Szavak

5 0 0
                                    

Sokan nem tudják hogy néhány szóval egy egész életet is képesek tönkre tenni vagy meg menti. Egyetlen szó ami nem taszítja a lelket a mélybe amivel nem járják meg a poklokat. Néha gáz hogy a szó nem elég és kellenek a cselekedetek, de az embereknek szüksége van arra hogy halljanak pár biztató szót ami többet ér egy pacsinál vagy ölelésnél.

Mit jelent a „Szeretlek" ha hallod? A világot jelenti a szeretett fél mellett vagy egy személy, aki feltétel nélkül neked adja születésed pillanttában. Van, hogy nem mondjuk, csak érezzük, de ki mutatni a legnehezebb, mert vagy vissza élnek vele, és átvernek, vagy megbízol valakiben annyira, hogy bele hasadna a szíved.

Kegyetlen szavak egyike a „Csalódás"amit nem szeretünk hallani. Sok szór van, hogy nem kerül kimondásra, de amikor valakinek ki reppen a száján meg bántunk vele valakit. Mert egy olyan ember mondja ki, aki fontos nekünk, ott már egy szív hasad meg, és egy emberi énünket sebzik meg.

Csodás szavak egyike lenne, ha használnánk „Büszke"ez nem csak egy érdem, de egy gyengeség is mivel soka nem tesznek meg valamit, mert az egójuk amit az önérzetük mögé rejtenek. Ez a törékeny dolog nagyon sérülékeny és veszélyes is, mert könnyen elő hozza az ember rossz oldalát azzal, ha egy kicsit is megsebezzük. Viszont jót tenne az is, ha a bizalom hiányos embernek sokat dobna csak ez a kis apró szócska.

„Nyugalom" ez az, amit a legtöbb mondják egy ideges pillanatban, és ez váltja ki másokból az elfojtót, indulatot. Érezni kéne nem pedig mondani, de néha nem egyszerű át adni a nyugalmat, de a szó át csap egy lángoló gyufává, és egy kanóc a dinamithoz. Nem lehet ilyenkor mit tenni, de van ennek higgadtabb pillanatai, amikor egy meleg ölelésben megtaláljuk a nyugalmat és a békét akkor a szavaknak sok értelme nincs.

Nem kell mindig meg találnunk a megfelelő szavakat ahhoz, hogy ki fejezzük magunkat, csak a formáját kell kitalálnunk. Ajándékok, figyelmesség, érintés, szavak, bármi csak valahogy mutassuk ki azt hogy fontos nekünk a szeret fél, és ez lehet testvér, szülök, barátok, vagy akár a kedvesünk. Nem kell félni attól hogy egy szótól össze borul a világ mert mindig lesz rossz az életükben csak elkel fogadnunk hogy nem vagyunk már sérthetetlenek. Hanem érző lények akik attól lesznek erősek hogy minden akadályt meg másznak és legyőznek, és nem fel adni, ha nem menni előre a szebb jövőért. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 21 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NovellákWhere stories live. Discover now