"Bir terslik var. İkisinin de arka arkaya kaybolmuş olması bir tek bana mı tuhaf geliyor?"
"Haklısın Beomgyu. Ayrıca ikisinden de hiçbir haber yok. Gerçekten endişelenmeye başladım."
Yeonjun göz devirdi görmemelerini umarak ve endişeli ikiliyi rahatlatmaya karar verdi. Şüpheleri ortadan kaldırmazsa kendisine tehlike olarak geri dönebilirdi.
"Çocuklar, abartıyorsunuz. Ne olmuş olabilir sanki? İkisinin de acil bir işi çıkmış olmalı. Tuhaf bir şey olsa hissetmez miydik? İkisinde de bir değişiklik göze çarpmıyordu. Taehyun dün burada bizimle gayet normaldi, Soobin de bundan günler önce öyleydi."
Kai başını üzüntüyle sallarken Beomgyu omzuna vurarak teselli etmeye başladı arkadaşını. Yeonjun bunu gözden kaçırmamıştı.
Rahatsızlıkla yanında oturan Beomgyu'yu kendine çekip onun Kai ile olan temasını sonlandırdı. Taehyun'un yanlarında olsa fark edeceği bu jest diğerlerinin dikkatini çekmedi.
*****
"Kai! Hemen evime gelmelisin. Acilen sana söylemem gereken bir şey var."
Telefonu açar açmaz Yeonjun'dan duyduğu sözler şaşırtmıştı Kai'ı. "Neler oluyor hyung? Soobin ile mi-..."
"Evet! Soobin ile ilgili. Lütfen çabuk ol Kai. Beomgyu da burada, onu da çağırdım. Sen oyalanmadan gelmeye bak."
Yeonjun'dan duydukları içinde en ufak şüphe uyandırmadan hazırlanıp çıktı evinden Kai. Bu kapıyı son kez kapatışı olacağını, bu yollardan son kez yürüdüğünü bilemezdi.
Evi Yeonjun'un evine yakın olduğu için dakikalar içinde ulaşmış ve zili çalmıştı. Onu büyük bir gülümsemeyle karşılayan Yeonjun ile birlikte içeri girdi.
"Beomgyu'nun burada olduğunu-..."
"Evet buradaydı, acil bir işi çıkıp gitmeden önce."
Arkasından gelen Yeonjun'a döndü bir anda Kai. Yüzündeki tuhaf sırıtışı o silmeden görebilmişti. "Neden öyle gülüyorsun hyung?"
"Gülüyor muydum? Farkında değilim."
Pekâlâ, işler tuhaf olmaya başlıyordu. Kai şüphe duygusunun arttığını hissediyordu. "Soobin nerede?"
"Bodrumda."
Duydukları ile hemen bodruma gitmek için hareketlenmişti fakat Yeonjun kolunu sıkıca kavrayıp durdurdu onu. "Oraya birazdan gideceksin Kai. Cansız olarak."
Zayıf ruhlu oğlanın yüzü kireç gibi olmuştu. Yeonjun kendinden korktuğunu bildiği için ayrı mutluydu.
"N-ne?" Vücudu anında titremeye başlamış, korku bütün bedenini ele geçirmişti. Bunun şaka olabileceği ihtimalini düşünmemişti bile. Zaten Yeonjun geldiğinden beri anlamsız davranıyordu.
"Hadi ama! Bu kadar mı korkaksın? Bana karşı çıkıp işleri daha da heyecanlı hale getirmen gerekiyordu. Soobin ve Taehyun ile daha eğlenceliydi." Yeonjun bir yandan böyle söylerken bir yandan Kai'ın bedenini ittirip sarsmaya başlamıştı.
Kai Taehyun ya da Soobin gibi böyle anlarda soğukkanlı davranabilecek biri değildi. Korkuyordu, çok hem de.
"Hyung sen... Onları öldürdün mü?" Ağlamaya başlayan Kai'ın tek düşündüğü az sonra kendinin de öleceği değil de diğerleri olmuştu.
"Bunlar önemsiz detaylar ama evet öldürdüm. Senin için çok mu önemliydiler?"Ağlamakta olan Kai hararetle başını sallamış ve Yeonjun'dan uzaklaşmaya çalışmıştı. Ancak imkanı yoktu, Yeonjun epey güçlüydü.
"NEDEN YAPTIN BUNU?" Kai zayıflık aşamasını bırakmış, haykırmaya başlamıştı. Ancak hâlâ ağlıyordu.
Yeonjun ise gayet keyifliydi, neşeli denecek kadar. "Beomgyu ile yalnız olabilmemiz için."
"Onları bir hiç uğruna mı öldürdün? Yaşarken Beomgyu ile arana mı giriyorlardı sanki?"
"Hayır ama tedbir almak önemli. İleride ne olacağını bilemeyeceğim için işimi sağlama almaya karar verdim. Yine de bu sorular sıkıcı olmaya başladı artık. Günlerdir hem Soobin'e hem Taehyun'a hem sana cevap vermek zorunda kalmak ne kadar kötü biliyor musun?"
"Senin kadar kötü olamaz." Sesi buz gibi ve ciddiydi. Gerçekten onu o an dünya üzerindeki en kötü adam konumunda görüyordu.
"Sana tamamen katılıyorum. Ama ben iyilik yapmayı seven bir insanım, o yüzden bu kötü adamdan kurtaracağım seni."
Öleceğini anlayan Kai gereksiz bir çabayla uzaklaşmaya başladı Yeonjun'dan. Faydasız bir girişim olacaktı, bunu biliyordu.
"Sen sevdiğin ve seni seven çocuğa karşılık bile veremeyecek kadar korkak birisin Kai. Soobin bana hep bundan yakınırdı ama seni sevmeye devam ederdi. Yine de merak etme, seni ona kavuşturacağım."
Cevap bile beklemeden önceki gibi çıkardığı bıçağı anında titreyen çocuğun kalbine sapladı. Ani bir acı hisseden Kai birkaç saniye sonra ölmüştü. Kirli bir işi bitiren bir edayla ellerini çırparak temizleyen Yeonjun onu kaldırıp bodruma götürmek için hareketlendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good Boy Gone Bad~Yeongyu
Fanficİçindeki o çocuğu sil. Sonra da dönüştüğüm o enkazla doldur. Yaşayan ölü bir zombi gibiyim. Aşkın mezarında doğdum. (I like being bad) Good Boy Gone Bad~TXT Yeongyu angst fic