to: Ninu
Tavaszi estén járunk, egy gyönyörű kerti házban. A elülső kertet virágok díszítették. Ahhoz, hogy bejuss az épületbe, egy kis lépcsőn kell felmenned, de ha kellemes idő ér a látogatáskor, a bejárat előtti teraszra is kiülhetsz akár.
Belépve a házba, az előszoba után a nappali és a konyha tárul az ember szeme elé. A nappaliban állva látni a folyosó bejáratát, amely egy vendégszobához, egy hálószobához és egy fürdőszobához vezet el. A falak színe és a bútorok különösen illettek egymáshoz.
Ebben a házikóban élt Ninu, barátjával, Jay-jel. A szerelmesek a negyedik évüket töltik együtt, és már lassan fél éve, hogy egy házban élnek. Az ő kapcsolatuk egy első látásra szerelemből indult és 3 hónapnyi randizgatás után jutottak el odáig, hogy hivatalosan is párnak vallják magukat.
Jay rendezvényszervezőként dolgozik, Ninu majdnem két éve saját vállalkozását üzemelteti, ami a Cats&Sets névre hallgat. Ennek keretein belül a saját maga által horgolt apróságokat - főként horgolt macskákat és azokhoz kapcsolódó kincseket - ad el, minderről persze tud a NAV is, szóval tökre legális a cucc.
De ahelyett, hogy a magánéletükbe nagyon mélyen belemennénk, utazzunk a jelenbe!
Éppen a konyhában tevékenykedett a hölgy, mikor is egy telefonhívást kapott. Egyből megtörölte kezét, majd mobilja felé igyekezett. A képernyőre ránézve konstatálta, hogy kedvese keresi őt, így hát egyből felvette a telefont.
- Szia, Szívem! - köszönt Ninu. - Mi újság? Mikor jössz haza?
- Szia, Szerelmem! - kezdte Jay mondandóját. - Hát az az igazság, hogy elég későn tudok ma eljönni. Tudod, sok a meló mostanság. Csak szólni akartam, hogy ne aggódj miattam. Ígérem, hogy sietek!
- Jó, rendben. Vigyázz magadra! Szeretlek!
- Én is, szia! — ezzel Jay letette a telefont.Bár Ninu szerette az egyedül létezést, bele sem akart gondolni, hogy párja mennyit dolgozik azért hogy megélhessenek. Ami viszont tény és való, hogy ezt a lány vállalkozásából is meg tudták volna oldani.
A hölgy éppen közös szobájukba sietett, mikor is meglátott egy feltűnő dolgot a tévéjük alatti üvegszekrényben. Mintha egy fotóalbum lenne. Mit sem sejtve az egészből, Ninu kivette a könyvecskét, és leült a kanapéra. Kíváncsian kinyitotta, hogy meglesse a benne rejlő titkokat. Bár amit ezen utazás során látott, az nem az volt, amire számított.
A kinyitott könyvecske első oldalán egy dátum volt, 2018. július 27., ami biztosan jelenthetett valamit. Hogy mit? Hát a franc se tudja, mi vagyok én, gondolatolvasó? Na de a második oldalon kezdődtek az igazi meglepetések.
Az album képein részben Jay, részben egy másik lány volt látható. Ez a tény egészen sokkolta Ninut. Egy másik lány? De ki lehet ő? Az oldalak lapozgatása során kiderült, hogy a lányt Seolheenek hívják. A képek alatt apró feliratok, idézetek, dátumok vagy épp szívecskék szerepeltek. A kis szíveket Ninu nem vette észre, de néhány apró idézetet, dátumot megjegyzett. Az album végén egy nagyobb kép volt látható, ahol Jay és ez a bizonyos Seolhee megcsókolják egymást. Ninu ekkor rakta össze fejben a kirakóst.
Szerelme egy Seolhee nevű lánnyal kavar titokban, és, az album első oldalán lévő dátum Seolhee és Jay párkapcsolatának kezdetét jelentette. Ezért mondja mindig, hogy sokáig kell munkában maradnia, ezért jár későn haza, és tényleg jók a megérzései. A lány egy ideje már gyanúsnak érezte kedvese viselkedést, de ezt is csak a stressznek és a felgyülemlő feladatoknak tudta be, viszont úgy látszik, nem ez áll a háttérben.
Ennek végiggondolása során Ninu összetört teljesen. Az albumot arrébb dobta, és csak ült a kanapén. Csak bámult ki a vele szemben lévő ablakon, és várta, amíg könnyei szépen kicsordogálnak szemeiből. Szegényt nagyon megviselte és összetörte, amit az előbb látott. Az az egy, akiért annyi mindent megtett, gondoskodott róla, átsegítette a nehéz időszakon, és szerette őt, mindezt úgy hálálja meg, hogy a háta mögött egy másik nőt csavar az ujja köré. A csalódottság mellé idegesség és harag is társult. Érthető módon, ugyanis mérges volt Jayre, hogy összetörte a szívét, magára, hogy nem kapcsolt hamarabb, és egy kicsit Seolheere is - aki nem biztos, hogy tud Ninu kilétéről, mivel nem gondolja, hogy ezt Jay valaha is elmondta neki -.
YOU ARE READING
Chuumily Novellák
Short StoryKönyv, amiben a Chuumily tagjai alkalmanként fanfictionöket írnak egymásnak.