külsö szemszög
Párizs utcái ismét pánik tört ki egy akumatizált ember miatt. Az emberek rohannak, amerre látnak a varázslatos lény elől mert akit meg lő mágikus fegyverével, az őszinte lesz, mert a srác akinek meg mondta hogy szereti, bele hazudott a szemébe mert nem karta ki mondani amit gondolt, így bosszút állva a tettért mindenkit szó kimondóvá varázsol, és így az emberek akik nagy vitákba kezdtek, feltűnt Párizs két szuper hőse! Fekete macska és Katicabogár, akik most is azon vannak, hogy legyőzzék Igazságposztot, aki csak úgy osztogatja a varázslatot a tólábból.
Katica épp az egyik tetőről ugrik a másikra, mert épp menekül Halálfej újabb csatlósa elől. Ám amikor azt hiszi a hősnő, hogy meg tudja úszni a harcot, de ekkor az orra előtt felbukkan egy fekete latex ruhás fiúnak, aki ahogy meg látta szerelmét azonnal lefagyót. A két hős egy másnak ment így a menekülő lány meg állt, és a gonosz tevő eltalálta a tollával a hősöket, aki most a fejüket fogva állnak egymással szembe.
- Mit keresel itt Macska? – komolyan kérdezi, a lány miközben mérgesen néz a kandúrra.
- Csak jöttem segíteni Bogárkám, de ha nem kell, akkor mehetek is! – viccesen mondja a lánynak, aki erre meg sértődik, és elfordítja a fejét.
- Menjél, úgy sincs rád szükségem! – hisztisen vágta a fejéhez a tényeket Katica, miközben összekulcsolja a kezét a mellkasa előtt, és félre néz. Macska szeme meg akad a lány viselkedésén, és felháborodva néz rá.
- Még is mi ütött beléd bogaram, az egód annyira nagy hogy túltett rajtad? – még mindig komédiázva, de egy kisé már mérgesebben lépet fel macska. Miközben a két hős egymás fejéhez vágja a bajaikat, Fú mester érezni kezdet a bajt a kis szentélyében.
Az öregember az ágyán ülve törökülésben figyelte az energia folyamokat, amikor is a szemöldöke felkúszót a homloka közepére így kinyitotta a szemét és a kis zöld teknősre néz.
- Wazzy, azt hiszem, hogy nagy baj történt, Katicával, és Macskával! – félve mondja a mester, amire a kis kawmi repkedni kezdett körülötte.
- Én is éreztem Gazdám, és mit akarsz tenni? – aggódva kérdezi a kis teknős, amire a mester a meg simogatta a szakállát.
- Nem tudom Wazzy, de abban biztos vagyok, hogy most oda kell mennünk! – komolyan mondja a férfi és oda megy a szekrényhez, és elő veszi a táskáját, miközben gondolkodik azon, hogy mi lehet a két hőssel. – Mi lehet velük eddig olyan jól meg voltak egy mással? – kérdezte magát miközben ki sétált a házából, és egy nagy levegő vétel után összecsapta a kezét, és köddé vált. A következő hely ahol felbukkant a mester az Katicabogár, és Fekete Macska közelében történt meg! A két hős a mester láttán egyből elhallgatót a két tinédzser.
- Fú mester! – Meg lepetten szól a két fiatal a férfihoz, aki csak nyugodtan figyeli őket.
- Katicabogár, Fekete macska, én is örülök, hogy látlak titeket, de most jobb lenne, ha tovább állnánk! – udvariasan mondja a kis ember miközben meg fogja a két hős vállát, és egy varázs igemormolás után eltűnnek a tetőről. Közben fent az égen Igazságosztó kémlelte őket, és a szeme előtt ott volt Halálfej jele.
- Szép munka volt Igazságposztó most jól összevesznek, és még az őrző sem fog tudni mit tenni! – nevetve mondja, a férfi miközben a bábja csak mosolyog. – Most térj, vissza egy kicsit hagyd, hogy hasson mérged! – vidáman utasítja a bábját, aki visszaváltozik normális lánnyá, és beilleszkedik a tömegbe.
Eközben a két hős egymás fejéhez vágja a legnagyobb sérelmeket a mester orra előtt, a házban.
- egy önző, és felelőtlen hülye macska vagy!
ESTÁS LEYENDO
Novellák
Novela Juvenilmint a címe is mondja ebben a könyvben ki lesz rakva olyanok amiket nem tudok könyvkent hasznositani.