LOVE WITH RUM-TEA

64 4 16
                                    

to: Ninu
from: Beni :3

2032 – a zeneipar két befutó csapata : MXNS és Iryee. MXNS egy fiú trió, amelynek tagjai Lee Minho, Lee Jeno és Wen Junhui. A csapat 2030-ban debütált az első single albumukkal, de csak később, az 1. stúdió albumukkal futottak be. Azóta is növekszik a rajongótáboruk újabb és újabb lelkes rajongókkal. Iryee egy 7 tagú lány csoport, akik 2032 elején debütáltak az első mini albumukkal. A tagok : Sakamoto Mashiro, Ahn Christina, Kim Hyun-jin, Choi Ye-rim, Seong Ni-Nu, Huh Yun-jin és An Yu-jin. Iryee hírneve igazából nem is az albumból adódóan lett, hanem az egyik tagjuk, Ninu párkapcsolata miatt. Ninu és Jeno hiszen nyílt párkapcsolatban éltek - és élnek is. A mende-mondák szerint már 3 éve járnak, de erről nincs semmilyen hivatalos információ a közösségi platformokon. A hetekben az a hír járja, hogy kapcsolatuk nagyon megromlott, hisz Ninu folyamatos negatív kritikának van kitéve Jeno híressége miatt. Sokan utálják Ninut és sokan is tartják úgy, hogy Iryee igazából 6 tagú és Ninunak nincs helye a csapatban.

-Takarodj innen! – áll fel dühöngve Ninu.
-Miért? – néz rá értetlenül Jeno.
-Tönkre tetted az életem! –emeli fel a hangját. -Feláldoztam miattad az egész karrierem, amiről kis korom óta álmodok és te csak annyival letudod a helyzetet, hogy : „Minden oké lesz!". – tart szünetet, miközben a düh egyre jobban eluralkodik rajta. -Mindig ezzel jössz Jeno, de te könnyen is beszélsz... hiszen mindenki melletted áll. – fordítja el tekintetét az említettről, mert jelen pillanatban eltudná hányni magát a látványától.
-Te ezt nem értheted! Én mindig-
-Mi az hogy én nem érthetem? Te teljesen hülyére veszel, ugye? – lép közelebb Jenohöz.
-Dehogy veszlek hülyére életem. Most miért vagy ilyen? – teszi a kezét Ninu arcára.
-Vedd le rólam a tetves kezed, te fasz. – rántja le a szembeálló kacsóját agresszívan.
-Ne viselkedj így velem kérlek. – lágyul el Jeno hangja majd szorosan átöleli Ninu derekát. – Tudod hogy fontos vagy a számomra! Mindig is az voltál. – érinti össze az ajkaikat.
-Eressz el te rohadék! – szabadul ki a csókból majd egy erősebb pofont ad Jenonek.
-Azt a kurva! – döbben meg Jeno. -Van benned ennyi erő, hogy megverj? – kezd dühöngeni.
-Megérdemelted! – vág vissza Ninu.
-Ne várd meg azt, hogy én most ezt visszaadjam! – kezd el vihorászni.
-Gyere!
-Elég volt! – ront be az ajtón Iryee fő-táncosa, Choerry. – Tőletek zeng az egész dorm! – néz rájuk idegesen. – Lehetne, hogy egyszer nem itt veszekedtek? Meg nem akkor amikor más már aludni akarna? Köszönöm! – csapta be az ajtót.

-Menj... MOST! – parancsol Ninu.
-Rendben! Akkor most köztünk vége, ugye? – veszi fel a bőrkabátját.
-Igen. Egy örök életre.
-Hála az istennek. – motyogja el maga előtt, de Ninu nem szentel különösebb figyelmet a fiú mondandójának. – Akkor viszlát. – lép ki az ajtón.
-Viszlát. – válaszolt flegmán.

Ninu nem tudta, hogy az előbb mi történt, de csak arra eszmélt fel hogy újra a padlón van. Hosszas gondolkozás után elkezdett matatni púlovere zsebében, amiből egy kicsivel később egy doboz cigit és egy öngyújtót vett ki. Miután kivett egy szálat a cigisdobozból, kinyitotta a szobája ablakát és beleült abba. Ninunak volt a legszebb szobája a dormban. 10 emelet magasról bámulhatta Seoul csodálatos fénylátványát, akkor, amikor csak akarta. Sokszor ül ide amikor elege van az emberiségből vagy éppen nem érzi magát a toppon. Most se volt máshogy, de most valahogy egy kicsivel jobban fájt neki. Jeno volt az első ember, aki mosolyt csalt az arcára hosszú idők után. Ninut otthon nem támogatták az idol karrierjében, ezért titokban jelentkezett a cég meghallgatására is. Amikor elfogadták a jelentkezését és sikeresen tovább is jutott, az egyik estén elszökött otthonról. Persze azóta már tudják a szülei, hogy miért is szökött el, de mostanra már nem érdekli őket hogy mit csinál az egyetlen lányuk. Jeno volt az egyik különleges mentor a meghallgatáson, így ismerték meg egymást. Jeno nagyra tartotta a lány tehetségét és sokszor el is mondta neki, hogy mennyire tehetséges - ezzel növelve Ninu magabiztosságát. Pár hét ismerkedés után Jeno randira hívta Ninut, aminek eszméletlenül örült. Ennek már 5 éve. Azóta sok dolgon mentek keresztül, ami a mai nappal le is zárult.

Chuumily NovellákWhere stories live. Discover now