"Aahh aahh aahh aahh" Penis milik Adam sedang sibuk keluar masuk lubang vagina Rania. "Sshh hhmmpphh too tight sayang" desah Adam. "Aakkhh aahh aahh aahh hhnngghh hhnngghh" Badan Rania terhentak mengikut kecepatan keluar masuk penis suaminya di dalam lubangnya. "Almost sayang.. coming.. coming" Adam mempercepatkan permainannya. Akhirnya... Crot! Crot! Crot!
Adam menekan sedikit penisnya ketika memuntahkan benihnya di dalam lubang Rania. Adam tersenyum. "More?" Rania mengangguk. Sepanjang malam mereka "bersama". Katil mereka sudah berantakan. Alas tilam mereka juga sudah basah dengan pelepasan masing.
"Sshh sayang.. sshh aaaaahhhhhhhhh" Adam memancutkan benih di dalam lubang Rania sudah entah ke berapa kalinya. "Sudah ya biy.. sayang penat.. sayang nak tidur" Adam mengangguk. "Terima kasih sayang" ucap Adam sambil mengucup bibir Rania. "Sama-sama biy" balas Rania sambil tersenyum. "Kita mandi dulu sayang.. kemudian baru tidur ya" ucap Adam. "Tak nak~ sayang dah mengantuk~" rengek Rania. "Mandi dulu sayang.. nanti sayang tak selesa tidur dalam keadaan macam ni.. kita mandi dulu ya" pujuk Adam. "Dukung" Rania merentangkan tangannya. "Makin manja ya isteri biy ni" Adam mengendong tubuh telanjang Rania dan membawanya ke bilik mandi.Jam sudah menunjukkan pukul 8 pagi tetapi Rania dan Adam masih nyenyak tidur. Mereka kepenatan selepas menghabiskan waktu malam mereka dengan "bersama". Deringan telefon mengejutkan Adam dari tidurnya. Dia meraba meja di sebelah katilnya untuk mengambil telefon miliknya. Rania sedikit mengeliat sebelum kembali tidur di dalam pelukan Adam. "Hello" sapa Adam dengan suara bangun tidurnya. "Pengantin baru belum bangun lagi?" tanya suara di seberang sana. Adam melihat nama orang yang menelefonnya di skrin telefon miliknya. "Oh Daniyal.. ada apa?" tanya Adam. "Kak Rania belum bangun lagi ke abang Adam?" suara Raisya kedengaran. "Belum.. kak Rania masih tidur lagi" jawab Adam sambil mengucup lembut dahi Rania. "Jarang kak Rania bangun lambat.. selalu jam 7 pagi dia dah bangun" balas Raisya. "Biar la baby.. mesti kepenatan tu sebab malam tadi "bercucuk tanam" usik Daniyal. "Ini kau nak bercakap dengan aku ke atau kau nak bercakap dengan Raisya?" tanya Adam. "Sorry bro.. saja kacau pengantin baru.. dah la.. kau pergi la sambung tidur.. aku tahu kau penat" ucap Daniyal sambil ketawa.
YOU ARE READING
My Pilot
RomanceKisah percintaan antara Adam Hariss, juruterbang peribadi keluarga diraja dan Tengku Rania Alyssa, seorang puteri dari keluarga kerabat diraja.