ch 36.

330 3 0
                                    

Adam tidak mengizinkan Rania untuk bekerja sehingga dia selamat melahirkan anak mereka nanti. Ini kerana pada di awal kehamilannya, Rania mengalami morning sickness dan alahan yang teruk sehingga menyebabkan tekanan darah rendahnya kembali. Mereka hampir kehilangan anaknya disebabkan itu. Rafael mengizinkan Rania untuk bercuti sehingga dia melahirkan anak mereka nanti. Ketika ini, Adam dalam perjalanan ke Indonesia bersama2 dengan Melissa dan Rafael. Raisya, Raissa dan Aaron dipertanggungjawabkan untuk menjaga Rania.

"Papa tak rindu ke dengan abang dan adik? Kalau rindu, cepat la balik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Papa tak rindu ke dengan abang dan adik? Kalau rindu, cepat la balik.. kesian mama kena layan kami berdua" Rania menghantar text dan gambar perutnya kepada Adam. Rania disahkan mengandung kembar. Kedua2 bayinya adalah lelaki. Adam tersenyum. "Mama yang rindu ke atau baby yang rindu hmmmm?" Adam membalas mesej Rania. Melissa menyedari yang Adam tersenyum tidak berhenti langsung menghampiri menantunya itu. "Mommy tengok dari tadi Adam tersenyum2.. ada apa Adam?" tanya Melissa. "Eh mommy... Adam sedang reply text Rania.. dia rindu dekat Adam tapi dia gunakan alasan baby yang rindu dengan Adam" jawab Adam sambil menunjukkan gambar yang dihantar oleh Rania. "Mommy masih tak percaya yang kalian berdua akn dikurniakan 2 baby sekaligus" ucap Melissa. "Rezeki tuhan mommy" balas Adam.

Rania terjaga dari tidurnya setelah merasakan ada sesuatu yang menyentuh perutnya. "Maaf biy buat sayang terjaga" ucap Adam. "Eh biy.. bukan sepatutnya biy balik esok ke?" tanya Rania setelah menyedari suaminya yang memegang perutnya. "Urusan kerja daddy selesai awal so daddy ajak balik awal.. lagipula kata daddy kesian tinggalkan sayang lama2.. nanti sayang rindu katanya" jelas Adam. "Eeee mana ada sayang rindu.. baby yang rindu papa dia.. bukan sayang" balas Rania sambil memalingkan mukanya kerana malu. "Abang dengan adik buat apa dekat dalam sana tu? Nakal tak selama papa tak ada hmmmm?" Adam cuba bercakap dengan anaknya. Rania tersenyum melihat tingkah suaminya itu. "Abang dengan adik tengah tidur la papa" jawab Rania dengan mengajuk suara seakan anak kecil.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My PilotWhere stories live. Discover now