to: Beni
from: Dinnye
'°•~ Avagy amelyben Beni az egyetemi szobatársam, aki egy nagyon jó lehetőséget használ ki. (Nem engem.) ~•°'
Nincs pov, mert az túl bonyolult, helyette van egy kiállhatatlan narrátor.
FIGYELEM: no filter!
Na, pusza! :*Lejátszási lista: https://open.spotify.com/playlist/2iSYnjM0CUAPf0KP8pWVnA?si=aa634f99ba6d448a
Hol, mikor?
PTE-TTK, C-épület, negyedik emelet, Princz Gyula terem
Kedd, valahol dél és fél kettő között
Play: Wake Up (Dreamcatcher)
-Amikor én itt jártam hát őő...úgy 15 éve? Akkor így nézett ki ez a képződmény, melynek neve: Azúr ablak. Mára azonban beomlott az abrázió miatt, most így néz ki.
Valahogy így telhetett a többi negyed óra is, ami kiesett Dinnyének, mert az elalvással küzdött. Pontosabban ellene.
– Ne aludj be! – mondta halkan Minji, miközben megböködte Dinnyét. (#2004_május (Örülj qtya, ez NewJeans promóció!))
Dinnye erre bólogatott és a táskájából elővett egy kettő literes üveget. Belenyomta az ujját, aztán ráborította a vizet. Utána a vizes ujjával kenegette meg a szemhéjait. Legalább addig is csinál valamit, ébren van, nem? Rezgett a telefon. Beni az!
„Beni: Köszönöm a tippet!💋"
Dinnye gondolta magában: Talán álmodok most? Ebbe a terembe nem szokott WiFi lenni.Tekerjünk kicsit előrébb az időben. Vagyis... visszább. Kicsit sok lehetett ez az ókorból átvett in medias res.
Hétfő van. Beni meglátott egy hirdetést. Színészkedés és tánc verseny. Egyben. Beni ennek a lehetőségnek nagyon megörült. Miért? Mittomén, szerinted mindenttudó elbeszélő vagyok? Akkor jól hitted! Csak szopatlak, hogy nagyobb legyen a szószám. Tehát...
Beni színész akart lenni mindig is, csak az anyukája nem engedte. Azt mondta, legyen egy normális szakmája is. Így jött az ötlet, hogy legyen tanár amikor Dinnye, azaz a „besztin freundinja" (Ahogy egy tiktokból tanulta... hibásan.) azt mondta, hogy ő tanárképzésre megy. Beni (Dinnyével ellentétben) gyűlölte a földrajzot, de a német jól ment neki, így ment ő etika-német tanári szakra. Amúgy is mindig is szeretett volna egyetemista lenni.
A másik az, hogy Beni táncolni is nagyon szeretett. Az volt benne a kár, hogy véleménye szerint nem volt jó benne. Viszont: „szenvedély=(½)*siker" ahogy Bian (Aki matek-földrajz szakos tanár hallgató, tehát ért az élet egyenleteihez!) levezette neki egyszer.
Beni még egy lehetőséget is felfedezett, ugyanis ő ilyen agyafúrt volt. Nemcsak táncképességét fejleszthetné, hanem be is palizhatna!! Na de ki a gyász legyen a párja... Még szerencse, hogy Dinnye, aki nemcsak Beni szobatársa, hanem egy legendás pasi kritikus is. Úgy ítélkezik mindenki felett, hogy neki egy se volt, talán nem is lesz. Legalábbis ő ezt állítja.
Beni gondosan összeírt egy listát a nap végére. Fölment a koliba. Dinnye a WC-ben motoszkált.
– Te meg mit csinálsz?
– Takarítok. Kiömlött az izé... A keféről lejött a víz amikor kiemeltem a tartójából. Most föltörlöm.
– Ügyes vagy.
– Köszönöm, tudom. És szorgos is!
– Miután lemostad magadról a szennyvizet, van számodra egy fontos küldetésem.
– Rendi, főni!Play: SWIPE (ITZY)
X perc után elkezdődött a haditerv.
– Na, hadd lám! Úh, Seongmin vatta-fak... Látom, tesztelni akarsz! Tanítottad, hogy kettő bottom nem jó! Sunghoon nagyon izé... öhmm kínos. Ő amúgy is nővel akar majd táncolni. Ezt is tőled tanultam: „Kétéltűekben nem bízunk!" Ez meg már a vicc kategória, Beomgyu megcsalt! Tényleg mindenkit leírtál aki életben van még.
– Várj, add már ide!
– Mi van?
YOU ARE READING
Chuumily Novellák
Short StoryKönyv, amiben a Chuumily tagjai alkalmanként fanfictionöket írnak egymásnak.