ch 27.

325 2 0
                                    

Rania sudah selesai membersihkan badannya dan dia berehat sambil bersandar pada kepala katil. Rania menarik selimut untuk menutup kakinya yang terdedah kerana ketika ini dia hanya mengenakan bathrobe sahaja.
Cklek!
Rania menoleh. Terlihat Adam keluar dari bilik mandi dengan mengenakan bathrobe hotel. Adam berjalan menghampiri isterinya itu. Rania tersenyum melihat suaminya itu berjalan menghampirinya. Adam mengambil tempat di sebelah Rania. Rania mendekatkan dirinya kepada Adam dan menyandarkan kepalanya pada dada bidang milik Adam. Adam mengucup lembut dahi Rania. "Terima kasih sayang sebab sudi terima biy sebagai suami sayang" ucap Adam. "Terima kasih juga biy sebab ikhlas terima sayang sebagai isteri biy" balas Rania. Adam tersenyum. "Sayang" Rania mendongak menatap Adam. Rania mengangguk.

Chup! Chup!
"Hhhmmppp" Pautan dua bibir terlepas. "Biy tak paksa sayang kalau sayang belum sedia untuk lakukan "itu"" ucap Adam sambil menatap wajah Rania. "Do it biy.." jawab Rania sambil tersenyum. Adam kembali menyambar bibir Rania. Bunyi lumatan mereka bergema di dalam bilik. Adam membuka bathrobe milik Rania dan miliknya dan melemparkannya ke lantai. Adam menatap tubuh telanjang Rania. "Jangan tengok sayang macam tu biy" ucap Rania sambil memalingkan mukanya kerana malu. Adam ketawa. "Isteri biy ni cantik.. terlalu sempurna di mata biy" bisik Adam. "Boleh biy pegang itu?" tunjuk Adam pada "gunung" milik Rania. Rania mengangguk. Adam meramas payudara milik Rania sambil menggoda isterinya itu dengan memberikan ciuman di bahagian leher Rania. Adam beralih ke payudara Rania. Dia menatap wajah Rania sebelum menyambar nipple milik Rania.

"Ssshh biy" Rania mendongak menikmati permainan mulut dan lidah Adam pada payudaranya. Adam turun dengan perlahan ke bahagian tengah paha Rania. "Biy~" panggil Rania. "Wangi.. bersih sayang" ucap Adam. "Ssshh oohhh" Tubuh Rania mengeliat kerana permainan Adam pada vaginanya. "Biy.. ketepi.." pinta Rania. "Keluarkan saja sayang" balas Adam. "Aaaaahhhh biyyyyy" Adam tersenyum melihat betapa banyaknya cairan yang keluar dari lubang isterinya itu.

My PilotWhere stories live. Discover now