13.

101 22 0
                                    

Haberleri sunacak olan kırmızı takım giymiş kadın son kez mikrofonunu kontrol edip karşısındaki kameraya odaklandı ve söze girdi.

"İyi akşamlar, sayın seyirciler. Haberimize şehrimizin tehlikeli olarak anılan sokaklarından birinde bulunan bir cesetle başlıyoruz. 22 yaşındaki Choi Beomgyu'ya ait olduğu tespit edilen cesedin katilinin ise zavallı gencin arkadaşı Choi Yeonjun olduğu ortaya çıktı. İhbarı yapan kişi ise bizzat Choi Yeonjun'un kendisiydi. İşin tuhaflığı ilgi çekerken gelişmeleri aktarmak için bir muhabirimiz karakolda bekliyor. Sıradaki haberimiz..."

Akşam yemeğinde olan izleyenler birkaç dakikalığına haberi dinlemiş, bazıları umursamadan bazıları dünyanın bozulduğundan falan bahsedip hayatlarına devam etti. Onlara etkisi buydu ama olayın başrollerine olan etkisi hayatları boyunca geçmeyecekti. Ama şimdi düşününce, o beş kişiden dördü zaten artık hayatta değildi.

*****

"Neden yaptın Yeonjun?"

"Onları neden öldürdün?"

"Pişman mısın?"

"Cevap ver Yeonjun. Yoksa bütün okların seni gösterdiği kanıtlanacak."

Geldiğinden beri sorgu odasındaki masanın üzerine yerleştirdiği kelepçeli ellerini izleyen Yeonjun karşısındaki polisin son sözleri üzerine başını kaldırdı. Gözlerinden ciddi anlamda suçluluk akıyordu.

"Oklar başka kimi gösterecek polis bey? Ben yaptım diyorum. Şov yapmanıza gerek yok."

Sonunda Yeonjun'dan beklediği karşılığı alan polis bu fırsatı kaçırmadı ve sordu. "Neden öldürdün o halde?"

Yeonjun ise umursamazlıkla omzunu silkti. Cevap vermeye niyeti yok gibi görünüyordu.

"Seni başka biri suçu üstlenmen için mi tuttu Yeonjun?"

Yeonjun başını tekrar eğip gülümsedi. Bu polisin aptal olduğunu düşünmeye başlamıştı.

"Saçmalamayın polis bey. Sizce ben sizin iddianıza göre para için başkasının suçunu üstlenecek kadar aptal olabilir miyim? Paraya ihtiyacım yok. Yalnızca Beomgyu'ya ihtiyacım vardı ama onu öldürdüm. Kendimi ise öldüremem, bu kurtuluş olur. Cezamı çekmeliyim."

Polis Yeonjun'un zayıf noktasını belirlemesiyle gülümsedi. Onu nasıl konuşturacağını bulmuştu. "Ama neler olduğunu söylemezsen delil yetersizliğinden dolayı serbest kalırsın. Cezanı da çekmezsin."

Yeonjun polisin kendisini ikna etme yöntemine göz devirdi. "İkna etme becerileriniz gerçekten iğrenç. Ama sizi daha fazla görmek istemiyorum o yüzden anlatacağım her şeyi. Aslında pek bir şey yok."

İstediğine ulaşan polis zafer hissiyle not almak üzere eline kalemini alıp Yeonjun'a konuşması için işaret verdi. Derin bir nefes alan Yeonjun anlatmaya girişti.

"Beomgyu'yu yıllardan beri saplantılı şekilde seviyordum. Arkadaşlarım bunun yalnızca bir hoşlanma olduğunu düşünüyordu. Hiçbir şeyden haberleri yoktu. Ben ise son zamanlarda Beomgyu'yu onlardan kıskanıyordum. Bu yüzden önce Soobin'le aramı bozdum. Sonra ondan özür dilemek için evime çağırdım ve ellerimle boğarak öldürdüm. Onu bodrumuma sakladım. Sonrasında benden şüphelenen Taehyun'u fark ettim. Onu da aynı şekilde evime çağırıp bıçakladım. Bodrumumda, Soobin'in yanında yerini aldı o da. Arkadaşları için endişelenen Kai ise son kurbanım oldu. Soobin hakkında bir şeyler bildiğimi söyleyip onu da evime çağırdım ve kalbine gelen tek bir bıçak darbesiyle işini bitirdim."

Anlatmanın kolay olduğu kısmı bitiren Yeonjun tekrar derin derin soluklandı. Ona göre zor olan kısma gelmişti.

"Beomgyu'yu bir süre bilmiyormuş gibi davranarak oyaladım. Ama Taehyun olacakları öngörmüş ve olanları anlatan bir mesaj bırakmıştı Beomgyu'ya. Bunu öğrenen Beomgyu aptallık yaptı ve konuşmak için bana geldi. Onu evde esir tuttum. Sonsuza kadar benimle kalacaktı. Ama bir gece kaçtı. Onu korkutmamak için üzerine çok düşmemiştim ama o bunu fırsat bildi ve kaçtı. Bütün gün onu aradım ve geç saatlerde buldum. Benimle gelmeyi reddetti, tartıştık. Sonunda sinirlendim ve onu öldürdüm. Ama öldürmemin en temel sebebi benim varlığımın onu yoracağıydı. Yaşadıkça aldığı nefesin ona zorluk çektireceğini biliyordum. Üzülmemesi için öldürdüm onu."

İşin tehlikesini anlamış ve korkuyla Yeonjun'a bakmaya başlamış olan polise kaldırdı gözlerini. Polis gerginlikle nefesini tutmuştu. Yeonjun onu umursamadan son sözlerini söyledi.

"Sonuç olarak birkaç hafta içerisinde üçü arkadaşım biri sevdiğim çocuk olan dört kişiyi öldürdüm. Tek sebebi kişisel hislerimdi. Gerekçem yoktu. Şimdi bu saçmalığı sonlandıralım. Anlatacak başka bir şeyim yok.

*****

Soğuk mahkeme salonunda hakimin tokmağı gök gürültüsü gibi yankılandı.

"Sanık Choi Yeonjun'un ifade ve deliller sonucunda kasten adam öldürme ve delilleri saklama suçlarından ağırlaştırılmış müebbet cezasına çarptırılması uygun görülmüştür."

Yeonjun sessizce kararı dinledi ve cezaevine gitmek üzere götürülmeyi beklemeye başladı.

Good Boy Gone Bad~YeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin