusba.
YOU ARE READING
Chuumily Novellák
Short StoryKönyv, amiben a Chuumily tagjai alkalmanként fanfictionöket írnak egymásnak.