Telefon Adam berdering. Dia tersenyum melihat nama yang tertera pada skrin telefonnya. "Hello sayang" sapa Adam setelah mengangkat telefonnya. "Biy.. jom keluar makan.. sayang lapar.. mommy dengan daddy belum balik lagi.. maybe mereka terus pergi makan dengan kawan daddy" ajak Rania. "Tak mungkin kita berdua saja sayang" ucap Adam. "Biy~~" rengek Rania. Semenjak mereka berdua bersama, Adam dapat melihat sisi lain Rania. Dari seorang yang dingin, sukar untuk didekati dan pendiam kepada seorang yang manja dan senang untuk diajak berbincang. "Ok ok.. biy ajak Daniyal sekali ya" balas Adam. "Ok.. asalkan bukan Mika" jawab Rania. Adam tertawa.
Mereka bertiga keluar untuk makan malam bersama. Mereka terserempak dengan Sarah, Mika dan Naura yang kebetulan mahu keluar untuk makan malam juga. "Apa kata kita pergi makan malam bersama?" tanya Naura. Adam dan Daniyal memandang ke arah Rania. Rania memberi kode yang dia tidak mahu kepada Adam disebabkan adanya Mika. "Sorry Naura.. maybe next time sebab tadi Tengku Rafael minta saya dan Daniyal untuk menemani Tengku Rania" ucap Adam. "Its ok.. maybe next time ya Tengku Rania" ucap Naura. Rania mengangguk. Mereka bertiga keluar dari hotel dan menuju ke restoran yang telah ditempah oleh Adam.
"Can we do something about Mika? I really dont feel comfortable when he is around" Rania mengadu kepada Adam dan Daniyal. "I can help exchanging him with someone else" ucap Daniyal. "Yes please" balas Rania. Adam mengenggam tangan kekasihnya itu. "Enough sayang.. lets eat" Rania mengangguk.
Telefon Rania berdering. "Hello daddy" sapa Rania setelah mengangkat telefon dari ayahnya. "Rania ada dengan Adam dan Daniyal.. kami keluar makan.. daddy jangan risau.. mereka berdua ada untuk jaga Rania" ucap Rania. "Why sayang?" tanya Adam setelah Rania memutuskan sambungan telefonnya. "Daddy risau sayang tak makan lagi" jawab Rania. "Cakap dekat uncle jangan risau.. disini ada 2 bodyguard tampan yang sedia berkhidmat untuk Tengku Rania" Rania ketawa.
YOU ARE READING
My Pilot
Любовные романыKisah percintaan antara Adam Hariss, juruterbang peribadi keluarga diraja dan Tengku Rania Alyssa, seorang puteri dari keluarga kerabat diraja.