Hello- Bello Mindenkinek.
Nos imádom a Chick Lit sztorikat és nem csak regényekben hanem sorozatban! Mivel ez a kis sorozatban olyan cukik voltak a karakterek, de nekem volt egy kicsi bajom azzal hogy a romantika szál csak épp hogy volt érintve, és kitaláltam egyes fajta befejezést. Nem szórakoztatás a lényeg egyszerűen lezártam a sztorit, ennyi.
Ha bele olvasok annak örülök, ha nem akkor ez van!
A mágikus veszélyek után, amit a lila lótusz okozót annak már 10 éve is már és mindenki kezdi meg találni a helyét és végre szerelmet is. Ruksy és Peter már nem csak társak az iroda által, hanem házas társak miután a mágia ügyi minisztérium bele egyezett abba, hogy egy ember és egy tündér együtt legyen. Seun elég hamar meg győzte a véneket, hogy ez nem lesz rossz a varázs világnak, na meg a lány is igen csak meg győzte, mert Bennel ő is házasságra akart kelni. Azóta szép kis félvér gyermekeik vannak. Akik imádják a Professort, és a könyvtárat. Imogen, és Dealer nos, hosszadalmas évek után és egy galéria meg nyitója után, de vallották maguknak, hogy szeretik egymást. Gerard Blakwell nem igazán örül annak, hogy a lánya egy tündér lánnyal van együtt, és ami még inkább böki a hegyes elf fülét az, hogy Darra és Kyra még mindig együtt vannak, még Bankok és Japán közti távolság sem tudta őket elválasztani, és tennie kell valamit, hogy a Blackwell vér tiszta maradjon.
Darra
Tíz éve annak hogy a lila lótuszt legyőztük, és már nem kell titkolni a varázserőnket, és még régészként is egész jól teljesítek, bár csak az a bajom hogy nem tudok mindig Kyra mellett lenni, pedig meg ígértem neki, és mostanában más is van a fejemben ami egyre inkább motoszkál bennem. Ma nem az ásatáshoz mentem, ki hanem egyenesen haza ugrottam, a szobám elé. Idő eltolódás az ugrásban így reggel helyett délutánra értem vissza. Milyen gáz hogy még mindig otthon élek húszon nyolc évesen, de nem mindig vagyok itt, hanem inkább Kyrahoz ugrók, de most még mindig nem fürödtem és rendbe akarom magam szedni. Benyitok a helységbe és már is egy másik időzónában lépek ahol is egy perc kint tíznek minősül. Többet pihenek így, és hamarabb leszek kész. Azonnal a fürdőbe megyek ahol is már is a zuhany alá vettem magam, és le jön rólam Egyiptomi homok, és agyag. Felfrissülés után a tükörbe néztem és egyből meg láttam az államon lévő bozontot. Végig simítok a kezelettlen szőrömön.
- Nem így kéne találkoznom Kyraval azok után, hogy három honapja nem látott élőben. – mondom magamnak és egyből összetettem a két ujjam és azonnal elképzeltem, hogy borotva van ott és levágtam alaposan a szakállam. Perceken belül újra látom a valódi arcom, és már is mosolyogni kezdek. – Meg fog lepődni Kyra. – hajamat gyorsan beszereztem, és magamra kaptam egy zöld nadrágot, és egy kék inget, és a táskámat, kész csoda hogy van ruhám még itt, már ugrottam is Kyra házához, ahol is a felhajtóján állt Steve kocsija, ami jót jelent nekem. Felmegyek a lépcsökön, és az ajtón kopogok. Nem kellett sok és már is kinyílik az ajtó és a szerelmem apja nyitja ki az ajtót, és ahogy rám néz mosolyogni, kezd.
- Darra! – üdvözöl majd egyből meg ölel, én meg csak élvezem, ahogy a nagy rendőr megölelget, mint ha a fia lennék. – Hogy-hogy most itt vagy Riverhillsben? – kedvesen kérdezi, ahogy lassan elenged.
- Haza hozót a szívem. – mosolygok ezen, amire már is összehúzza a szemét és végig mér.
- Mit tervezel Kyraval? – komolyan kérdezi, én meg vakarni kezdem a tarkóm.
- Itt hon an Kyra? – visszakérdezek, amire megrázza a fejét.
- Nem, besegít Maxwellnek a gyerekeknél, és azt hiszem, ott van vele Lily is. – meséli nekem én meg azonnal meg könnyebbülök.
ESTÁS LEYENDO
Novellák
Novela Juvenilmint a címe is mondja ebben a könyvben ki lesz rakva olyanok amiket nem tudok könyvkent hasznositani.